Gezondheid alle pijlers

knipperend zicht

07-09-2018 14:44 18 berichten
Hi allemaal,

Ik heb de laatste weken last van knipperend/gloeiend zicht. Het valt vooral op als ik naar effen beeld kijk, zoals de lucht of een witte muur. Ik krijg er ook hoofdpijn door en het wordt niet minder.

Ik ben al naar de huisarts geweest die mij omdat zij het niet wist doorverwees naar de opticien. Daar is ook niks bijzonders uitgekomen.

Ik ben niet op zoek naar een diagnose, maar naar herkenning.
Alle reacties Link kopieren
Terug naar de HA en een verwijzing naar de oogarts vragen.
Alle reacties Link kopieren
.
retrostar wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:08
0.00% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een verwijzing naar de neuroloog vragen
Ik herken het in die zin als oogmigraine als het geknipper/flitsen hooguit 20 minuten aanhoudt. Dus niet constant. en gebeurt niet als ik naar een witte muur kijk.
Daarna volgt vaak ( niet altijd ) de migraine hoofdpijn en neem ik een Rizatriptan in.
dannas schreef:
07-09-2018 15:15
Terug naar de HA en een verwijzing naar de oogarts vragen.
Ben bij een oogarts langs geweest, maar hij kon helaas niks voor mij betekenen... Moet over een maand weer terugkomen.
dannas schreef:
07-09-2018 15:15
Terug naar de HA en een verwijzing naar de oogarts vragen.
Yes! Naar een oogarts geweest, maar hij kon helaas niks voor mij betekenen. Moet over een maand pas weer terugkomen
Bobby-Pin schreef:
09-09-2018 15:07
Ik herken het in die zin als oogmigraine als het geknipper/flitsen hooguit 20 minuten aanhoudt. Dus niet constant. en gebeurt niet als ik naar een witte muur kijk.
Daarna volgt vaak ( niet altijd ) de migraine hoofdpijn en neem ik een Rizatriptan in.