Gezondheid alle pijlers

Biotine voor je haar

17-10-2018 18:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een voedingsupplement voor mijn haar. Nu zag ik er paar waar biotine in zit wat goed zou moeten zijn voor je haar. Hebben jullie hier ervaring mee? En of misschien tips voor een supplement voor haar. Alvast bedankt!
Ik gebruik al jaren biotine 10.000 mcg. Had behoorlijk veel haaruitval maar sinds ik het slik valt het amper uit en groeit het sneller.
Alle reacties Link kopieren
is biotine hetzelfde als biergist?
Alle reacties Link kopieren
Doet helemaal niks. Gezond leven, dat doet wel wat.
Internagelaktisch
Ik gebruik van Swiss de huid haar en nagels pillen. Die zijn hoog in biotine.
Maaique schreef:
17-10-2018 18:33
Doet helemaal niks. Gezond leven, dat doet wel wat.
Gezond leven en gezond zijn zijn helaas twee verschillende dingen...
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
17-10-2018 18:34
Gezond leven en gezond zijn zijn helaas twee verschillende dingen...
Dat is waar. Maar als je ongezond bent / leeft, heeft biotine etc geen toegevoegde waarde..
Internagelaktisch
Maaique schreef:
17-10-2018 18:36
Dat is waar. Maar als je ongezond bent / leeft, heeft biotine etc geen toegevoegde waarde..
Ik denk het wel, in mijn geval ook door mijn arts geadviseerd.
Ik gebruik nu een jaar biotine en sindsdien geen haaruitval meer en mijn haar groeit goed en mooi, mooier dan toen ik het niet gebruikte. Geen dode punten meer en/of uitgedroogde toestanden.
Ik vind het echt een aanrader.
mick87 schreef:
17-10-2018 18:22
is biotine hetzelfde als biergist?
Nee, is niet hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Nog tips voor welke het beste zijn? Ik las iig Swiss bij iemand.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf tevreden over de super haar huid nagel tabletten van vitamineper post. Wel aan de dure kant en grote capsules maar voor mij zit er alles in wat ik nodig acht zonder onder andere vitamine b6 wat je vaak wel ziet en waar je serieuze klachten kan krijgen als je daar van overdoseert.
lisa198 schreef:
18-10-2018 08:08
Bedankt voor de reacties. Nog tips voor welke het beste zijn? Ik las iig Swiss bij iemand.
Ik heb de biotine gewoon van het Kruidvat.
Laat je niet verleiden duur geld neer te tellen, biotine is biotine.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik 2 weken geleden de Swiss huid, haar, nagels en Kruidvat Biotine en Kruidvat huid, haar, nagels vergeleken.

Op dit forum had ik ook gelezen een tijd terug, bij "welk product werkt echt"
dat Swiss huid, haar, nagels echt goed zou werken voor je haar.
Daar had ik 2 potten van gekocht en opgemaakt.

Nu keek ik dus of ik niet net zo goed een goedkoper merk kon kopen.
Het Biotine gehalte scheelt enorm tussen Swiss en Kruidvat merk. Achterop de potjes even goed lezen.
Dus toch maar weer Swiss gekocht, het is best vaak in de aanbieding, 50 % korting, nu beide keren zo gekocht, 1 keer in Kruidvat, andere keer online ergens.

Maar werkt het huismerk ook echt goed Cateautje?
Moet je maar eens kijken bij ingrediënten en vergelijken de volgende keer, scheelt echt iets van 1000x meer biotine, niet een klein beetje.

Ps ik krijg ook opmerkingen over dat mijn haar langer en voller is.

Off topic:
Net als mijn wimpers trouwens, van Kruidvat merk wimperserum, helaas niet meer leverbaar.
Las dat deze in de buurt komt en betaalbaar is:
Long4Lashes Fx5 Eyelash Serum 3 Ml
Iemand ervaring mee of tips voor een ander betaalbaar serum?
tulp222 schreef:
18-10-2018 14:42
Net als mijn wimpers trouwens, van Kruidvat merk wimperserum, helaas niet meer leverbaar.
Las dat deze in de buurt komt en betaalbaar is:
Long4Lashes Fx5 Eyelash Serum 3 Ml
Iemand ervaring mee of tips voor een ander betaalbaar serum?
google maar even op Tros Radar en wimperserum, dan snap je waarom het niet meer verkocht wordt.
Troep dus !
tulp222 schreef:
18-10-2018 14:42
Toevallig heb ik 2 weken geleden de Swiss huid, haar, nagels en Kruidvat Biotine en Kruidvat huid, haar, nagels vergeleken.

Op dit forum had ik ook gelezen een tijd terug, bij "welk product werkt echt"
dat Swiss huid, haar, nagels echt goed zou werken voor je haar.
Daar had ik 2 potten van gekocht en opgemaakt.

Nu keek ik dus of ik niet net zo goed een goedkoper merk kon kopen.
Het Biotine gehalte scheelt enorm tussen Swiss en Kruidvat merk. Achterop de potjes even goed lezen.
Dus toch maar weer Swiss gekocht, het is best vaak in de aanbieding, 50 % korting, nu beide keren zo gekocht, 1 keer in Kruidvat, andere keer online ergens.

Maar werkt het huismerk ook echt goed Cateautje?
Moet je maar eens kijken bij ingrediënten en vergelijken de volgende keer, scheelt echt iets van 1000x meer biotine, niet een klein beetje.

Ps ik krijg ook opmerkingen over dat mijn haar langer en voller is.

Off topic:
Net als mijn wimpers trouwens, van Kruidvat merk wimperserum, helaas niet meer leverbaar.
Las dat deze in de buurt komt en betaalbaar is:
Long4Lashes Fx5 Eyelash Serum 3 Ml
Iemand ervaring mee of tips voor een ander betaalbaar serum?
Hoe meer hoe beter gaat hier niet op. Het is helemaal niet zo gezond om massa's vitamine binnen te krijgen, dat kan zelfs tegen je gaan werken, dus ik hou het gewoon op het Kruidvat huismerk.
Het wimperserum verkleurt je ogen en als je dus blauwe ogen hebt, kan je eindigen met donkerbruine, daarom word het niet meer verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tip cateautje. Heb erg veel haaruitval de laatste jaren, ga zo gelijk een potje halen!
...
Quaintrelle schreef:
18-10-2018 15:56
Dank voor de tip cateautje. Heb erg veel haaruitval de laatste jaren, ga zo gelijk een potje halen!
Graag gedaan hoor! :)
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom precies die van Kruidvat niet meer verkocht wordt, weet ik. (Wimper serum)

Ok, dus de hoeveelheid biotine is niet van belang in de pillen.
Overdaad is in ieder geval nooit goed nee.
Dan ga ik de volgende keer ook het huismerk kopen, bedankt voor je antwoord Cateautje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven