Gezondheid alle pijlers

Ovulatiepijn

14-10-2018 13:12 15 berichten
Ik ben 12 jaar aan de pil geweest toen ik het zat was. Gestopt en een tijd geen hormonale anticonceptie gebruikt. Geen last verder van menstruatie oid (als in pijn of iets abnormaals). Dat is nu 5 jaar geleden. Een jaar later zwanger geworden en daarna bijna een jaar borstvoeding gegeven, niet ongesteld. Na mijn eerste menstruatie (die wel heviger was dan voorheen) was ik binnen 3 maanden weer zwanger. Ook dit kind een jaar geborstvoed en nu ben ik sinds 3 maanden weer ongesteld. Heel regelmatig ook gelijk. Maar halverwege de maand lig ik krom vd pijn. Een zeurende stekende pijn. Ibuprofen helpt enigszins. Rond die tijd heb ik ook wat slijmverlies dus ik vermoed mijn eisprong (voorheen nooit gevoeld, echt dus pas sinds nu). Zijn er mensen die dit herkennen? Is het normaal?? Wordt het minder? De menstruatie is gewoon normaal, geen extra pijn of veel bloed oid.
Wat ik overigens op internet lees is dat mensen die het hebben dat vaak een paar uur hebben tot het eitje springt. Maar hier duurt dat dus wel 2-3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Misschien leg je grote eieren. Als eens laten door verwijzen naar de gynaecoloog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Sinds de bevallingen ook erge ovulatiepijn. Hier een piek van een behoorlijk aantal uren waar ik amper op of om kan. Daarnaast nog zo’n anderhalf tot twee dagen een zeurende pijn. Heel vervelend maar ik heb nog niet iets gevonden wat echt helpt dus ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, elke stap die ik zet dreunt in mijn buik, seks is pijnlijk , en als mijn man me een grappig bedoelde klap op mijn kont geeft ga ik door de grond. Ik neem pijnstillers tijdens deze dagen. De pijn duurt een dag of 3. Tepels doen ook pijn trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik vroeger ook gehad, duurde een dag of twee.
Met de fiets door een straatje met hobbelige keitjes rijden, was een heel pijnlijk gebeuren.
Stopte tijdens de overgang.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook heel erg last van. Krimp soms in elkaar van de pijn. Ik heb er overigens maar 1 dag last van
viva-amber schreef:
14-10-2018 13:18
Misschien leg je grote eieren. Als eens laten door verwijzen naar de gynaecoloog?
Ik ben geen kip hoor :rofl:
“Gelukkig” herkenning. Wat een nare pijn is het. Ik vind het vooral zo gek dat ik het vroeger nooit heb gehad, het is nieuw voor me
Alle reacties Link kopieren
Ja. Hier ook na de bevallingen ovulatiepijn, terwijl ik dat daarvoor nooit had. Heel vervelend en het duurt bij mij ongeveer 24 uur.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ovulatiepijn na het zetten van mm mirena. Voelde het alleen rechts. Ene maand viel het wel mee, andere maand bleef het dagen hangen. Bleek ook cystes te hebben dus vandaar ene keer pijnlijker dan de andere keer.
Ennnn het is over! Dus nu zal dat ei wel gesprongen zijn. Gek wel om dat precies zo te voelen, wat er daarbinnen gebeurt
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook sinds mijn eerste zwangerschap /bevalling, was wel makkelijk om weer zwanger te raken wist precies wanneer ik vruchtbaar was.
Nu ik ouder ben (43) heb ik er geen last meer van .
sandy1974 schreef:
15-10-2018 20:29
Had ik ook sinds mijn eerste zwangerschap /bevalling, was wel makkelijk om weer zwanger te raken wist precies wanneer ik vruchtbaar was.
Nu ik ouder ben (43) heb ik er geen last meer van .
Haha ja wie weet is het gewoon een hint van mijn lichaam. Beetje jammer dat man geen derde wil ;)
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
14-10-2018 17:47
Ennnn het is over! Dus nu zal dat ei wel gesprongen zijn. Gek wel om dat precies zo te voelen, wat er daarbinnen gebeurt
Gelukkig! Ik heb het nu. Auwwww! :rrr:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven