Gezondheid alle pijlers

Piep in oor na dag met oortjes in

17-08-2018 22:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij waren vandaag van Frankrijk terug naar huis aan het rijden en eigenlijk de hele dag zat ik met mijn oortjes in films te kijken. Ik had ze niet heel hard, maar toch heb ik nu een piep in mijn oor. Alleen bij stilte, normaal heb ik hier een klein beetje last van, maar niet erg, ik merk het niet eens. Maar nu is het best erg. Gaat dit weer weg?
anoniem_372509 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 22:26
Reden: Spelfout
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meestal wel hoor. Kan ook nog door drukverschil komen door de bergen evt. Maar voortaan toch je geluid maar wat zachter zetten voor de zekerheid :)
Alle reacties Link kopieren
M0RIARTY schreef:
17-08-2018 22:29
Meestal wel hoor. Kan ook nog door drukverschil komen door de bergen evt. Maar voortaan toch je geluid maar wat zachter zetten voor de zekerheid :)
Wel een handig idee ja, bedankt :-)
Alle reacties Link kopieren
gezellig als medepassagier de hele rit met oortjes in.
Alle reacties Link kopieren
Deze piep is wel het begin van gehoorbeschadiging, of Tinnitus. Hou er ook rekening dat dit blijvend kan zijn.
In het vervolg minder hard zetten, je wilt niet weten hoe vervelend Tinnitus is, ik ben helaas ervaringsdeskundige
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Kan zijn dat het wegtrekt hoor. Denk echter wel dat je voorzichtig moet zijn in de toekomst. Deze schade is onomkeerbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb door een val gehoorbeschadiging opgelopen en Tinnitus eraan over gehouden. Nooit muziek te hard gezet of lang met oortjes in rondgelopen. Heb een piep in mijn oor, de hele dag door en dat al 7 jaar lang. Toch ben ik eraan gewend geraakt en kan ik goed functioneren maar dat heeft wel even geduurd.
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
17-08-2018 22:32
gezellig als medepassagier de hele rit met oortjes in.

Pot zuurpruimpjes gehad?

OT; vervelend. Of het blijvend is, geen idee. Ik heb een milde tinitus. Ik heb ruis en soms een brom. Ik hoop dat het nog wegtrekt voor je.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
rozamunda schreef:
17-08-2018 22:32
gezellig als medepassagier de hele rit met oortjes in.
idd
We should have each other with cream.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven