Gezondheid alle pijlers

Grootste ergenis in de ochtend?

18-07-2018 17:40 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb al een tijdje last van een ochtendhumeur.
Ik kan me dan echt aan alles ergeren, van de melk die op is tot aan het smakken van mijn vriend tijdens het eten...

Hebben jullie wel eens last van een ochtendhumeur?
Waar erger je je dan vooral aan?
En beter nog, wat doe je om je 's ochtends wel goed te voelen?

anoniem_365751 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 17:53
1.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De pijn.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Gelukkig nooit last van. Dat is toch ook helemaal niet leuk voor je vriend om dagelijks met zo’n stuk sacherijn geconfronteerd te worden? Ik hoop voor hem dat je het op z’n minst niet laat merken...
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan alles
Het licht
Het lawaai
De wekker
De ademhaling van mijn vriend

Kortom, voor mijn eerste kop koffie is hier het advies: negeer mij!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta pas op als iedereen weg is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Mensen met een ochtend humeur. Zó onbeschoft vind ik dat.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
18-07-2018 17:42
De pijn.
Wat rot voor je, Wiezel.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet speciaal.

's Morgens presteer het beste als ik problemen moet oplossen.
Moet ik lichamelijk werken, dan verloopt dat verreweg het beste 's middags.
En 's avonds ben ik het gezelligste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
18-07-2018 17:51
Mensen met een ochtend humeur. Zó onbeschoft vind ik dat.
Als ik er wat aan had kunnen doen had ik het echt gedaan
Ik zit mezelf het eerste half uur altijd vreselijk in de weg.

Dus mij gewoon met rust laten en dan komt het allemaal prima in orde.
Is er ook weinig onbeschofts aan hoor.

Ik respecteer jouw ruimte, de ander de mijne
Zie eerlijk gezegd niet wat daar onbeschoft aan is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat man naar werk vertrekt om 6.15 denk?
Ik ben ochtendmens, dus vind het heerlijk die vroege wekker. :)
Alle reacties Link kopieren
Thuis-in-eigen-huis schreef:
18-07-2018 17:55
Dat man naar werk vertrekt om 6.15 denk?
Ik ben ochtendmens, dus vind het heerlijk die vroege wekker. :)
Ik ben dan gek genoeg dan best wel een ochtend mens
Alleen het eerste half uur niet :rofl:

En heel eerlijk, het is ook aanzienlijk minder erg als ik uit mezelf wakker word

De wekker haalt het slechtste in me naar boven geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben lekker alleen dus nergens last van.
Damned if I don’t
Dat ik bijna nooit fijn wakker word.
Mijn spieren spannen zich snel aan, 's morgens moet ik echt de tijd nemen om eruit te gaan, en even wakker te worden.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-07-2018 17:52
Wat rot voor je, Wiezel.
Lief van je.

Wat is er precies onbeschoft aan een ochtendhumeur? Gaan lopen katten is niet tof nee, maar zeggen "laat me maar even, over een half uur ben ik weer normaal" is toch niet onbeschoft?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Thuis-in-eigen-huis schreef:
18-07-2018 17:55
Dat man naar werk vertrekt om 6.15 denk?
Ik ben ochtendmens, dus vind het heerlijk die vroege wekker. :)
Ik heb dit nu drie keer gelezen, maar hoe is dit een antwoord op de vraag van TO?
De file waar ik altijd in sta :frusty: . Oke met een heleboel anderen, maar is toch super vervelend als je ineens veel langer doet om op je werk te komen. Verder nergens last van. Ik ben de eerste die weg is 6.30u. vriend staat pas uur later op.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me vooral aan het feit dat het ochtend is. En ik mijn bed uit moet. Daar kan ik echt een beetje van mopperen en vloeken. Eenmaal eruit ben ik niet de snelste en de gezelligste, maar van een echt ochtendhumeur is geen sprake.
Alle reacties Link kopieren
Mensen.
Allemaal, geen uitzondering. Heb eerst even een uurtje alleen nodig. Wanneer mijn kat zeurt om eten en aandacht vind ik dat wel weer super schattig.
Alle reacties Link kopieren
Man staat meestal 10-15 minuten eerder op. Gewenst is echter dat hij de deur al uit is voor ik uit bed kom. Beter voor ons huwelijk. :P
Had als kind altijd al dat je me met rust moet laten tot ik goed en wel wakker ben.
Ik erger me aan drukte en lawaai en aan het feit dat er tegen me gesproken wordt :bonk:

Gelukkig heb ik er niet elke dag last van. Ligt eraan of ik uit mezelf wakker word of van de wekker of omdat zoontje de slaapkamer in komt rennen
Doetje89 schreef:
18-07-2018 18:09
De file waar ik altijd in sta :frusty: . Oke met een heleboel anderen, maar is toch super vervelend als je ineens veel langer doet om op je werk te komen. Verder nergens last van. Ik ben de eerste die weg is 6.30u. vriend staat pas uur later op.
Ja dit! Ik vertrek altijd om 6 uur 's ochtends naar mijn werk, maar kan elke keer weer achteraan in de rij aansluiten. Verder heb ik gelukkig geen last van een ochtendhumeur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt een ochtendhumeur, maar wil vlak na het opstaan echt heel graag met rust worden gelaten. Vind het ook niet echt fijn wanneer andere gezinsleden druk tegen me gaan doen. Ik ben gek op mijn hond, maar helaas moet hij ook vroeg in de ochtend uit. Net als er ook allemaal blije buurtbewoners met hun hond lopen die blijkbaar geen last hebben van opstartproblemen zoals ik en er lekker tegen me op los kletsen. En daar heb ik dan zoooo geen zin in. Maar ja, het valt niet altijd te ontwijken.
Alle reacties Link kopieren
Als ik moet haasten 's morgens. Sta dan ook graag ruim op tijd op zodat ik genoeg tijd heb om lekker te douchen, goed te ontbijten en niet te hoeven rennen voor de bus. Dan heb ik geen ochtendhumeur en begint mijn dag goed :D
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me eraan dat ik op moet staan.
Ik drink een beker lekkere koffie om mezelf te troosten.
De véél te vroege wekker.

Ik ben een nachtmens.
Als die wekker voor 13u 's middags afgaat heb ik een ochtendhum en blijf je beter uit mijn buurt.
Wee zeker degene die vrolijk begint te doen om half 8 's ochtends. Die krijgt gewoon de ban-vloek.

Man kent mij en is 2 van de 3 weken sowieso de deur al uit.


Koffie is voor op mijn werk.
Anders moet ik nog een half uur eerder op. No way.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 19:06
11.75% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven