Gezondheid alle pijlers

Spier verrekt?

20-09-2018 15:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren ben ik aangereden door iemand op een elektrische fiets. Behoorlijk hard gevallen, en been+ arm bont en blauw.

Sinds vanmorgen ineens erg pijn aan een spier tussen de keel en nek. Kan m'n hoofd niet goed draaien, en kin niet op de borst krijgen.

Heeft iemand tips hoe ik hier snel vanaf kan komen? Eventueel oefeningen?
Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Geduld, gesuld en nog meer geduld. Verder rustig blijven bewegen.

Voor een eventueel sneller herstel, ga naar een proffesional. Deze kan beoordelen welke spier het precies is, en wat voor jou de beste behandeling en oefening zijn.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Zo’n warme pittenzak in je nek
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties en tips!
Ja geduld, daar scheelt het nog wel eens aan haha. Het is ook vooral dat het werk er moeilijker door word (postbezorgen).

Zat eerst ook te denken om de fysio te bellen voor tips, maar vind het allemaal te vroeg. Volgende week operatie, dus dan komt de rust sowieso goed :)

Pittenzak is ook een goede, die ga ik even uit de kast halen :)
Alle reacties Link kopieren
Of zo’n warmtepleister, is niet zwaar. Hebben ze geloof ik ook bij Action enzo. Wel even een stukje testen op bv binnenkant onderarm, ik krijg van sommige heel erg jeuk.
Trouwens teveel rust helpt niet echt hoor, het is net als ‘gewone’ spierpijn, hoe minder je beweegt hoe pijnlijker als je het wel weer doet. (Er even vanuitgaande dat dit alleen spierpijn is en niks serieuzers natuurlijk).
.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wie je hebt aangereden trouwe

Ik zou zeker even de huisarts laten beoordelen je wil niet met een wiplash of wat dan ook doorlopen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wie me heeft aangereden. Het leek allemaal erg mee te vallen en de fiets was ook nog heel. Ze leek er in eerste instantie zelf meer last van te hebben, maar was ineens verdwenen. Heel raar.

Nee, dat zou inderdaad heel vervelend Zijn! Dankjewel voor de tip, ik maak morgen een afspraak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven