Gezondheid alle pijlers

CBD-druppels om te slapen?

10-10-2018 16:38 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van CBD-druppels of tabletten om beter te slapen?
Ik ben nogal een slechte slaper, in die zin dat ik 's nachts meerdere malen wakker word en dan vaak niet meer in slaap kan komen. Overdag ben ik dan erg moe.

Nu zie ik steeds vaker dat er geadverteerd wordt met CBD-producten.
Kruidvat heeft nu ook eigen merk. Deze week in de aanbieding. Ik overweeg het te kopen, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen (niet per se met de producten van het Kruidvat, gewoon met CBD in het algemeen).

Alvast bedankt!
Ik neem ze vooral als ik 's nachts wakker word, omdat ik dan heel moeilijk weer inslaap. Bij mij werken ze goed!
Alle reacties Link kopieren
Oh echt, obim?
En welke heb jij precies?

Klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik had de medihemp druppels en bij mij hielp het totaal niet
Alle reacties Link kopieren
Oh girasole3, wat jammer.
Ik heb op internet inderdaad wel gelezen dat niet iedereen er baat bij heeft.
Wat dat betreft heeft dit topic misschien niet zo heel veel zin, aangezien ik het toch zelf zal moeten uitproberen om te weten wat het bij mij doet.

Had je ook geen bijwerkingen, want daar ben ik wel een beetje bang voor.
Was je overdag niet duf of zo? (door de druppels)
Alle reacties Link kopieren
Man gebruikt cbd pillen en slaapt hierdoor perfect.


Als hij ze njet neemt dan komt hij moeilijk in slaap en eenmaal in slaap heel licht en veel wakker.
voor bijwerkingen hoef je niet te vrezen.
mijn apotheker is afgestudeerd op de werking van CBD en we hebben wel vaker een aardig gesprekje gehad over dit stofje.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of ze plots overal liggen, er wordt veel mee geadverteerd

Iemand een idee hoe dat zo ineens kan? Kopiëren ze het van elkaar of is er een andere reden?
cbd zorgt er juist voor dat je alerter bent, thc is er voor om te slapen
anoniem_109217 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 17:33
1.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
10-10-2018 17:07
Man gebruikt cbd pillen en slaapt hierdoor perfect.


Als hij ze njet neemt dan komt hij moeilijk in slaap en eenmaal in slaap heel licht en veel wakker.

Dit klinkt goed!
Van welk merk zijn de pillen die je man gebruikt?
En hoeveel mg?

Bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
10-10-2018 17:09
voor bijwerkingen hoef je niet te vrezen.
mijn apotheker is afgestudeerd op de werking van CBD en we hebben wel vaker een aardig gesprekje gehad over dit stofje.

Oh, fijn om te weten dat er geen bijwerkingen zijn.
Is jouw apotheker positief over het gebruik van CBD als slaapmiddel?
Jetje_78 schreef:
10-10-2018 17:25
Oh, fijn om te weten dat er geen bijwerkingen zijn.
Is jouw apotheker positief over het gebruik van CBD als slaapmiddel?
nee, dan heb je die THC-olie nodig. Hij zal dit niet hardop zeggen want die olie is verboden in Nederland. Hij zegt dus: rook maar lekker een jointje :-D
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
10-10-2018 17:27
nee, dan heb je die THC-olie nodig. Hij zal dit niet hardop zeggen want die olie is verboden in Nederland. Hij zegt dus: rook maar lekker een jointje :-D


Tja, als de apotheker het zegt ;-)
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
10-10-2018 17:27
nee, dan heb je die THC-olie nodig. Hij zal dit niet hardop zeggen want die olie is verboden in Nederland. Hij zegt dus: rook maar lekker een jointje :-D



Dat dacht ik dus ook dat ze iets verkopen wat eigenlijk niet zo goed werkt omdat het spul dat wel werkt verboden is?

Dus wietolie / cannabisolie / thc olie is allemaal eigenlijk verboden?

Joint is geen optie als iemand niet rookt
quattro35 schreef:
10-10-2018 17:37



Dat dacht ik dus ook dat ze iets verkopen wat eigenlijk niet zo goed werkt omdat het spul dat wel werkt verboden is?

Dus wietolie / cannabisolie / thc olie is allemaal eigenlijk verboden?

Joint is geen optie als iemand niet rookt
olie met THC is verboden (trouwens wel makkelijk te maken)
olie met CBD is legaal en dat werkt totaal anders als THC.

Ik rook trouwens al lang niet meer, maar een enkele maal een puur jointje kan ik waarderen... :lol:
anoniem_352904 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 17:44
10.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
10-10-2018 17:37



Dat dacht ik dus ook dat ze iets verkopen wat eigenlijk niet zo goed werkt omdat het spul dat wel werkt verboden is?

Dus wietolie / cannabisolie / thc olie is allemaal eigenlijk verboden?

Joint is geen optie als iemand niet rookt
Is verboden idd in Nederland. Maar wel verkrijgbaar.
Thc olie werkt veel beter is mijn ervaring zelf en van vele anderen in mijn omgeving.
_Monti_ schreef:
10-10-2018 17:43
Is verboden idd in Nederland. Maar wel verkrijgbaar.
Thc olie werkt veel beter is mijn ervaring zelf en van vele anderen in mijn omgeving.
Gebruik CBD in combi met thc olie en melatonine ivm eigen slaapproblemen. Ik maak thc olie zelf, kijk maar eens via google naar medicinale wietolie! Deze zomer diverse mensen geleerd hoe ze ZELF deze olie eenvoudig kunnen maken! Als je het illegaal aangeboden krijgt is het erg onduidelijk waar het vandaan komt.

Ik had laatst een topic over thc olie geopend maar ik had een hyperlink opgenomen van die medicinale “website”. Werd als span verwijderd. Dus ik ben voorzichtig maar wel erg groot voorstander om combi van CBD en thc olie te gebruiken. Succes!
ouwewijsneus schreef:
10-10-2018 17:27
nee, dan heb je die THC-olie nodig. Hij zal dit niet hardop zeggen want die olie is verboden in Nederland. Hij zegt dus: rook maar lekker een jointje :-D
De olie is NIET verboden hoor, enkel bepaalde situaties zijn legaal. Thuis mag je thc olie volstrekt legaal maken van jouw 5 toegestane wietplanten. Ik heb afgelopen weekend een tip gekregen voor Amerikaanse planten die hoog CBD en thc gehalte hebben. Omdat het dar legaal is het je grote legale markt waar echt superrassen worden gekweekt. Ik vind roken vies en deze olie is veel makkelijker qua dosering.
Alle reacties Link kopieren
5 planten wordt gedoogd maar is niet legaal. worden gewoon meegenomen als iemand de politie tipt. je kunt beter via mensen van wie je weet dat ze verstand ervan hebben thc olie kopen.

vooral geen wiet bij een shop kopen. Daar zit veel rommel door en zware metalen.
eefje1980 schreef:
10-10-2018 19:02
5 planten wordt gedoogd maar is niet legaal. worden gewoon meegenomen als iemand de politie tipt. je kunt beter via mensen van wie je weet dat ze verstand ervan hebben thc olie kopen.

vooral geen wiet bij een shop kopen. Daar zit veel rommel door en zware metalen.
dat is dus volstrekt niet waar
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen reageren goed op CBD Olie, ook om te slapen.
Probeer gewoon lekker die CBD, heb hem laatst ook bij het Kruidvat meegenomen.
c_est_moi wijzigde dit bericht op 27-01-2019 11:00
24.86% gewijzigd
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
c_est_moi schreef:
10-10-2018 19:36
Probeer gewoon lekker die CBD, heb hem laatst ook bij het Kruidvat meegenomen.

Ik denk inderdaad dat ik het maar moet proberen.
Nog advies of ik beter de druppels of de tabletten kan nemen, of zal dat niks uitmaken?
Alle reacties Link kopieren
Jetje_78 schreef:
10-10-2018 17:24
Dit klinkt goed!
Van welk merk zijn de pillen die je man gebruikt?
En hoeveel mg?

Bedankt voor je reactie.
Hij heeft ze van lucovitaal 10mg

Eerst 5 Mg dit gaf al iets verbetering maar met 10 Mg slaapt hij een hele nacht goed
CBD lost goed op in olie.....niet in tabletten
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
10-10-2018 20:17
Hij heeft ze van lucovitaal 10mg

Eerst 5 Mg dit gaf al iets verbetering maar met 10 Mg slaapt hij een hele nacht goed

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven