Gezondheid alle pijlers

Ontpillen na 3 menstruatie?

20-10-2018 15:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben in juni gestopt met de pil. Sinds dien ben ik gewoon ongesteld geweest. Iedere reeks gewoon regelmatig.
Nu ben ik vorige week dus niet ongesteld geworden. Ik heb een bloedtest gedaan en ben niet zwanger.

Van de huisarts moet ik maar afwachten op mijn volgende menstruatie..

Iemand ervaring hiermee?

Wat denken jullie? Gewoon afwachten?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je anders willen doen dan?
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ontpillen bestaat niet
Afwachten
Alle reacties Link kopieren
O klinkt heel bekend, heb precies hetzelfde gehad. Na het stoppen met de pil regelmatig ongesteld en afgelopen maand werd ik het maar niet.
Uiteindelijk 2 zwangerschapstesten gedaan maar niet zwanger. Uiteindelijk na 2,5 week toch ongesteld geworden. Dus inderdaad gewoon afwachten..
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
20-10-2018 15:47
Ontpillen bestaat niet
Afwachten
Dit.
Ontpillen? Had je de prikpil langere tijd dan?
Als je huisarts zegt dat je af moet wachten, denk ik dat wij niets aan dat advies toe te voegen hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-10-2018 18:18
Als je huisarts zegt dat je af moet wachten, denk ik dat wij niets aan dat advies toe te voegen hebben ;)
Ik vraag daarom ook om ervaring van mensen 😉
Alle reacties Link kopieren
Luuntje19419 schreef:
20-10-2018 16:04
O klinkt heel bekend, heb precies hetzelfde gehad. Na het stoppen met de pil regelmatig ongesteld en afgelopen maand werd ik het maar niet.
Uiteindelijk 2 zwangerschapstesten gedaan maar niet zwanger. Uiteindelijk na 2,5 week toch ongesteld geworden. Dus inderdaad gewoon afwachten..
Oke fijn dat ik niet de enige ben! Ben je hierna wel gewoon weer regelmatig? Of weet je dat nog niet
Alle reacties Link kopieren
Cvh92 nee dat weet ik nog niet, maar verwacht het wel. Maar als het niet zo is zal dat er wel bij horen. Was al verbaasd dat het na het stoppen van de pil al zo regelmatig was.
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik... Moeten stoppen met de pil door bijwerkingen. Eerste twee maanden perfecte cyclus van 28 dagen en net eentje van 35 achter de rug.

Gewoon afwachten inderdaad, meer kan je niet doen.
cvh92 schreef:
20-10-2018 21:07
Ik vraag daarom ook om ervaring van mensen 😉
Maar toch ook om onderstaande. Vandaar mijn reactie. ;)
cvh92 schreef:
20-10-2018 15:44

Wat denken jullie? Gewoon afwachten?
Toch vreemd, je hoort dat wel vaker (en heb het zelf ook meegemaakt). Na stoppen met de pil nog een paar normale menstruaties hebben en daarna ineens niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven