Gezondheid alle pijlers

Al twee weken bloeden terwijl ik de pil slik

13-08-2018 10:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve forumlezers(Essen),
Ik ben 16 jaar en slik sinds ongeveer drie maanden de pil. Nou werd mij door de docter verteld dat ik deze gewoon kon doorslikken. Het enige was dan dat je af en toe een doorbraakbloeding zou krijgen. Nou slik ik ongeveer drie maanden de pil door maar werd ik twee weken geleden opeens ongesteld niet heel zwaar maar wel vervelend. Toen dit twee weken aanhield heb ik maar even de huisarts gebeld maar deze zei dat ik gewoon een stopwerk moest inlassen en daarna elke maand een stopwerk. Nou dacht ik zelf dat de pil te ligt voor mij is omdat ik al zo lang ongesteld ben terwijl ik gewoon doorslik. Heeft er iemand tips of advies?
Alle reacties Link kopieren
Is heel normaal, heeft mijn dochter ook. Soms krijgt ze een doorbraakbloeding, stopt een week en pakt het dan weer op.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Niet doorslikken. Gewoon elke maand een stopweek.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik kon ook niet doorslikken, kreeg altijd meteen doorbraakbloedingen. Heb mede daarom voor Mirena spiraal gekozen. Daar houd ik overigens ook menstruaties bij (wel heel licht), terwijl die bij veel vrouwen stoppen. Heb besloten dat mijn lijf kennelijk graag menstruaties heeft.

Ik ben nooit zwanger geworden tijdens gebruik pil, dus te licht was de pil niet, hij deed gewoon zijn werk.
Sorry maar totaal off topic

te ligt voor mij is = licht
Alle reacties Link kopieren
Dankje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven