Gezondheid alle pijlers

Haar transplantatie ervaringen?

16-10-2018 13:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Ik ben een jongen van 20 jaar die sinds een jaar enorm last heeft van inhammen. Ook begint het haar voorin steeds dunner te worden (daarvoor slik ik sinds 2 maanden Biotine pillen)

Nou dat mijn inhammen ook in rap tempo groter beginnen te worden begin ik zelf steeds meer op internet te zoeken naar een eventuele mogelijkheid om een haartransplantatie te ondergaan.

Ik ben benieuwd; heeft iemand ervaringen met het nemen van een haartransplantatie? (Zelf of kennissen)

Alvast bedant!😃
Alle reacties Link kopieren
Sorry, geen ervaring direct om me heen. Wel weet Ik dat tegenwoordig echt heel mooi en natuurlijk uitziend gedaan kan worden.
Maar het is duur en langdurig en volgens mij ook niet pijnloos. Ik zou gewoon eens op consult gaan. Kan me best voorstellen dat je ermee zit.
Succes.
Alle reacties Link kopieren
Kun je het niet beter oplossen door al je haar af te scheren en jezelf van een leuk, beginnend baardje te voorzien?
Heb je toch niet zo'n blotebillen gezicht en je hoeft dan geen dure behandelingen te ondergaan.
Ga kijken op haarweb.nl. Daar zitten veel meer mannen en veel mannen die een haartransplantatie hebben ondergaan. Ook kunnen ze daar iets zeggen over klinieken waar ze goede of slechte ervaringen mee hebben. Ook kun je daar iets lezen over eventuele andere opties.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er een beetje aan op welke manier je het laat doen. Sommige manieren laten littekens achter, waardoor op termijn het kaal scheren geen optie is. Maar ik zou zeker naar de door Polydox vermelde website gaan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Jep hier een ervaringsdeskundige
Alle reacties Link kopieren
el91 schreef:
17-10-2018 16:20
Jep hier een ervaringsdeskundige
Vertel?😁
Alle reacties Link kopieren
wat zou je willen weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven