Gezondheid alle pijlers

Slaapproblemen- raar gevoel in hoofd

16-12-2018 21:56 5 berichten
Goedenavond

Ik loop al een aantal maanden rond met verschillende soorten klachten (dokter vermoed angstoornis) maar ik blijf gissen.


Ik heb al sinds het begin van mijn klachten last van een raar gevoel in mijn hoofd. Linkerhelft voelt een soort van verdoofd, zwaarder en een soort van druk. Vaak steken hier en daar. Altijd een vaag gevoel in mijn ogen (ogen lijken vermoeid)

Maar tijdens mijn slaap heb ik iets wat ik echt totaal niet kan plaatsen. Ik word meestal een tot een paar keer wakker in de nacht. Met het gevoel alsof ik een pofferig hoofd heb en alsof mijn bril nog op mijn hoofd zit. Waarna ik dus ook echt denk dat mijn bril nog op mijn hoofd zit en hem er probeer af te halen. Na een tijdje gaat het gevoel weg.
Ik heb de dokter al meerdere malen gevraagd wat het zou kunnen zijn maar die weet het niet.


Dus mijn vraag is, weet iemand toevallig waar het door kan komen en wat het is?

:lol:
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt een beetje op wat mijn man had. Bleek een enorme slaapapneu te zijn. Ik had ook geen idee dat hij zo vaak “wakker” werd. Sinds slaapapneu ontdekt is en hij met een masker slaapt zijn heel veel vage klachten verdwenen. Hij is vooral blij dat dat rare gevoel in zijn hoofd weg is.
Alle reacties Link kopieren
Kan alles zijn maar wat je meestal voelt dat zijn de maatregelen die je lichaam aan het nemen is om het probleem op te lossen.

Geuite uitspraken zijn geen adviezen of diagnoses.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-12-2018 22:13
Kan alles zijn maar wat je meestal voelt dat zijn de maatregelen die je lichaam aan het nemen is om het probleem op te lossen.

Geuite uitspraken zijn geen adviezen of diagnoses.

Zo’n disclaimer hebben de mods toch schijt aan.
Ik voorspel dat dit topic snel weg is.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zeggen wilde is dat je praktisch nooit de ziekte zelf voelt maar alleen maar de reacties van je lichaam daarop. Dat heeft een nut, namelijk je gaat maatregelen nemen omdat je je beroerd voelt. Bij pijn en malaise (echt een reactie willens en wetens door je lichaam zelf in gang gezet) ga jij jezelf ontzien. Je kan niet anders. En je lichaam kan dan alle energie gebruiken om de schade door ziekte te herstellen.

Dus neem je in acht en mochten de symptomen verergeren dan lukt het je lichaam kennelijk niet zo goed en dan kan je het beste teruggaan naar je arts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven