Gezondheid alle pijlers

Overdenken

21-09-2018 01:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal.

Dit is de eerste keer dat ik dit doe maar noet eens mijn hart kunnen luchten want dat lukt mij niet vaak bij de mensen om mij heen helaas.

Ik doe heel veel overdenken, veel mensen weten niet precies wat het is of niet alsof ze weten wat het is (behoorlijk iritant dat gelieg) maar over denken is eigenlijk altijd van bet ergste uit gaan. Daar kun je het makkelijkste onderwerp bij gebruiken dat je vaak doet bijvoorbeeld fietsen, in mijn hoofd gaat het dan zo dat ik ergens heen fiets bvb naar mijn vriend maar dan denk ik ownee dadelijk kom ik te laat (terwel ik geen tijd heb afgesproken ) of miss wordt ik wel overreden en zullen mensen mij ooit vinden. Dit zijn kleine voorbeelden maar bij mij gaat dit letterlijk over ieder ding dat ik doe het maakt echt niet uit of mijn hersenen explodere van de gedachtes die ik heb.
Ik heb helaas ook nog niemand gevonden die mij hier in verlichting kan geven want ik denk al snel ik zal niemand van last zijn en los het zelf wel op. Hier door kan ik de laatste tijd ook niet goed slapen en is mijn vriend er soms bezorgd over en weer ik zelf niet goed hoe ik hem dit ooit uit moet gaan leggen want dat is behoorlijk moeilijk.
Iedere dag moet ik mij zelf ook na gaan of ik wel alles gedaan heb dat ik eigdnlijk moest doen en lig ik te piekeren in bed en alles na te gaan wat fout is gegaan en wat goed en het foute blijft helaas altijd lang in mijn hoofd hangen jammer genoeg.

Dit wilde ik even kwijt aan jullie allemaal hoop dat jullie het begrijpen en er wat respect voor hebben.

Groetjes xxx

YOU ARE ALL BEAUTYFULL 💕
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben ze nou psychologen voor. Die kunnen je daarmee helpen.

En beautiful schrijf je zo.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het kwijt kon TO. Ik begrijp het niet, en snap ook niet waar je nu precies respect voor vraagt, maar toch, fijn. En trouwens, zo beautiful ben ik niet hoor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je je leven ook zo prettig mogelijk maken. Want je weet inderdaad niet wanneer het noodlot toeslaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ga eens naar je huisarts. wat jij doet is piekeren. komt veel voor en daar kan je serieus last van hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven