Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
JollyRider schreef:
08-12-2018 11:03
Inmiddels is de open haard vervangen door de PlayStation :cry:
Gewoon iedereen wegjagen. :rolling:
lise1985 schreef:
08-12-2018 11:07
Hier idem, het is het enige wat ik echt mis van mijn ouderlijk huis.

Sterkte vandaag met de pijn :hug:
Bedankt. De koude regen helpt ook niet. Het kersenpitje wel! :) :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Gisteren kon ik eens een keer niet bijlezen. Heb ik niet vaak gelukkig. Een :hug: en :redrose: voor iedereen.

Spannend van dat huisje Doro! Ben wel benieuwd naar de omgeving.
En een open haard als app op de tv, het is wat. Bij Nartjie was hij al gewoon op een tv zender, ik ga ook maar eens kijken. Wel leuk voor kerst.

IK heb kerstkaartjes gekocht en wil ze eigenlijk vandaag schrijven. Een groot deel in elk geval. En ik wil nog een paar kaartjes sturen naar een ziekenhuis of zoiets, waar je gewoon kaartjes heen kunt sturen en verzorgen pakken dan kaartje en brengen ze naar iemand, die bij het kaartje past. Zo'n leuk idee!

Ik ben gek op post en kaartjes :proud: :mail:
Later is nu
Vgm die NPO klinkt erg bekend. En ik heb geen hersenletsel.
Dreamer, ik hou ook van post, maar de post die ik dan ooit kreeg waren van ziekenhuisafspraken. Nu krijg je een sms als herinnering.
Nou ja, wat ik niet krijg kan ik ook niet missen
Altijd leuk, kerstkaartjes sturen en ontvangen. Helaas gebeurt het steeds minder omdat het toch meer digitaal gaat etc.
Vorig jaar had ik er een stuk of 15 gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, jammer is dat he, Nartjie? En Kwebbeltje. Daarom doe ik ook aan postcrossing, krijg je regelmatig kaartjes van vreemden over de hele wereld. En je stuurt kaartjes, anders krijg je niets.
Ik heb het een tijdje niet gedaan en nu bestaat de post inderdaad uit rekeningen en afspraken en huisaanhuisbladen. En meestal is er gewoon niets.
En daarom stuur ik dus ook kerstkaarten :)
Later is nu
Maar postcrossing is echt alleen over de hele wereld? Niet alleen in NL bijvoorbeeld?

Even wat anders, ik zit er over te denken om me in te laten schrijven op een datingsite.. :shame:
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die netflix hebben en een haardvuur willen, op netflix staat ook een haardvuurtje :idee:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
08-12-2018 13:23
Maar postcrossing is echt alleen over de hele wereld? Niet alleen in NL bijvoorbeeld?

Even wat anders, ik zit er over te denken om me in te laten schrijven op een datingsite.. :shame:

Nee, postcrossing is over de hele wereld, Nederland is optioneel. Ik heb dat uitstaan.

Oh spannend, een datingsite!
Later is nu
Dreamer schreef:
08-12-2018 14:02
Nee, postcrossing is over de hele wereld, Nederland is optioneel. Ik heb dat uitstaan.

Oh spannend, een datingsite!
Ah oké!

Ja alleen twijfel ik nog over welke datingsite. Ik heb ooit op Lexa gezeten maar ik schrik een beetje van de prijzen, maar de site staat wel hoog aangeschreven. Nu hoor ik weleens reclames over andere datingsites dus ben een beetje aan het rond kijken overal. Nog best moeilijk om een keuze te maken.
Dus.. Als er iemand tips heeft? :proud:
Kwebbeltje91 schreef:
08-12-2018 16:33
Ah oké!

Ja alleen twijfel ik nog over welke datingsite. Ik heb ooit op Lexa gezeten maar ik schrik een beetje van de prijzen, maar de site staat wel hoog aangeschreven. Nu hoor ik weleens reclames over andere datingsites dus ben een beetje aan het rond kijken overal. Nog best moeilijk om een keuze te maken.
Dus.. Als er iemand tips heeft? :proud:
Een keertje met mij uitgaan. :flirting:
YellowLemon schreef:
08-12-2018 16:39
Een keertje met mij uitgaan. :flirting:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
08-12-2018 13:12
Dreamer, ik hou ook van post, maar de post die ik dan ooit kreeg waren van ziekenhuisafspraken. Nu krijg je een sms als herinnering.
Nou ja, wat ik niet krijg kan ik ook niet missen
Nartjie, ik heb je adres nog. Ik stuur je een kaartje!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje, mijn post was niet bedoelt om kaartjes te leuren. Hou je kaartjes nou maar voor familie

Gebruik je die warmte gordel nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur dus ook met liefde kaartjes, Nartjie.
Ik stuur naar veel vriendinnen, waarvan ik de meeste hier op het forum heb leren kennen. En uit ervaring weet ik dat de dames hier ook graag lieve kaartjes sturen. Helaas heb ik hun adres niet, maar mijn oudste was er heel blij mee :heart:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met datingsites. Ben al vanaf mijn 15-e met man. Maar het lijkt mij doodeng.
Vooral omdat er heel veel tussen zitten die niet echt naar iets serieus op zoek zijn.
Maar ik ben dan ook een ouderwetse muts.

Mijn ochtendje man helpen en in de middag met zorgkind op stap hebben ervoor gezorgd dat mijn stappenteller voor vandaag al bijna de 10000 aantikt.
Aangezien man tot een met de feestdagen thuis Is, verwacht ik deze maand geen sportschool nodig te hebben. :proud:

We zijn niet van de weg gewaaid overigens vanmorgen.
En voor morgen overweegt man een rustdag zei hij.
Ik zei meteen: strak plan! Kan ik me helemaal in vinden! :rofl:

Het avondeten staat klaar ( Chili con carne) en ik ga nu nog even de was boven ophangen.
Vanacht dochter nog van een feestje halen. Dat wordt dus niet vroeg slapen helaas. Gelukkig kan ik morgen wel lekker uitslapen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Spannend Kwebbel! Mijn ex zat op een datingsite en helaas ook nog tijdens onze relatie. Tot zover mijn ervaring ermee ;-)

Ik heb de kerstkaarten al klaar liggen om te versturen. Dit jaar zelf gemaakte (nou ja, zelf ontworpen dan ;-) )
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
08-12-2018 17:01
Lientje, mijn post was niet bedoelt om kaartjes te leuren. Hou je kaartjes nou maar voor familie

Gebruik je die warmte gordel nog?
Nee joh , kaartjes en postzegels genoeg hoor. Leuk toch juist?
Ja Ik gebruik hem nog steeds af en toe
Maar dat om mijn nek vind ik ook niet lekker zitten. Die heb ik dan los en dan leg ik hem tegen de rug van de bank aan en leun ik daar tegenaan
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Gelijk duidelijk waarom het je ex is Lise. :-]

Als er nog meer mensen een kaartje willen, stuur me maar een pbtje met het adres!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Jolly, zag bij toeval in mijn postvak een berichtje. Van 21-11 :facepalm:
Ik heb geantwoord.
Ik keek er toevallig in. De pbfunctie werkt nog steeds niet naar behoren. Je ziet niet of je bericht hebt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje, dat is al een gele tijd zo dat je niet ziet of je pb hebt. Makkelijkst is om in topic te melden dat je pb hebt gestuurd, maar jij hebt die functie niet aan staan, dus ze kunnen jou niet pben. Ik zie geen envelopje
Oh leuk Lientje, ik ga je vanavond ook even een pb sturen. Eerst even eten haha.

Is een warmte gordel net zoiets als een kersenpitkussen? (of hoe je het ook noemt)
Ik stuur ook echt heel graag kaartjes, het adres van Nartjie heb ik nog.
En wie dat ook leuk vindt : stuur maar een pb-tje!
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
08-12-2018 18:03
Lientje, dat is al een gele tijd zo dat je niet ziet of je pb hebt. Makkelijkst is om in topic te melden dat je pb hebt gestuurd, maar jij hebt die functie niet aan staan, dus ze kunnen jou niet pben. Ik zie geen envelopje
Jawel hoor nartjie. Ik heb van jou toch ook pb gehad? En van anderen ook wel.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven