Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Wat een super lief konijn!

Dat racen deed mijne ook toen die klein was. Echt mega hard kan dat gaan.

Wat sommige konijnen heel leuk vinden zijn dozen, daar knip je dan poortjes in en dan een soort parcour maken. Er bv groente of snoepjes in verstoppen. Voor het konijn en de omstanders vermakelijk
Wat een lief konijn :bigkiss:
Schattig nijn. De brutalieteit en ondeugendheid spat van zijn koppie. Heeft Nijn een nasm of is het gewoon Nijn?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
06-12-2018 17:51
Schattig nijn. De brutalieteit en ondeugendheid spat van zijn koppie. Heeft Nijn een nasm of is het gewoon Nijn?
Zijn naam is idd Nijn. Alhoewel man al zei dat we hem beter Barrel kunnen noemen. Omdat hij zo stout is :rofl:
En zéér ondeugend en nieuwsschierig dus.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Mijn chinchilla's zijn ook nog steeds brutaal.

Vroeger hadden we ook konijnen, hond en katten

Konijnen: Heidie, Peter en Klara
Hond; Flippie
Katten; Cassie, Flossie,Teigertje, Bolle, en Piepsnot.
Bolle werd in straat doodgereden
Piepsnot, werd door mijn vader doodgereden. Piepsnot kreeg zijn naam ivm geen idee. Maar Cassie, was aanloper en met recht een helleveeg rechtstreeks uit de hel
Haha over namen gesproken.
Mijn moeder heeft dit jaar een hond uit het asiel gehaald, met een normale naam. We keken op de site rond en wat voor namen we daar voorbij zagen komen :facepalm:

Fred
Donut
Kees

Echt hoor, we hebben wat afgelachen :rofl:
Stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig naar het verhaal van Kwebbel.

De kerstboom staat, ik niet meer.
Maar goed, het is wel gezellig en ik kan er nu extra van genieten ;-)

Mijn auto is ook weer klaar. Niets spannends gelukkig dus dat valt in financieel opzicht ook weer mee.
Ze hebben alleen een nieuwe receptionist en dat is geen succes. Hij bood notabene aan de sleutel weer aan mijn sleutelbos te doen zodat ik geen nagel zou breken :facepalm:
YellowLemon schreef:
06-12-2018 15:15
Lise, was er bij jou eigenlijk al meer bekend mbt je medische keurig? Nadat die keuringsarts dat idiote rapport had geschreven. Of moet ik dan even terug gaan zoeken? Sorry :$
Nee, ik wacht nog steeds op bericht of een oproep.
Alle reacties Link kopieren
Onze kat heeft ook een aparte naam. Genoemd naar zoon zijn eerste vriendinnetje :rofl:
Verkering allang uit maar kat is er nog met de hele bijzondere naam die ik hier maar niet zeg. Ik ben al herkenbaar genoeg tenslotte.

Morgen zowel zoon als dochter wegbrengen. Zoon gaat vanuit school gelijk door naar Londen voor een bijzonder concert van een of andere Japanse computer.
Dan snel naar huis want het waterleidingbedrijf komt voor de door onze ex- buurman illegaal naar binnen verplaatste watermeter. En daarna snel naar het werk.

Zaterdag man helpen met een klus en in de middag met zorgkind naar de assurantieadviseur .
Zondag ben ik weer toe aan een rustdag denk ik. Ik hoop dat man daar dan hetzelfde over denkt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
06-12-2018 20:16
Onze kat heeft ook een aparte naam. Genoemd naar zoon zijn eerste vriendinnetje :rofl:
Verkering allang uit maar kat is er nog met de hele bijzondere naam die ik hier maar niet zeg. Ik ben al herkenbaar genoeg tenslotte.

Morgen zowel zoon als dochter wegbrengen. Zoon gaat vanuit school gelijk door naar Londen voor een bijzonder concert van een of andere Japanse computer.
Dan snel naar huis want het waterleidingbedrijf komt voor de door onze ex- buurman illegaal naar binnen verplaatste watermeter. En daarna snel naar het werk.

Zaterdag man helpen met een klus en in de middag met zorgkind naar de assurantieadviseur .
Zondag ben ik weer toe aan een rustdag denk ik. Ik hoop dat man daar dan hetzelfde over denkt.
En anders neem je die rustdag gewoon Lientje ;-)

Nijn is lief! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga man er even van overtuigen dat hij ook een rustdag nodig heeft Lise!

Dat concert van die computer is overigens geen autocorrectie of schrijffout of zo. Het is echt een concert van een computer!
Ik fronste ook even mijn wenkbrauwen toen ik het hoorde maar het schijnt iets heel bijzonders te zijn. Zal even googlen op de naam. Zoon heeft het wel verteld masr mijn hoofd is gatenkaas.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: bijzonder genoeg om een reisje naar Londen voor te maken, klaarblijkelijk.
Ik word oud, hier had ik nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Hatsune Miku is de naam
Wikipedia weet er meer over te vertellen.

Cesium, ik kon het ook niet hoor.
Zoon heeft een aparte vriendengroep. Zelf is hij ook nogal bijzonder, het is geen standaardpuber zullen we maar zeggen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik bekijk nu net de prijzen, jeetje, 65 euro het goedkoopste ticket. Dan ñog de vliegreis. En de overnachting. En dat alles voor een hologram en een computer. Ik heb echt een raar kind! :O
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wow, ik vind het ook prijzig zeg! Zal vast heel bijzonder zijn maar wij weten dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je zoon prima hoor Lientje, wist meteen waar je het over had:p

Lief konijn trouwens :flirting:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
06-12-2018 22:09
Ik snap je zoon prima hoor Lientje, wist meteen waar je het over had:p

Lief konijn trouwens :flirting:
Haha, generatiedingetje dus blijkbaar. Afijn. Hij betaalt alles zelf. Rookt niet. Drinkt niet. Gaat nooit uit.
Alleen naar dit soort aparte dingen. Wie ben ik dan om te mopperen?
Ik wens hem veel plezier. Maar mij zul je niet bij zoiets zien.

Ik lees net een stukje over de oude school van dochter. Afgelopen weekend is daar weer een jong iemand overleden. Nr 5 in korte tijd in de leeftijd van 15-18.
Bizar. School brandt op de lichtkrant buiten een digitale kaars. Wel heel mooi om te zien.
Het is wel heftig hier met de jonge sterfgevallen de laatste tijd zeg.
Vreselijk.
lientje69 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 22:49
0.13% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, die konijnennamen doen me denken aan.een tv serie van vroeger! :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dat konijn :flirting:
Lise ik stuur je ergens het weekend een pb.

Vanavond afscheidsborrel gehad. Was gezellig maar ook vermoeiend. Uiteindelijk met een klein clubje over gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig voor die school, Lientje. En voor jou op een bepaalde manier ook. Zo dichtbij allemaal. Wat een gave clip van die Hatsune Miku. Leuk dat zoon daarheen gaat!

Wat een leuke dierennamen.

pff.. ik bleef voor de tv hangen, vanavond. Op zich vind ik het thuiszitten wel relaxed, maar ik merk ook dat ik dus niets doe dat ik had willen doen. En wat ik ook zou kunnen doen. Moet sowieso vaak even met de ogen dicht, nog steeds.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat is het nadeel hè Dreamer.
Als je werkt, denk Je, lekker, zou wel een paar weken thuis willen zijn. En als je dan thuis zit,verplicht, dan vind je het opeens een stuk minder leuk. Want wat je zegt, er lijkt dan wel steeds minder uit je handen te komen. Deels begrijpelijk omdat je natúúrlijk met een reden thuis zit maar deels is het ook een andere invulling van je dag. Zoals tv kijken, terwijl je normaal in die tijd misschien een kast stond uit te soppen ofzo.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lise je hebt een lange pb.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Nou, Lientje, die kast soppen zou het sowieso niet geworden zijn :rofl:
Meer dingen voor mezelf, niet zozeer huishouden. Zelfs het lezen staat op een vrij laag pitje, voor mijn doen.
Later is nu
Dreamer schreef:
07-12-2018 09:47
Goedemorgen!

Nou, Lientje, die kast soppen zou het sowieso niet geworden zijn :rofl:
Meer dingen voor mezelf, niet zozeer huishouden. Zelfs het lezen staat op een vrij laag pitje, voor mijn doen.
Ik moest al lachen toen ik het las...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven