Gezondheid alle pijlers

Ervaringen met hypoallergeen wasmiddel gezocht

15-11-2018 21:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werkt het? Is het betaalbaar voor hoeveel wasjes ermee kan draaien?
Het hoeft van mij niet perse goed te ruiken, want ik kan altijd een paar druppeltje etherische olie op mijn kleding doen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/frosch-aloe-ve ... 021026564/ gebruik ik zelf. In Duitsland een stuk goedkoper dan in NL, mocht je in de buurt van de grens wonen.
belle73 wijzigde dit bericht op 15-11-2018 22:07
26.42% gewijzigd
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter reageert ook snel op van alles maar neutral en seepje gaat prima
Alle reacties Link kopieren
Consumentenbond heeft net getest, ah puur eigen huismerk kwam er beter uit dan neutral.
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Wasmiddelen van AH 'Puur' bevallen mij goed. Heeft ook bekende Deense anti-allergielabel. Wasgoed blijft ook mooi.
Ik zou er maar rekening mee houden dat hypoallergeen inhoudt dat je er nog zeker wel allergische reacties van kunt krijgen (alleen dus minder in vergelijking met andere middelen). Spreek uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
15-11-2018 22:05
Consumentenbond heeft net getest, ah puur eigen huismerk kwam er beter uit dan neutral.
Oh grappig, deze hebben wij idd sinds een aantal mnd als standaard wegens de prijs maar ik dacht altijd dat deze precies hetzelfde was als neutral.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wel eens wasnoten geprobeerd? Ik heb geen ervaring met allergie, maar vind ze op zich prima wassen (bonte was). Ik gebruik wel altijd nog wat Ecover wasverzachter, dus kan niet veel zeggen over de geur na het wassen met de noten alleen.

Je kunt ze online in grotere hoeveelheden bestellen en dan is het heel voordeling, maar met een pakje wasnoten van Seepje bij AH kun je ook al heel wat wasjes draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook AH puur
vanwege de prijs maar ook gewoon het prettigst
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte eerst Neutral, maar die waste niet goed schoon. Nu heb ik Klok, dat gaat goed.
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
15-11-2018 22:47
Heb je al wel eens wasnoten geprobeerd? Ik heb geen ervaring met allergie, maar vind ze op zich prima wassen (bonte was). Ik gebruik wel altijd nog wat Ecover wasverzachter, dus kan niet veel zeggen over de geur na het wassen met de noten alleen.

Je kunt ze online in grotere hoeveelheden bestellen en dan is het heel voordeling, maar met een pakje wasnoten van Seepje bij AH kun je ook al heel wat wasjes draaien.

Wij hebben die noten geprobeerd maar vind het in verhouding erg duhr en mn was wordt schoner met ah puur. Aan beide zit overigens geen geur. Wasverzachter gebruiken wij nooit, volgens mij ook niet aan te raden bij allergie.

Inmiddels zijn wij zo gewend aan het wassen zonder parfum dat ik het ook echt vies vindt als ik iets via mp bestel en daat zo'n wasmiddel parfumwolk in zit. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ja, AH puur ben ik heel tevreden over. Soms nog een klein beetje jeuk maar minder als neutral. Ik dacht dat ik het me ingebeeld had maar het blijkt dus echt zo te zijn lees ik hier!
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken neutral maar vind dat de was niet zo lekker schoon wordt, en als de was is gedroogd vind ik het niet lekker fris ruiken, meer een beetje muffig.
Wil geen wasverzachter gebruiken vanwege het parfum. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt mensen ik ga de genoemde merken allemaal één kans geven en dan maak ik mijn besluit.
Chickeletta schreef:
16-11-2018 13:09
Wij gebruiken neutral maar vind dat de was niet zo lekker schoon wordt, en als de was is gedroogd vind ik het niet lekker fris ruiken, meer een beetje muffig.
Wil geen wasverzachter gebruiken vanwege het parfum. Iemand tips?
Wij doen altijd een scheut schoonmaakazijn in het wasverzachterbakje en onze was ruikt naar niks als ie droog is.
Alle reacties Link kopieren
Heb AH puur nu, bevalt me goed de was word er gewoon schoon van.
Het lijkt erop dat ik minder jeuk op mijn huid heb nu.
Neutral heb ik ook een keer geprobeerd, maar vond het te duur voor langdurig gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven