Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-12-2018 15:12
Cesium beterschap!

Fijn Char, dat het toch nog lukte.

Zo blij dat wij altijd naar een klein vliegveld in de buurt kunnen, Lientje. Die drukte van Schiphol lijkt mij ook helemaal niets.
Ik sta nog te wachten..
En dan straks nog een uur naar huis rijden.
Zou ook wel een klein vliegveld nabij willen hebben.
Maar wij moeten het helaas met Schiphol doen. Dat Is het meest dichtbij
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
09-12-2018 13:14

Lise, heb je al eens gehoord van de Iprenburg Herniakliniek? Ik hoorde vandaag dat iemand die ik via via ken zich aan een hernia had laten opereren met een vernieuwende techniek en na jaren van getob dezelfde dag nog van de pijn af was. Meteen aan jou gedacht natuurlijk en gevraagd waar dat dan was.

Dit is de website: https://www.herniakliniek.nl

Je kunt op korte termijn terecht. Het is wellicht het overwegen waard, al is het maar voor een second opinion.
Dank je wel! Lief van je.
Ik heb er inderdaad van gehoord en het destijds in overweging genomen, maar uit praktische overwegingen toen voor Nedspine gekozen.

Nu weten we inmiddels zeker dat mijn hernia niet in aanmerking komt voor een hernia-operatie, omdat de tussenwervelschijf niet alleen uitgestulpt is, maar dat er ook scheurtjes en breukjes in zitten.

Via via ook gehoord over een operatietechniek die niet in Nederland wordt uitgevoerd, waarbij de tussenwervelschijf vervangen wordt door een kunstschijf en waarbij de wervels worden vast gezet, maar dat klinkt me nog iets te ingrijpend in de oren.
Lientje, ik heb standaard oordopjes in mijn tas. Ik ben er regelmatig blij mee. Hopelijk ben je inmiddels weer thuis.
En je hebt een pb :)

Dreamer, man klaagde gisteren dat hij nooit het huis voor zichzelf had. Hij had wel een beetje gelijk. Dus ik ga proberen wat vaker weg te zijn.
Ik speel trouwens ook het liefst gitaar als niemand thuis is. Nu speel ik niet veel meer, want tja, ook dat geeft weer pijn.

Cesium, beterschap!
lientje69 schreef:
09-12-2018 15:38
Ik sta nog te wachten..
En dan straks nog een uur naar huis rijden.
Zou ook wel een klein vliegveld nabij willen hebben.
Maar wij moeten het helaas met Schiphol doen. Dat Is het meest dichtbij
Hebben jullie straks geen profijt van Lelystad dan? Dat is voor jullie dichterbij lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
09-12-2018 16:53
Hebben jullie straks geen profijt van Lelystad dan? Dat is voor jullie dichterbij lijkt me?
Denk dat het om het even is Lise.
Eerst naar Enkhuizen en dan de dijk naar Lelystad.
Naar mijn idee rijdt bij ons vandaan de snelweg vanaf Alkmaar sneller. Je bent dan met een uurtje op Schiphol. Ik denk dat het naar Lelystad langer rijden is.

Ik ben weer thuis inmiddels. Helaas is de middag nu ook bijna om en moet ik zo eten koken. Eerst nog even een half uurtje bijkomen.

Oordopjes in tas zou ik goed idee geweest zijn. Niet aan gedacht helaas.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik ben van plan om volgend jaar voor het eerst te gaan vliegen, maar dan vertrek ik liever vanaf Eindhoven of Rotterdam. Veel kleiner en overzichtelijker. Beide plaatsen zijn ook prima te doen vanaf hier.
Paar jaar geleden deden we een dagje Volendam en mijn vader stelde voor om naar Schiphol te gaan, om vliegtuigen te spotten. Ik weet nog goed hoe die dag was, want toen was net de ramp met MH17 gebeurd. Er heerste zo'n ongelukkige sfeer daar. En ik stond er ook van te kijken hoe gigantisch groot het is. Dus ik snap je heel goed Lientje.
Wij vliegen ook liever vanaf Eindhoven, en straks vanaf Lelystad, dan vanaf Schiphol. Maar met name vanwege het parkeren en zo. Qua luchthaven zelf boeit het me niet zo, ik vind het sowieso vervelend om zo lang daar rond te moeten hangen. Voelt zo nutteloos.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb stijve vingers van het typen maar er zijn een aantal adressen de rondte in geslingerd.

Dus
Als het goed gegaan is:
Nartjie, Moyrrie, Kwebbeltje, Dreamer en Cesium, jullie hebben pb.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb je pb ontvangen Lientje, bedankt. Ik heb je nog een antwoord terug gestuurd.
Pb is ontvangen lientje
Lientje pb terug
Pb ontvangen Lientje. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Lientje!

Fijn dat je er weer bent. Voor de rust bij het vliegveld zou je het ervoor over kunnen hebben naar Lelystad te gaan, ook al is dat verder rijden.

Ik zou pizza maken maar zoon bleef in de stad eten en toen had ik daar geen zin meer in. Lekker makkelijk eitje gebakken dus
Later is nu
[quote=cesium24 post_id=29327447 time=1544214106 user_id=205202..
[/quote]
“Bad gateway” weer!
..
[/quote]
[/quote]
..
[/quote]
[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Spannend Cesium ;)

Rottige gateway
Later is nu
Jammer, Lise!
Ja hier ook al drama. 10 pogingen gedaan om op het forum te komen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het is weer hopeloos met de bad gateway.

Nartjie, bericht terug.

Heb een groot hok voor Nijn gekregen van een vriendin van dochter.
Nijn vindt vindt het nog wat vreemd.
Maar hij heeft nu wel lekker de ruimte.
Mijn huis is nu wel een stuk voller.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Maar je kunt hem dus met een geruster hart even 'in de box' zetten?
Later is nu
lientje69 schreef:
09-12-2018 21:45

Heb een groot hok voor Nijn gekregen van een vriendin van dochter.
Nijn vindt vindt het nog wat vreemd.
Maar hij heeft nu wel lekker de ruimte.
Mijn huis is nu wel een stuk voller.
Arme Nijn, hij vond de trap zo fijn :peep:
Bovenstaande was met knipoog, hè Lientje. Nijn heeft het maar goed bij jullie. Al een beetje bekomen van Schiphol?

Wij hebben gisteren een boom gekocht en opgetuigd. De kinderen hielpen zo goed. Je merkt echt dat ze ouder worden. Kerstliedjes erbij. Heerlijk knus en kneuterig. Ik durf de boom alleen niet te showen in het kerstbomen topic van Yellow, want mijn onsamenhangende verzameling kerstballen, -knutsels en -frutsels met sentimentele waarde steekt wat bleekjes af bij al die perfect gestylde bomen daar :$

Vandaag heel rustig aan gedaan. Vanmiddag en potje Monopoly gespeeld. Voor het eerst met de kinderen. Ze snapten het al snel, ook het wheelen & dealen. Zo blij. Kunnen we het eindelijk samen spelen :yes:
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 23:44
Reden: Typo
0.07% gewijzigd
Doro75 schreef:
09-12-2018 19:08
Jammer, Lise!
Stap voor stap nu. Eerst het gedoe met het UWV rond krijgen en de pijnbestrijding. Daarna ga ik nadenken over een second opinion. Mijn md begon er ook over en ik sta er ook wel voor open. Ik kan het er alleen nu niet bij hebben.

Man slaapt bij zijn ouders om wat files te ontwijken voor morgen. Ik moet morgen met mijn oma naar het ziekenhuis.

Vandaag geluncht bij een vriend van ons die, na heel belangstellend gevraagd te hebben naar de situatie, aangaf dat hij me zo positief ingesteld vindt. Ik vind zelf van niet.

Het blijft lastig vind ik :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven