Gezondheid alle pijlers

Verzakkingsoperatie Manchester Fothergill/achtrwand plastiek

20-08-2018 19:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Zijn hier forummers die een dergelijke operatie als bovengenoemd hebben ondergaan? Ik ben 2 augustus geopereerd en heb een voor- en achterwand plastiek gehad en ook hebben ze de banden van de baarmoeder ingekort, de blaas opgehangen en de baarmoedermond voor een deel verwijderd. We zijn nu bijna 3 weken verder en ik vind zelf dat het nauwelijks opschiet qua herstel. Met name van de achterwand plastiek heb ik erg veel last, vooral bij het naar de wc gaan. Qua staan kan ik net een douchebeurt aan. Ik lig dus het merendeel van de dag op de bank/op bed. Ik had eigenlijk de stille hoop dat ik tegen de 3 weken aan wel weer wat langzaam kon omscharrelen in huis, of een rondje door de straat kon maken.
Ik zou graag wat ervaringsverhalen horen.......
Heb je deze vraag al aan je operateur gesteld?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben vorige week dinsdag voor controle geweest. Ze gaf aan dat het een zware operatie is geweest en dat tijd hierin belangrijk is. Maar als ik de patientenfolder lees, zie ik dat je vanaf een week of 3 weer wat huishoudelijke taken zou kunnen oppakken en dat er mensen zijn die vanaf 4 weken weer gedeeltelijk gaan werken. Ik wist van tevoren dat ik, omdat ik een hele zware verzakking had, waarschijnlijk 6 weken herstel nodig zou hebben. Maar het valt me tot nu toe vies tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde van mijn moeder, haar ervaring 12 weken herstel.. Het is ook niet niks, geef het de tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven