Gezondheid alle pijlers

Al 2 weken verkouden..

21-10-2018 21:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,
Hoop wat herkenning hier..6wk terug week verkouden,nu al 2wk weer.
Zijn er meer mensen verkouden,waarbij t lang duurt..met erge hoofdpijn?

Ik ben nu al 2wk zwaar verkouden. Eergister dacht ik eindelijk dat het beter ging,gisteravond weer slechter.

Iedereen die het weet zegt steeds..'alweer' en 'nog steeds niet over'..duurt lang bij je. Word hier gek van ondertussen..alles doet zeerrr :(

Ik ben nog niet naar de huisarts geweest,maar ben v plan om morgen maar een afspraak te maken.

Alvast dank voor t lezen.

Grtjs
Alle reacties Link kopieren
Zeker drie weken ontzettend verkouden geweest voor ik op vakantie ging. En dat heb ik elk jaar wel een keer in het najaar, voorheen altijd in november en nu dus in september al.Veel vitamines en je rust nemen. Tegen een virus kan je verder niks doen.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts kan niet zo veel voor je doen: t gaat vanzelf over. Alleen niet zo snel als je zou willen......
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar.

Hier ook al weken snotterig, niet lekker en hoesterig.


Gaat vanzelf wel over... een keer.. ooit. Maar vervelend is het zeker!
Ik zou zeker naar de huisarts gaan. Heb ooit eens een weken lang met een hevige verkoudheid rond gelopen omdat ik dacht dat het wel over ging en ik het zo druk had dat ik eigenlijk geen tijd had voor de huisarts totdat ik het echt zat was en toch ging. Het eerste wat hij zei: "Waarom ben je niet eerder gekomen?!" Meteen antibiotica en wat een opluchting was het zeg om er eindelijk vanaf te zijn. Alleen kreeg ik niet lang daarna de griep en weer een verkoudheid, waarschijnlijk omdat mijn afweer nog steeds verzwakt was.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
21-10-2018 21:20