Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

19-07-2018 17:04 2993 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Tvp, dan staat ie in lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer, ze kijken toch niet op een paar posts meer of minder de mods?

:hello: nartjie! Hoe is het Nou?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En stoer zeg Yellow! Wat kan jij goed voor jezelf opkomen en duidelijk overbrengen hoe je iets wilt en hoe iets voelt. Mijn complimenten hoor!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Eens met Lientje. Yellow,je kunt het erg goed verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Het schijnt dat je niet meer hoeft te stoppen bij 3000 posts :proud:


Yellow, heftig. :hug:
Later is nu
Dankje dames. Ik heb ondertussen natuurlijk wel twee jaar kunnen oefenen op allerlei GGZ medewerkers. :$

Ik had 2 vragenlijsten opgestuurd gekregen meteen na het gesprek. 300+ vragen. :@@: Ik dacht aangezien vriendje er nu is vul ik ze gelijk in, dan ben ik er ook klaar mee tot de volgende afspraak. Brengt toch rust in mijn hoofd. Kon je vervolgens doorklikken in tabbladen. Was excel. Waren er meteen allerlei percentages bij afkortingen berekend. Ik denk verrek, die afkortingen ken ik. (Mijn jeugdvriend heeft veel therapie gehad) Drie tellen googlen, was het van de schema’s die gebruikt worden bij schematherapie. Best wel interessant. En toen ik de laatste afkorting opzocht werd het “leuk” want daar scoorde ik blijkbaar toch het hoogst op, de gezonde volwassenen. :rofl:

De tweede was meer specifiek ook over trauma en vertrouwen enzo, maar van die uitslagen kan ik geen soep maken. :$

En nu ben ik moe.
Alle reacties Link kopieren
:hug: Yellow!!

En gefeliciteerd Lise!(Was me totaal ontgaan :p)

Hier verrekte veel pijn maar ik moet nog om boodschappen en nog naar de apotheek. Yeuy.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Eens, knap dat je het zo goed kunt verwoorden Yellow.

Dank je wel Kohaku, en jij sterkte :hug:

Wij zijn lekker uit eten geweest. Het eten was heerlijk, de stoeltjes wat minder dus nu meer pijn.

Nu nog even in de tuin nazitten.
Wat goed van je Yellow! Ik herken het wel bij het UWV. Ben daar ook zo vaak naartoe geweest dat je er op een gegeven moment wel goed in 'wordt.'

Sterkte Kohaku :hug:
Lekker uit eten geweest dus Lise, wel minder fijn van de stoeltjes.

Ik ben terug van het winkelen, ben met mijn zus op jurkenjacht geweest voor de bruiloft. Goed geslaagd, heb zelfs nog een extra jurk gekocht :) Was gelukkig heel rustig in de stad, ondanks koopavond.
Heb helaas wel een verkeerde beweging gemaakt met mijn pols, tijdens het omkleden, daar nu veel last van. Morgen wel even weg, maar verder geen plannen, dus lekker rustig aan doen.
Toen ik twee topics geleden ging meeschrijven had ik niet gedacht nu nog bij de club te horen.
Maar goed, het komt zoals het komt.

Morgen een rustdagje, zaterdag visite. En maandag de dag van de blokkade.

Over dat verwoorden van je klachten; ik ben daar dus heel slecht in.
Ik bagatelliseer automatisch.
Ik kan niet zeggen hoe ik me werkelijk voel.

Dus respect Yellow.
Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkjes, Kwebbeltje!

Ik heb heerlijk gesport vanavond. Heb nu al spierpijn. :proud:
Later is nu
Hé, ik was jullie kwijt!
Ik kan niet slapen door pijn in rug/bekken. Net even rondgelopen en nu toch nog maar eens naar bed. En ik heb geen idee hoe ik aan de pijn kom, hij was er ineens vanavond.
Leuk Kwebbel! En hopen dat je pols snel wat minder pijnlijk wort.

@Cesium, sterkte :hug:

Ik eindigde mijn verjaardag met veel pijn, ook geen idee hoe dat opeens zo kwam. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar het voelt nu nog steeds niet fijn.
Man is de hele dag en avond weg en gezien de voorspelde temperatuur zijn dat twee goede argumenten om vandaag maar zoveel mogelijk horizontaal door te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Door de mist misschien? Daar reageer ik ook altijd op met extra pijn als er mist voorspeld wordt.

Hier ook extra pijn. Maar mijn tuin is weer geheel onkruidvrij gelukkig.
Weer een klusje af.
Nu moet ik nog wat boodschapjes doen voor op de boot morgen ( spannend voor het eerst in mijn leven op een boot slapen, denk erover als het erg warm is op het dek te gaan liggen en samen met man romantisch naar de sterren te gaan staren :rofl: , Texel is erg donker nog vergeleken met andere delen van Nederland)
En weer wat opruimen in huis.

Zou nog hardlopen maar vind het alweer te warm ( en de pijn die ik heb helpt ook niet echt)
Misschien straks nog. Als ik de energie kan vinden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
20-07-2018 11:15
Door de mist misschien? Daar reageer ik ook altijd op met extra pijn als er mist voorspeld wordt.

Hier ook extra pijn. Maar mijn tuin is weer geheel onkruidvrij gelukkig.
Weer een klusje af.
Nu moet ik nog wat boodschapjes doen voor op de boot morgen ( spannend voor het eerst in mijn leven op een boot slapen, denk erover als het erg warm is op het dek te gaan liggen en samen met man romantisch naar de sterren te gaan staren :rofl: , Texel is erg donker nog vergeleken met andere delen van Nederland)
En weer wat opruimen in huis.

Zou nog hardlopen maar vind het alweer te warm ( en de pijn die ik heb helpt ook niet echt)
Misschien straks nog. Als ik de energie kan vinden.
Hier geen mist te bekennen. Ik heb ook meer last van mijn been en voet dus het zal wel hernia-gerelateerd zijn.

Veel plezier op de boot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen mist, maar wat een lekker idee: slapen op het dek! Sowieso wel lekker om [romantisch] met man naar de sterren te staren natuurlijk :heart:

Heb je nog geslapen, Cesium? Ik hoop het!

Mijn man begon gisteren een gesprek met "ik moet je wat vertellen, maar ik weet niet hoe.." Hart in m'n keel, belachelijk, want waarom. Afijn, blijkt dat hij een weekend weg geregeld heeft eind oktober, omdat we dan 25 jaar bij elkaar zijn. :love:
Hij moest het me alleen wel zeggen, want ik moet vrij vragen en hij was wat onzeker over de locatie. Ik heb gezegd alles goed te vinden (als er maar mooi weer is) dus hij gaat me verrassen. (en toen zat ik er alleen mee dat dochter de maandag na dat weekend 21 wordt. Niet dat zij een groot feest kan geven, maar is dat een goed moment...?)

Ondanks spierpijn vandaag toch lopend naar het werk. Hier moet ik regelmatig even opstaan, want m'n spieren verstijven. Maar het gaat redelijk goed.
Later is nu
Wat lief en romantisch van je man Dreamer! Maar ik zou ook schrikken van een gesprek wat zo begint :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Erg is dat he, Lise? Man was even helemaal verontwaardigd :sigh:
Later is nu
Dreamer schreef:
20-07-2018 11:36
Erg is dat he, Lise? Man was even helemaal verontwaardigd :sigh:
Mannen denken daar totaal niet over na haha.
En ik. Pfieuwww. :biggrin:
Leuk vooruitzicht Dreamer. :cheer2:
Dreamer schreef:
20-07-2018 11:36
Erg is dat he, Lise? Man was even helemaal verontwaardigd :sigh:
:rofl: Ik zou spontaan gaan hyperventileren wanneer vriendje vandaag zo uit zijn werk kwam. Hij had gister vrij genomen, zat hij met een eenhoorn knuffel en een roos thuis op me te wachten. Zo lief. :heart:

En wat lief van je man! Als je dochter op maandag jarig is kan ze haar verjaardag ook het weekend er na vieren toch, wanneer ze wil dat jullie er zijn? Kan me niet voorstellen dat dat met een 21 jarige nog echt problemen oplevert? :$

En 25 jaar. :cheer:
Leuk Dreamer! En even overleggen met dochter. Dikke kans dat ze wil dat jullie gaan.
En ik zou ook schrikken, als mijn man zo begint. :O

Na weken geen hoofdpijn te hebben gehad, werd ik vanochtend weer wakker met hoofdpijn. Er komt toch geen verandering in het weer?
En hier ook geen mist. Het is gewoon warm.
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ik dacht, hier zitten een paar jongere dames, misschien hebben die een idee. Ik weet niet hoeveel waarde dochter aan die verjaardag hecht. We kunnen natuurlijk ook een week eerder gaan, dan is alleen man maar jarig. Maar grote kans dat hij dan ook een wedstrijd heeft, en dat gaat dan weer voor :proud:
Later is nu
Balen Moyrrie. :-]

Sterkte jullie allemaal. :daisy:
Valt me op dat er veel spier en gewrichtsklachten zijn vandaag ook ik heb veel last.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven