Gezondheid alle pijlers

Koperspiraal voelen bij klaarkomen

21-06-2018 15:19 3 berichten
Voordat ik eventueel terug ga naar de huisarts, ben ik benieuwd of andere vrouwen hier ook ervaring mee hebben. Ik heb sinds kort een koperspiraal. Ik heb er op zich weinig klachten van. De plaatsing (door huisarts) was een eitje en ik heb achteraf ook geen krampen gehad. De nacontrole door de huisarts was ook goed.

Nu valt mij alleen op dat ik tijdens een orgasme een soort onprettig gevoel heb in de buurt van m’n baarmoedermond. Pijn is een groot woord, maar ik lijk de spiraal dan op een onprettige manier te voelen. Klinkt iemand dat bekend? En was daar bij jullie eventueel iets aan te doen? Of is het kwestie van accepteren of anders spiraal eruit? Volgens huisarts zat de spiraal dus wel op de goede plek en waren de draadjes mooi afgeknipt (en niet te lang ofzo).
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou er voor alle zekerheid even mee naar de huisarts gaan.

"Een andere mogelijke oorzaak kunnen de samentrekkingen van de baarmoeder zijn. Deze samentrekkingen kunnen heel lang na het orgasme aanhouden. Als de baarmoeder achterover gekanteld ligt kan dat ook buikpijnklachten geven. Ook vrouwen die een spiraaltje hebben kunnen deze klacht hebben".

https://www.gezondheidsnet.nl/seks-en-s ... en-orgasme
Het is niet zozeer pijn ná een orgasme, maar echt op het moment zelf een onaangenaam gevoel ter hoogte van de baarmoeder(mond?).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven