Gezondheid alle pijlers

Litteken veranderd die van locatie na jaren?

22-09-2018 23:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Wie weet hier het antwoord op?
Als je als kind een litteken oploopt op bv je hand. Zit de litteken dan als je 17 bent nog steeds op dezelfde plek?
Of verschuift dat door het groeien zodat hij met 30 onderhand op de elleboog zit?
Bij mij zitten de littekens op mijn hand nog steeds op dezelfde plek. Wel nog nauwelijks zichtbaar.
Op mn 14e geopereerd aan mijn pols, litteken zit 20 jaar later nog steeds op mn pols. De litteken van een valpartij toen ik 4 was zitten ook nog steeds op mn knie
Ja, toen ik 8 was had ik een litteken op mijn been dat zid nu op mijn arm.
De vraag van de avond :thumbsup:
deepspace schreef:
22-09-2018 23:11
Ja, toen ik 8 was had ik een litteken op mijn been dat zid nu op mijn arm.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:06
Dames,

Wie weet hier het antwoord op?
Als je als kind een litteken oploopt op bv je hand. Zit de litteken dan als je 17 bent nog steeds op dezelfde plek?
Of verschuift dat door het groeien zodat hij met 30 onderhand op de elleboog zit?
Nee, want je arm groeit niet in de lengte verder, maar van binnen naar buiten word je steeds groter, net zoals een (nieuwe) ballon groter wordt door hem op te blazen.
Ik (49) ben op mijn tweede een gat in mijn kop gevallen en het litteken zit nog steeds op mijn kop. Het verbaast mij ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2018 23:13
Ik (49) ben op mijn tweede een gat in mijn kop gevallen en het litteken zit nog steeds op mijn kop. Het verbaast mij ook hoor.
Dat zakt dan wel nog omlaag hoor. Na je 50e zakt alles. Het negende wereldwonder van de anatomie.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee ik vroeg het me af
Heb met mijn 11e een ernstig ongeluk gehad. Waarbij het een en ander verwijderd moest worden
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
22-09-2018 23:12
Nee, want je arm groeit niet in de lengte verder, maar van binnen naar buiten word je steeds groter, net zoals een (nieuwe) ballon groter wordt door hem op te blazen.
Oh dus een litteken aan de zijkant van je hand kan nooit verschuiven naar het midden van de hand? Maar verschuift steeds verder naar de zijkant
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:28
Oh dus een litteken aan de zijkant van je hand kan nooit verschuiven naar het midden van de hand? Maar verschuift steeds verder naar de zijkant
Ja en naar beneden het gaad op je been zitten
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Ik zit hardop te lachen om de posts.

Had zelf wel een klein plekje naast mijn tepel, als kind. En dat zit nu ergens onderop mijn borst. Maarja das wel te verklaren omdat ik inmiddels een G-cup heb. Daar is een boel extra huid bij gekomen.
Je kunt méér.
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:22
Haha nee ik vroeg het me af
Heb met mijn 11e een ernstig ongeluk gehad. Waarbij het een en ander verwijderd moest worden
Dad groeid er wel weer aan als je 50 bend.
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:22
Haha nee ik vroeg het me af
Heb met mijn 11e een ernstig ongeluk gehad. Waarbij het een en ander verwijderd moest worden
Wat triest.
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
22-09-2018 23:35
Wat triest.
Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
22-09-2018 23:37
:rofl:
Lach je altijd om de ellende van een ander?
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:52
Lach je altijd om de ellende van een ander?
Sorry, ik had een flauw plaatje geplakt. Dat zie je misschien niet als je op de telefoon forumt.

Ik dacht eigenlijk dat je een grapje maakte, er worden hier wel vaker onzintopics geopend. Maar je maakt je serieus zorgen om die littekens?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Een litteken van 2 cm bij een baby kan wel een litteken van bv 15 cm worden bij een volwassene.

Apart dat jij denkt dat een litteken kan verschuiven.
Diamond1983 schreef:
22-09-2018 23:52
Lach je altijd om de ellende van een ander?
Nee nooit. Wel om de domheid van een ander.
Alle reacties Link kopieren
veensteker schreef:
22-09-2018 23:57
Een litteken van 2 cm bij een baby kan wel een litteken van bv 15 cm worden bij een volwassene.

Apart dat jij denkt dat een litteken kan verschuiven.
Nou nee ik dacht omdat bv een hand steeds groter wordt dan rekt die huid toch op en verschuift daarbij dat litteken toch?
Alle reacties Link kopieren
Maar Diamond, als jij op je elfde een ongeluk hebt gehad, dan kun je toch zelf wel zien of de littekens nu nog zichtbaar zijn? En waar ze zitten?

Waarom maak je je er zorgen over?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
[quote=Dana post_id=29048604 time=1537653369 user_id=39221]
Sorry, ik had een flauw plaatje geplakt. Dat zie je misschien niet als je op de telefoon forumt.

Ik dacht eigenlijk dat je een grapje maakte, er worden hier wel vaker onzintopics geopend. Maar je maakt je serieus zorgen om die littekens?
[/quote

Nee geeft niet
Maar nee zat het me serieus af te vragen heb namelijk over mijn hele zijkant een litteken lopen vandaar.
Diamond1983 schreef:
23-09-2018 00:02
Nou nee ik dacht omdat bv een hand steeds groter wordt dan rekt die huid toch op en verschuift daarbij dat litteken toch?
Ja maar lieverd, toch niet van je hand naar de elleboog?!
Alle reacties Link kopieren
[quote=Dana post_id=29048623 time=1537653876 user_id=39221]
Maar Diamond, als jij op je elfde een ongeluk hebt gehad, dan kun je toch zelf wel zien of de littekens nu nog zichtbaar zijn? En waar ze zitten?

Waarom maak je je er zorgen over?
[/quote

Nee ik maak me geen zorgen hoor zat me dat gewoon af te vragen.
Moet eerlijk zeggen ik bekijk dat litteken eigenlijk nooit.
Maar iemand die ik ken die zag het laatst en vroeg daar wat over vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven