Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Genoeg reacties
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:37
98.44% gewijzigd
* Poef *
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 16:52
98.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
een poefje voor kwebbel :)
dreamer wijzigde dit bericht op 06-12-2018 16:18
93.76% gewijzigd
Later is nu
genoeg reacties.
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:37
96.86% gewijzigd
* Poef *
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 16:53
97.86% gewijzigd
Genoeg reacties
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:38
96.97% gewijzigd
De boodschap kwam aan! :proud:
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:48
94.81% gewijzigd
Jij verwoordt het heel goed Yellow. Dank je wel.

Zijn vrouw is geestelijk nog goed bij, dat vind ik nog het ergste. En al weet ze ervan, (dat weet ik dus niet) dan keur ik het alsnog niet goed.
Ik neem trouwens mijn broer mee naar het UWV. Mijn man zou ook meekunnen maar mijn broer is veel rapper van tong en hoort álles. Dus ik neem hem mee. Moet sowieso iemand mee want ik kan niet met het OV vanwege de prikkels en ik mag geen auto meer rijden.
anoniem_109217 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:51
68.00% gewijzigd
poef
anoniem_640b06aa65580 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 15:55
98.03% gewijzigd
Vergeetmenietje1980 schreef:
06-12-2018 14:29

Ik neem trouwens mijn broer mee naar het UWV. Mijn man zou ook meekunnen maar mijn broer is veel rapper van tong en hoort álles. Dus ik neem hem mee. Moet sowieso iemand mee want ik kan niet met het OV vanwege de prikkels en ik mag geen auto meer rijden.
Fijn dat je broer mee gaat, VGM! Iemand die alles hoort en direct kan reageren, is heel handig.
Lise, was er bij jou eigenlijk al meer bekend mbt je medische keurig? Nadat die keuringsarts dat idiote rapport had geschreven. Of moet ik dan even terug gaan zoeken? Sorry :$

En fijn dat je broer meegaat VGM!

Echt een compleet zinloze opmerking maar door de naam gelesuikerspin vraag ik me nu af hoe een citroen suikerspin smaakt. :facepalm:

Mijn maatschappelijk werkster is net geweest en heeft me weer even met allebij de voeten op de grond geplant. Veel persoonlijke heftige dingen en dat voelt zwaaaar waardoor ik het idee krijg dat ik verzuip. Maar eigenlijk is het wel groei en dat heeft ze me even “in laten zien”. Of naja, ik denk dat ik het over een maand ofzo wel helemaal met haar eens zal zijn. Ik weet hoe het gaat ondertussen. :facepalm:

En ik kreeg ook eindelijk onder woorden waarom ik kerst zo confronterend vond. Ik voel me gemiddeld genomen niet eenzaam. Regenboog is er regelmatig. Op de een of andere manier leg ik altijd her en der wel weer sociale contacten..

Maar kerst is zoiets, daar zijn grote groepen mensen samen, en families. En dan heeft iedereen zijn eigen groepje. En wie blijft er dan over wie onder de sociale druk voor mij zou kiezen als ik het vraag? En dat is opzich niet erg.. maar het is wel gewoon even zo’n moment dat ik merk, hoe erg ik overal “tussendoor fladder”.
Ik heb mijn verhaal even weggehaald, nogmaals dank voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Shit, ze zijn op zijn kant.
Ik ben zó niet handig met computers.
Afijn. Iedereen hoofd scheef. Dit is Nijn.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Aaaaaah Nijn! Wat een scheetje!
Wat een schatje :heart:
:love:
Alle reacties Link kopieren
Gele Suikerspin, welkom!
Mijn Nijn is 3 maanden. En nu al zo brutaal als de beulen. Dat gaat wat worden met die puberteit.

Kwebbeltje, ik weet niet exact waar het over ging, maar sterkte!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wat een leukerd, Lientje!

Welkom Gele Suikerspin!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zo de video ook nog een keer proberen, misschien lukt het
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Weer niet. Snap er niks van. Hij zegt dat alles goed is maar als ik klik krijg ik alleen de startpagina van tinypic.
Helaas. Jullie moeten het maar met de foto"s doen
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding


Is ook weer op zijn kant, maar goed.
Het is ook duidlelijk te zien dat ik zowel niet in het nieuwste als in het schoonste huis woon.

Maar jullie weten nu hoe Nijn eruit ziet als ik iets over hem vertel. Ik snap overigens niet hoe ze op zijn kant kunnen staan, volgens mij staan ze op mijn computer gewoon recht, maar ook daar zal ik wel weer wat verkeerd doen. Een computercursus is wellicht geen overbodige luxe maar als administratieve kracht is er tegenwoordig ook al weinig werk meer dus daar hoef ik mijn energie niet aan te spenderen dan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En hier zie je ook duidelijk zijn lekkere grote achterpoten waarmee hij dus uitstekend kan springen ondanks zijn jonge leeftijd.
En hard rennen ook, het is net een formule 1 racewagen als hij rondjes om de tafel speert.
Wat wel erg grappig is om te zien. Soms springt hij tussendoor nog even zijn hok in en uit. Hij springt erin, draait in de lucht 180 graden en vliegt er weer uit. Geen idee waarom, maar we hebben lol met hem.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Oooh, die konijntjes zijn zo liefff.. :love: Als ik er ooit één neem, dan wil ik ook zoéén!
Of een zwart/witte, die ik Koe noem :proud:

Frustrerend, Yellow. Ik zie m'n oudste en snap wel wat je bedoelt.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven