Gezondheid alle pijlers

Al lange tijd misselijk.. maar nog geen oorzaak

15-08-2018 13:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet precies wat ik met dit verhaal wil, ik denk dat ik het even van me af moet schrijven. Het is eigenlijk na de geboorte van mijn tweede kind begonnen bijna 8 maanden geleden, op en af misselijk. Soms elke dag last van, soms een paar dagen niet. Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar het enige wat zij kon bedenken was dat ik reageerde op de anticonceptiepil. Gewisseld van anticonceptie maar geen verbetEring.
Ruim een maand geleden heb ik buikgriep gehad en daarna leek het een paar dagen helemaal over. Maar toen begon het pas écht. Zo kotsmisselijk dat ik mijn bed niet meer uit kon, niet meer willen praten of bewegen en geen enkele prikkel kunnen verdragen. Met twee kleine kinderen niet te doen, maar heb het geluk dat er om me heen genoeg mensen en oplossingen zijn voor ze wanneer het echt niet gaat. Maar ik voel me zo schuldig naar hen toe, naar mijn vriend, naar iedereen die helpt...
Van toen tot nu ook ruim 4kg afgevallen omdat ik niet goed kan eten.
Vorige week radeloos terug naar de dokter gegaan en deze wilde bloedprikken op zowel de b-vitaminen en de helicobacter bacterie. De b12 waarde was wat aan de lage kant maar daar willen ze waarschijnlijk niets mee doen. Heb tabletjes gekregen tegen de misselijkheid en maagzuurremmers en die helpen iets.
Zo juist mijn uitslag van de bacterie gekregen en deze was negatief. Daar ligt het dus niet aan.
Ik had er zo mijn hoop op staan dat het dat was, dat ik aan de antibiotica kon beginnen vandaag en dat het over zou gaan maar na het telefoontje stortte ik echt gewoon in. Ik ben kapot, ik wil dit zo niet meer. Ik voel me zo verslagen..