Gezondheid alle pijlers

Jaydess Spiraal

10-07-2018 17:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Omdat ik al veel topics heb gelezen over de Jaydess spiraal had ik even wat vraagjes. :-)
Ik heb sinds vorig jaar augustus de Jaydess spiraal en ik moet zeggen ik kan er niet veel goeds over zeggen.. Hevige buikkrampen, in het begin heel veel periodes met spotting gehad en het ergste van allemaal ik ben enorm aangekomen! :-?

Ik laat hem er vrijdag 20/7 uithalen omdat ik denk dat mijn lichaam dit nog steeds niet heeft geaccepteerd

Ik heb gelezen dat er geregeld wat mensen bijkomen door de Jaydess spiraal en dat ze na het verwijderen ook wel weer terug afvallen. Kan iemand dit bevestigen?
De vraag is of er überhaupt een causaal verband is tussen gewichtstoename en het gebruik van een Jaydess spiraal.
Een vraag die je nog het beste aan je arts of apotheker kunt vragen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
10-07-2018 18:02
De vraag is of er überhaupt een causaal verband is tussen gewichtstoename en het gebruik van een Jaydess spiraal.
Een vraag die je nog het beste aan je arts of apotheker kunt vragen.
Ik zie het soms vermeld staan bij de bijwerkingen en soms ook niet dus ik ben ook niet 100% zeker.
Ik heb het gewoon ook al een paar keer gelezen bij mensen die al een Jaydess spiraaltje hebben gehad.
Indiravm schreef:
10-07-2018 18:31
Ik zie het soms vermeld staan bij de bijwerkingen en soms ook niet dus ik ben ook niet 100% zeker.
Ik heb het gewoon ook al een paar keer gelezen bij mensen die al een Jaydess spiraaltje hebben gehad.
Bijwerkingen zijn aangetoond, dus dat is vrij duidelijk. Die worden wel herzien, maar niet binnen korte termijn.

En wat je af en toe leest is geen betrouwbare informatie, want je weet niet of er wel een correlatie bestaat tussen gewichtstoename en het Jaydess spiraaltje.
Dubbel
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 18:32
Reden: Dubbel
98.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
10-07-2018 18:32
Dubbel
En wat maakt jou zo zeker van je mening? Mensen die dit al hebben ervaren weten dit toch beter? Ze gaan dit heus niet verzinnen hoor 😊
Ach, ik vraag mensen die dit kunnen bevestigen..
Alle reacties Link kopieren
Indiravm schreef:
10-07-2018 18:42
Ze gaan dit heus niet verzinnen hoor 😊
nee maar ze kunnen wel speculatieve conclusies trekken waarin ze zaken met elkaar in verband brengen die helemaal niets met elkaar te maken hebben, bijvoorbeeld omdat ze helemaal geen verstand hebben van biologie en pharmacie.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Omdat ik al veel topics heb gelezen over de Jaydess spiraal had ik even wat vraagjes. :-)
Ik heb sinds vorig jaar augustus de Jaydess spiraal en ik moet zeggen ik kan er niet veel goeds over zeggen.. Hevige buikkrampen, in het begin heel veel periodes met spotting gehad,..

Ik laat hem er vrijdag 20/7 verwijderen omdat ik denk dat mijn lichaam dit nog steeds niet heeft geaccepteerd

Ik heb gelezen dat er geregeld wat mensen bijkomen door de Jaydess spiraal en dat ze na het verwijderen ook wel weer terug afvallen. Kan iemand dit bevestigen?
Waarom post je precies hetzelfde topic als een week geleden?
Op de pijler gezondheid krijg je betere reacties dan hier gok ik.
Nee, dat valt niet te bevestigen, er is immers geen causaal verband tussen gewicht en spiraal. Maar dat ben je een week geleden ook al te weten gekomen.
Alle reacties Link kopieren
RosesAreRed schreef:
17-07-2018 10:09
Waarom post je precies hetzelfde topic als een week geleden?
Oei is dit verboden dan? :hyper: :cencored:
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
17-07-2018 10:18
Nee, dat valt niet te bevestigen, er is immers geen causaal verband tussen gewicht en spiraal. Maar dat ben je een week geleden ook al te weten gekomen.
Ik weet niet of je de laatste zin vorige week al gelezen hebt maar ik zoek enkel mensen die hier ervaring met hebben..
Ik heb verder geen uitleg nodig.
Alle reacties Link kopieren
Indiravm schreef:
17-07-2018 10:59
Oei is dit verboden dan? :hyper: :cencored:
Ja. En daarnaast ook gewoon niet handig. Je kunt in je oude topic gewoon verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
17-07-2018 11:01
Ja. En daarnaast ook gewoon niet handig. Je kunt in je oude topic gewoon verder gaan.
Lol 😂 reageer dan niet naar op deze topic als je dat zo hard stoort..
(Smh)
Alle reacties Link kopieren
Indiravm schreef:
17-07-2018 11:10
Lol 😂 reageer dan niet naar op deze topic als je dat zo hard stoort..
(Smh)
Stel je niet zo aan. Ik reageer niet 'naar', er zat geen enkele emotie achter mijn reactie. Ik wees je er enkel op dat het handiger is in 1 topic verder te gaan.
Indiravm schreef:
17-07-2018 11:10
Lol 😂 reageer dan niet naar op deze topic als je dat zo hard stoort..
(Smh)
Als je in je vorige topic al niet de antwoorden kreeg die je wilde lezen, waarom denk je dat dat bij een nieuw topic op hetzelfde forum met dezelfde mensen wel het geval zou zijn?
Bovendien heb je niets aan ervaringen van anderen.

Vraag het je arts.
Indiravm schreef:
17-07-2018 10:59
Oei is dit verboden dan? :hyper: :cencored:
Het is handiger om het overzichtelijk te houden door je oude topic even te uppen.

Edit: Mosterd.
En laat ook maar; type ik-maak-hier-de-dienst-wel-even-uit heb ik niet veel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven