Gezondheid alle pijlers

Lange tijd hr-hpv + CIN en VAIN

17-10-2018 01:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik weet niet goed of dit bij gezondheid hoort of bij contact.

In ieder geval ben ik op zoek naar andere vrouwen die het hpv-virus maar niet klaren en daardoor steeds weer te maken hebben met hoge CIN en/of VAIN afwijkingen, ondanks operaties. Dus echt vrouwen die hier al tijden mee bezig zijn.

Ik zou het fijn vinden om eens ervaringen van anderen te horen, al was het maar om het gevoel te krijgen dat ik heus niet de enige ben ;) :)
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel ingeënt dan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoi Retrostar,

Dat bestond toen ik die leeftijd had nog niet helaas. Ik krijg nu wel een andere inenting met een nog uitgebreidere werking (een kuur van Gardasil9), maar het is de vraag of ik daar baat bij heb omdat ik al besmet ben.
Alle reacties Link kopieren
(N)iemand? :|
retrostar schreef:
17-10-2018 08:36
Ben je wel ingeënt dan?
want dan wordt je nooit meer ziek?
TO , sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Chrys :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Smurfet,
Nvt
sannedeb wijzigde dit bericht op 17-03-2019 14:07
94.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sannedeb,

Wat ‘fijn’ om toch iemand erover te horen! Blij ook om te lezen dat jij er wel vanaf bent gekomen uiteindelijk! Sta je nog wel onder controle?

Zou je het fijn vinden om eens verhalen uit te wisselen? Ik heb daar erg behoefte aan, omdat ik vrijwel nergens verhalen tref die enigszins op de mijne lijken. Ik ben zelf momenteel ook bezig met injecties (Gardasil9).

Ik weet niet precies hoe het moet, maar misschien kunnen we hier ook privé berichten sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo smurfet,

Dat is prima, maar dan moet je mij even een pb proberen te sturen. Mij lukt het nooit
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb je geprobeerd een pb te sturen. Hopelijk is hij aangekomen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven