Gezondheid alle pijlers

Misselijk dexamfetamine

22-09-2018 16:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Ik slik sinds kort dexamfetamine tegen mijn ADHD, begonnen met 2.5 mg 3 dd en opgebouwd nu naar 7.5 mg 3dd. Op het begin al last van bijwerkingen bi jde 2.5 mg, maar die waren te overzien en voorbij gegaan. Nu ik aan de 7.5 mg zit ben ik extreem misselijk, zo erg dat ik bijna niet normaal kan functioneren, hebben mensen hier ervaring mee? En heeft iemand tips tegen deze misselijkheid, de huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals cola drinken helpen niet bij deze misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je behandelend arts over deze klachten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas sinds gister begonnen met de 7.5 mg, had ik er misschien bij moeten zetten haha, gister al redelijk last van deze misselijkheid, maar wilde een dagje afwachten. Wil maandag mijn arts inlichten hierover, maar wilde vragen of iemand ervaringstips heeft met deze misselijkheid!
Eet je wel voor je het inneemt? Ik heb ook dex gebruikt (gebruik nu wat anders) maar merkte wel dat je goed moet eten van tevoren bij dexamfetamine.
Alle reacties Link kopieren
Zul je net zien dat je ma klachtvrij bent.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Qua het eten, ik neem ze altijd na mijn ontbijt en na mijn lunch in, dus daaraan zal het niet liggen denk.

En ik hoop dat ik maandag klachten vrij ben, maar wil toch even contact op nemen voor het geval het weer op komt zetten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit middel ook gebruikt en werd niet misselijk, wel depressief en de rebound werd steeds erger..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven