Gezondheid alle pijlers

Blootje

31-07-2018 08:47 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als de kinderen weg zijn (kamp, fuif, school, .....) loopt mijn man liefst in zijn blootje in huis rond. Hij is hierbij niet opgewonden of zo ;-) maar hij vindt dit blijkbaar leuker dan met kleren aan. Wij zijn geen naturisten (ik toch niet) maar hebben ook geen schroom in elkaars lichaam. Ik laat hem dus gewoon doen en ik stoor me hier niet aan maar vraag me wel af of dit bij andere koppels ook zo is (of omgekeerd natuurlijk).
Lijkt me vooral niet praktisch. Wij hebben een glazen voordeur en daar moet je langs voor de trap.

En we bestellen veel online, dus de pakjesman komt erg vaak langs.
Alle reacties Link kopieren
en jij meldt je speciaal aan op een forum om dat te delen??

als er geen seksualiteit achter zit, waarom doet hij het dan niet, als de kinderen wel thuis zijn?
Alle reacties Link kopieren
wij slapen naakt en lopen ook af en toe naakt door het huis.
Geen inkijk in het huis en alleen wanneer de temperatuur goed is.

Het is geen moeten en ook geen "dingetje".

Er is toch helemaal niets mis met rond lopen zonder kleding in je eigen huis?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
31-07-2018 08:58
wij slapen naakt en lopen ook af en toe naakt door het huis.
Geen inkijk in het huis en alleen wanneer de temperatuur goed is.

Het is geen moeten en ook geen "dingetje".

Er is toch helemaal niets mis met rond lopen zonder kleding in je eigen huis?
Idem. Zeker de afgelopen weken met die hitte.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
31-07-2018 08:58
wij slapen naakt en lopen ook af en toe naakt door het huis.
Geen inkijk in het huis en alleen wanneer de temperatuur goed is.

Het is geen moeten en ook geen "dingetje".

Er is toch helemaal niets mis met rond lopen zonder kleding in je eigen huis?
wij ook, ik heb wel een badjasje naast het bed liggen, want naar de badkamer kom ik langs een raam aan de straatkant.
Alle reacties Link kopieren
Is toch heerlijk. Freeeedoooooom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat in veel opzichten lastig; zo heb ik altijd spullen in mijn zak zoals bril, sleutels, haarspeldje e.d. en vooral 's avonds als het licht brandt zie je silhouetten als je tussen lamp en raam gaat staan.

Het komt dus wel voor maar niet geheel op mijn gemak.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom vermeld je erbij dat hij niet opgewonden is?
...
het komt voor als ik vanuit bed even naar de wc, badkamer moet of iets pakken uit een andere kamer. Maar echt naakt rond lopen, vind ik niet prettig. Ik hou er al niet van om zonder bh rond te lopen en naakt op de bank bijvoorbeeld zitten vind ik niet fijn en niet fris.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop wel eens naakt van de badkamer naar de slaapkamer, ook waar m'n kinderen bij zijn (maar ze zijn nog klein, kan me voorstellen dat het met pubers anders is), maar naakt door het huis, nee. Ook al hebben we geen inkijk (woon in een flat), ik vind het toch een beetje vies idee om naakt op de bank te zitten enzo.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-07-2018 08:57
en jij meldt je speciaal aan op een forum om dat te delen??

als er geen seksualiteit achter zit, waarom doet hij het dan niet, als de kinderen wel thuis zijn?
Ik wou gewoon eens polsen hoe dat in andere gezinnen was en was nog niet aangemeld op dit forum.......
Onze kinderen zijn 19 & 21 en ik denk dat hij zich hier iets minder zeker bij voelt. Ik heb hem dit nog niet gevraagd :-)
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
31-07-2018 09:25
Waarom vermeld je erbij dat hij niet opgewonden is?
Weet ik niet. Ik wou gewoon aangeven dat dit niet seksueel is maar gewoon gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop naakt rond, doen mijn ouders ook nog steeds ook gewoon waar ik bij ben want bloot is heel gewoon. Ik vind het raar dat je man het niet doet met de kinderen erbij, dat maakt het toch iets seksueels in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
31-07-2018 09:43
Ik loop naakt rond, doen mijn ouders ook nog steeds ook gewoon waar ik bij ben want bloot is heel gewoon. Ik vind het raar dat je man het niet doet met de kinderen erbij, dat maakt het toch iets seksueels in mijn ogen.
Waarom is dat raar? Toen ik puber was, had ik ook geen behoefte om mijn ouders naakt te zien hoor. Niet iedereen gaat er zo makkelijk mee om
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel naturisten. Man loopt inderdaad ook thuis veel bloot rond. Ik heb vaak wel een legging aan, vanwege het schuren van m'n bovenbenen. Maar soms ook niet.
En wat Annelleke zegt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Razzmatazz schreef:
31-07-2018 09:45
Waarom is dat raar? Toen ik puber was, had ik ook geen behoefte om mijn ouders naakt te zien hoor. Niet iedereen gaat er zo makkelijk mee om
Omdat ze zegt dat het niet seksueel is.
Alle reacties Link kopieren
Alleen gedurende de hittegolf lopen wij vrijwel altijd in onze ondergoed in huis rond. Meteen zodra we thuis zijn kleden we ons uit, als het kouder is trekken we een huispak aan, wat meestal bestaat uit een joggingbroek en een t-shirt of tanktop.
Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Aleister Crowley
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
31-07-2018 09:58
Omdat ze zegt dat het niet seksueel is.
Ja dus? Alleen maar omdat haar man het liever niet doet waar de kinderen bij zijn is het wél seksueel?
Alle reacties Link kopieren
Het mannelijke deel van ons gezin loopt bloot of gekleed naar de mate dat het prettig is. Met de huidige hittegolf vaak niet meer dan een boxer en regelmatig minder. Niks seksueels inderdaad, en geen schaamte binnen het gezin. De meute is inmiddels volledig puber+
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
31-07-2018 10:07
Het mannelijke deel van ons gezin loopt bloot of gekleed naar de mate dat het prettig is. Met de huidige hittegolf vaak niet meer dan een boxer en regelmatig minder. Niks seksueels inderdaad, en geen schaamte binnen het gezin. De meute is inmiddels volledig puber+
Mijn pubers zuchten dan wel een keer extra. In de woonkamer wil ik nog wel wat rekening met ze houden, in onze slaapkamer, weten ze dat ik naakt ben. Hoe hard ze ook zuchten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-07-2018 10:15
Mijn pubers zuchten dan wel een keer extra. In de woonkamer wil ik nog wel wat rekening met ze houden, in onze slaapkamer, weten ze dat ik naakt ben. Hoe hard ze ook zuchten.
Haha, pubers zuchten van nature.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
31-07-2018 09:58
Omdat ze zegt dat het niet seksueel is.
En omdat het niet seksueel is is het meteen iets dat je met je kinderen moet delen? In de meeste gezinnen is naaktheid toch nog echt iets dat je voor jezelf / je partner houdt. Niet dat de badkamerdeur altijd krampachtig op slot moet, maar gewoon naakt door het huis rondlopen waar de kinderen bij zijn is niet iets waar de meeste mensen (en kinderen!) zich prettig bij voelen. Daar is niks seksueels aan. In je neus peuteren, poepen of aan je kont krabben is ook niet seksueel, maar doe je ook niet in gezelschap.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
31-07-2018 10:20
En omdat het niet seksueel is is het meteen iets dat je met je kinderen moet delen? In de meeste gezinnen is naaktheid toch nog echt iets dat je voor jezelf / je partner houdt.
zal meevallen hoor
Meeste ouders gaan met hun kleine kinderen onder de douche/kleedkamer-na-zwemmen etcetc.
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
31-07-2018 10:20
En omdat het niet seksueel is is het meteen iets dat je met je kinderen moet delen? In de meeste gezinnen is naaktheid toch nog echt iets dat je voor jezelf / je partner houdt. Niet dat de badkamerdeur altijd krampachtig op slot moet, maar gewoon naakt door het huis rondlopen waar de kinderen bij zijn is niet iets waar de meeste mensen (en kinderen!) zich prettig bij voelen. Daar is niks seksueels aan. In je neus peuteren, poepen of aan je kont krabben is ook niet seksueel, maar doe je ook niet in gezelschap.
Volgens mij is het juist in de meeste gezinnen best normaal om naakt bij je kinderen te zijn. Het schijnt een van de redenen te zijn dat we hier nog niet massaal aan de plastische chirurgie zitten, we zien ook echte naakt mensen. Maar poepen, aan kont krabben en neuspeuteren werd en wordt ook gewoon gedaan thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven