Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Yellow, je stelt je niet aan. :hug: En al het goed is weten zij dat ook. Balen dat je zoveel hoofdpijn hebt, dat alleen al zorgt er voor dat je je een dweil voelt.
Lise: fijn dat je weer eens redelijk goed geslapen hebt! Dat scheelt echt wel vind ik in hoe je de dag doorkomt.

Yellow: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :hello:

IK zit op het vliegveld. In het hotel gisteren was de wifi zo slecht, dat ik gefrustreerd de laptop weer heb gesloten. Toen maar lekker gelezen en me af en toe wild geschrokken van kreten van man, die Ajax keek. Ik geloof dat het hele hotel uiteindelijk heeft mee kunnen genieten van het doelpunt

Mijn pijn verplaatst van rug naar zij naar rug naar heupen en knieën. Maar hee.. m'n achillespezen voel ik haast niet, dus het gaat hartstikke goed!

Sterkte voor iedereen hier :hug:
Vervelend dat mensen zich onveiliger voelen door nieuwe meeschrijvers, maar zoals het gezegd: we zijn hier allemaal wel eens nieuw begonnen en bovendien is het een openbaar forum. Goed om je ervan bewust te zijn dat iedereen het kan lezen.
Ikzelf kwam ruim 10 jaar terug als nieuweling bij dit topic en volgens mij was alleen Ambra er toen al.

Fijne dag iedereen! :sun:
Later is nu
Fijne vakantie Dreamer.

Sterkte Yellow, bedenk dat je niets hoeft te bewijzen of je moet gaan verdedigen.
Fijne vakantie Dreamer!
Jullie hebben allemaal gelijk, iedereen is welkom hier. Ik was gisteren een beetje voorbarig met mijn mening. Ik schrok gewoon dat er ineens nieuwe schrijvers zijn. En ja, ik was ook een nieuwe schrijver. Dus wie ben ik om er over te oordelen.
Alle nieuwe leden, voel je als nog welkom hier en een grote sorry van mijn kant
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
24-10-2018 09:27
Ok geen fysio, ben net gebeld dat ze ziek is.. kortsluiting in 3..2..1 :frusty:
Dat herken ik zo erg Kohaku, ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik niet gebeld werd maar er ineens een vervanger was. Deze ken ik opzich ook wel, maar dan kan je mij echt opvegen, vooral omdat het niet iets is waar ik me op had ingesteld..

Nartjie: Daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen. Ik snap heel goed dat je er ineens van schrok, er zijn ook wel erg veel nieuwe mensen in een keer bijgekomen. Ik ben heel blij met de sfeer die hier hangt en dat iedereen hier welkom is om zoveel of zo weinig te schrijven als ze willen. Ik hoop dat het jou niet belemmert om in het vervolg mee te blijven schrijven!

Dreamer: heel veel plezier op vakantie!!

Yellow, je stelt je echt niet aan en je hoeft je ook helemaal niet te gaan bewijzen bij de zorgboerderij. Het is al erg genoeg dat je je zo rot voelt :hug:
Nartjie: fijn dat je het, na de eerste schrik, ook zo kunt zien!
Lise je hebt pb
nartjie schreef:
24-10-2018 13:34
Lise je hebt pb
pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze kan ik ff goed gebruiken vandaag.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
:hug:
Kohaku schreef:
24-10-2018 15:19
Afbeelding

Deze kan ik ff goed gebruiken vandaag.
Die mok wil ik ook. :heart: Ik heb er zelf een met “sssh There is wine in here”. :proud:

Ik was naar de 1,5 uur op de zorgboerderij gewoon leeg. Dus ik wilde naar huis, maar ik mocht niet gewoon naar huis. En dat word ik een beetje beu. Dus toen zei ik knak. Ik vind de zorgboerderij echt geweldig leuk. Maar ik ben ook pas 24 jaar. Als ik geen therapie of niks krijg, dan word het als het zo slecht met me gaat gewoon onkruid schoffelen maar dan op een beschermde omgeving op dit moment en niet eens echt ontwikkelmogelijkheden.. ja sorry.. Dus ik heb even goed de boel daar bij elkaar staan janken. En toen mocht ik nog steeds niet naar huis nee toen moest er nog iemand bij gehaald worden want zo ellendig konden ze me toch niet laten gaan.
Oh die mok! Collega heeft mokken van Rumag. Ook zo leuk :) (de meeste spullen van ze zijn leuk)

Yellow wat knudde zeg, dat ze je niet lieten gaan.. :(
Wat rot Yellow :hug:
Yellow: maar waarom mocht je dan, in eerste instantie, niet naar huis?
Het is inderdaad heel rot dat je nu ook geen mogelijkheden hebt om een studie te doen. Ik ben ook ergens gestrand, een half jaar voor het einde van een HBO-opleiding.

Kohaku: heel toepasselijk die mok, lekker blijven zitten voorlopig!
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel een soort van.protocol zijn maar niet leuk Yellow. Ze hadden beter even iemand kunnen mee laten fietsen of regenboogjongen kunnen bellen ofzo.
Wat onwijs naar dat je je zo voelt zeg.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
cesium24 schreef:
24-10-2018 16:03
Yellow: maar waarom mocht je dan, in eerste instantie, niet naar huis?
Het is inderdaad heel rot dat je nu ook geen mogelijkheden hebt om een studie te doen. Ik ben ook ergens gestrand, een half jaar voor het einde van een HBO-opleiding.

Kohaku: heel toepasselijk die mok, lekker blijven zitten voorlopig!
“We kunnen je zo van streek toch niet laten gaan”

“Je hebt ook geen oplossing dus wat wil je nu gaan doen dan” :bonk:
Lise, pb weer terug. Doe maar rustig aan met antwoorden.
nartjie schreef:
24-10-2018 20:18
Lise, pb weer terug. Doe maar rustig aan met antwoorden.
Sorry, ik heb al geantwoord ;-)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
24-10-2018 20:38
Sorry, ik heb al geantwoord ;-)
Je tempo ligt hoog Lise :proud:
Wel om jezelf denken hè?

Man en ik hebben 3 klusjes van de lijst kunnen schrappen. Morgen nog twee en vrijdag moet hij alleen aan de slag want dan moet ik werken. Zaterdag " mag " ik ook weer met hem op pad.
Het voelt wel goed dat afstrepen, alleen een beetje jammer dat de lijst zo vreselijk lang nog is.
Helaas heb ik een man die veel te veel projecten op zich neemt . Hij zou eigenlijk 3 levens moeten hebben. :rofl:

Afijn, dit wordt dus een druk weekje voor me. Volgende week is hij weer voor 14 dagen weg en ik heb besloten om mezelf dan een uitgebreid bezoek aan de kapper te gunnen. Bij wijze van beloning. Nu mag dat ook wel weer wat ik begin wat te verslonzen qua kapsel, het is al ruim een half jaar terug dat ik geweest ben.
Moet er altijd een tijdje moed en energie voor verzamelen, het enige wat ik er echt geweldig vind, is de massagestoel aldaar. Gratis massage :yes:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Haha lientje, ik lig lekker op de bank dus dat zit wel goed ;-)

Lekker dat je volgende week wat tijd voor jezelf hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hooh dat moment dat je je TENS echt precies op de juiste plek plakt :proud:

Ik ben al de hele avond zwaar aan het tikken. Poeh daar word je toch moe van.

Welterusten!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Nartjie: sorry is niet nodig hoor! Ik snap het wel.

Ik zal me even voorstellen, dat maakt het ook wat minder abstract.

Mijn naam is Doro (pseudoniem), 43 jaar, getrouwd, moeder van 2 kinderen.

Ik heb een zeldzame systeem-ziekte. Een behandeling is er helaas niet. De symptomen worden zo goed mogelijk onder controle gehouden en op termijn heb ik één of meer orgaan transplantaties nodig.

Mijn leven is door mijn ziekte de laatste jaren radicaal veranderd en staat nu vooral in het teken van omgaan met pijn, vermoeidheid en misselijkheid. Ik ben 100% afgekeurd, maar ik werk nog wel een paar uur in de week (uiteraard met instemming van het UWV!). Dit probeer ik zo lang mogelijk vol te houden, om zo zelfstandig mogelijk te zijn.

Het lijkt me fijn met jullie ervaringen uit te kunnen wisselen.
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 21:53
Reden: Herkenbaarheid
13.93% gewijzigd
Doro: hier had ik nog nooit van gehoord. Wat een impact op je leven als zoveel verschillende organen aangedaan zijn.
Fijn trouwens dat je komt meeschrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven