Gezondheid alle pijlers

Geïrriteerde ogen

16-10-2018 17:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! ik ben ten einde raad. Afgelopen weekend heb ik mijn bank ingespoten met textiel spray. Dit heb ik in de woonkamer gedaan en niet goed gelucht. Sindsdien zijn mijn ogen geïrriteerd. Het valt me op dat wanneer ik niet thuis ben het veel beter met mijn ogen gaat, maar wanneer ik weer thuis ben het weer opnieuw begint. Wat moet ik nou doen? Ik lucht al dagen het hele huis, zet de ramen van smorgens vroeg tot s'avonds laat open maar het wil allemaal niet helpen!! Kan ik nu nooit meer in mijn eigen huis wonen? Pfff ik maak me echt zorgen!
Alle reacties Link kopieren
Bank buiten zetten?

Je zou antihistaminica kunnen proberen.. maar als de gesprayde bank duidelijk de oorzaak is, dan zou ik beginnen met eliminatie van het (vermoedelijke) probleem
Alle reacties Link kopieren
Al je spullen in huis goed afsoppen. Kussentjes en alles van stof (voor zover mogelijk wassen) misschien ook een natte doek over je bank halen. En blijven luchten
Alle reacties Link kopieren
Eventueel oogdruppels halen tegen geïrriteerde ogen. Maar eerst je huis door en poetsen (helaas) al die nevel is waarschijnlijk over opengaan zitten en ingetrokken.
Je ogen spoelen met gekookt. ...afgekoeld water ?

De ramen zovele mogelijk open laten
, mits je thuis bent uiteraard.
En eventueel wat al eerder werd gezegd met een doekje de bank schoonvegen...met water i.v.m nog meer geuren.
Succes
Alle reacties Link kopieren
Steeds weer opnieuw stofzuigen zou ik doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Grote kans trouwens dat het toeval is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dokter.
Alle reacties Link kopieren
Kan het ook dat het in het behang is getrokken? Het probleem is juist dat er geen geur is. Maar wanneer ik mn huis binnenloop ik meteen geïrriteerde ogen krijg. Ik heb gisteren een mega schoonmaak gehad en ben van plan om een stoomreiniger te halen. Is dat een idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven