Gezondheid alle pijlers

Amandeloperatie

08-11-2018 20:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallelujah, wat een pijn!

Vorige week woensdag werden mijn amandelenoperatief verwijderd. Ik bleef 2 nachten in het ziekenhuis maar daarna voelde ik me wat beter. Maar oh jeetje vanaf dag 5 is het een hel.

Ongelofelijk veel pijn, moeilijk te slikken en verschrikkelijke oorpijn. Sinds vorige week dinsdag heb ik niet echt meer een maaltijd gegeten. In totaal 4 waterijsjes, 2x vla en 2 boterhammen.
Veel te weinig dus! Bovendien is mijn smaak enorm veranderd, alles is te zoet of net te bitter.

Normaal ga ik maandag terug aan het werk, maar met deze pijn lijkt me dit onmogelijk.

Mensen met ervaringen? Hoelang bleven jullie last hebben? Smaakte jullie ook alles anders? Wat aten jullie zoal?
Alle reacties Link kopieren
Maandag weer aan het werk kan je nog wel even vergeten, ik ben er een goede 3 weken van plat geweest. Wat een horror.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik at een pak waterijs per dag en dronk de hele dag door water met ijs. Eerste week vaak een ijskraag om. Herstel duurde een week of drie.
Alle reacties Link kopieren
Idd, minstens 2 volle weken pijn gehad toen. Gruwelijk! Hele dag door water drinken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een aantal jaren geleden laten doen. Inderdaad drama. Ben ook 3 weken thuis geweest van werk. Vooral ‘s ochtends als je wakker werd heel veel pijn. Veel ijswater drinken, zetpillen. Was wel goed voor mijn gewicht :)
At alleen koude appelmoes. Die waterijsjes kwamen mijn neus uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar om dit te lezen zeg. Ik heb ook als volwassene ook moeten laten doen na tig keer keelontsteking. Na 2 dagen zijn de plekken in mijn keel gaan ontsteken. Heel vervelend maar met de AB kuurtje en pijnstilling was ik na een dag of 6 een heel stuk opgeknapt. Heb blijkbaar enorm mazzel gehad, met een weekje was ik weer aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven