Gezondheid alle pijlers

E sigaret q16

28-12-2018 16:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,
Vandaag mijn e sigaret q16 binnengekregen van justfog.
Met van die vloeistof erin.

Hopelijk raak ik geen echte sigaret meer aan vandaag morgen en nooit meer.
De overstap was snel gemaakt, beter voor je gezondheid( alhoewel helemaal stoppen beter is) en beter voor je portomonnee.

Maar hoe vaak hijs je nu aan dat ding?

In de loop van de aankomende welen hoop ik het nicotine gehalte te verminderen van 12 naar 0.
Alle reacties Link kopieren
Je hijst zovaak aan de sigaret, als dat je behoefte is.
(Als het goed is, wordt dit dus steeds minder)
Alle reacties Link kopieren
Thanks Phoebe, maar er zit best wel wat nicotine in, word je dan niet misselijk? Of krijg je dat op een andere manier binnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat hou jij een hoop slagen om je arm! Weet je zeker dat je klaar bent om te stoppen? Wees een wat zekerder van jezelf. Ik hoop dit en hoop dat. Niks hopen. Je gaat het doen want je wil het.

In elk geval succes. Ik verlang na anderhalf jaar nog steeds naar een peuk en ben ook met een vape gestopt. Ik vind mezelf een loser als ik weer begin. Daar draai ik op. De vape ligt al een half jaar in de kast. Hij voldeed niet meer. De behoefte tussen mijn oren vervult hij niet (meer). Die zal met de tijd uit moeten doven.

12 mg kan heel goed teveel zijn. Als je duizelig word moet je minderen. Je neemt dat ding zo min mogelijk. Dat is het eigenlijk. Het is een vervanger. Ik nam hem als ik behoefte er aan had. Maar was mindfull dat ik er niet 24/7 aan hing.
Ik zat nogal vaak aan dat ding te hijsen maar het gaf mij geen voldoening.
Ik bleef hijsen aan dat ding en hield het ding ook goed in de gaten want je wil het niet kwijt zijn. Helemaal gestopt nu. Rust.
Maar....voor sommigen schijnt het wel te werken en het is gezonder dan tabak.
Alle reacties Link kopieren
Als het teveel is, zul je wel misselijk worden, ja.
Maar dat is met echte sigaretten ook zo.

Als je misselijk wordt, rook je even wat minder.
Mocht je echt behoeftig zijn, en je vind van jezelf dat je teveel rookt, dan kun je tussendoor (of aan het einde van de dag) ook zonder nicotine roken.
Ik zou om te beginnen vloeistoffen nemen met minder nicotine, je hebt ze ook met 6mg of 3mg, etc, en dan zo afbouwen naar 0mg nicotine.
Ik merkte zelf nauwelijks verschil met het nicotine gehalte, de echte verslaving zit bij mij tussen m'n oren, maar hoe dat bij anderen zit weet ik niet.

Ik ben zelf een verstokte rookster, rook al langer wel dan niet, en ik ga na de feestdagen ook weer een stoppoging doen, ik ga nu ook de e-sigaret wegdoen, want ik krijg daar toch weer zin door, om te gaan roken, zo prima spul is dat dus, ook nooit misselijk van geworden, en er is keuze zat.

Maar op den duur deed ik, en de e-sigaret, en toch nog weer af en toe een echte sigaret, toen ging ik toch weer meer roken, dus op den duur deed ik beide, en dat lijkt me ook niet de bedoeling...toen maar gestopt met de e-sigaret,
Dus het is niet voor mij helaas.

Ik ga helemaal cold turkey, en ik deze keer mik alles weg, ook geen nood-sigaretje meer, asbak gaat weg, aanstekers gaan weg, alles,
Het moet echt lukken deze keer.
Succes TO!
Alle reacties Link kopieren
Ik merkte wel verschil toen ik van de nicotine af was. Maar het is niet zaligmakend. De echte verslaving zit tussen je oren. Je kunt gewoon nooit meer een peuk aanraken. Ook niet een keertje. Dat is iets wat je simpelweg moet DOEN. Uiteindelijk..
Alle reacties Link kopieren
Met enige regelmaat ga je in het begin aan dat ding hijsen. Let goed op het kooltje dat het niet gaat verbranden, die ga je veel moeten verwisselen als je er veel gebruik van maakt.
Goed dat je gaat stoppen met roken! Ik ben met behulp van de justfog q16 inmiddels 8 maanden van het roken af! Ik moet er wel bij zeggen dat ik met het roken van sigaretten + de stank echt klaar was, dat scheelt denk ik wel..

Een paar tips:
- Hijsen wanneer je de behoefte voelt of op de momenten waarop je normaliter een sigaret rookte. Is een beetje uitzoeken wat je zelf fijn vind.
- zoek een (of meerdere) liquid met bijvoorbeeld een smaak die je echt lekker vind en de hele dag kan dampen.
- let er goed op of het nicotinegehalte niet te hoog is. De eerste dag gebruikte ik 12mg nicotine maar kreeg ik echt keelpijn en misselijkheid. Ik ben dezelfde dag nog over gegaan naar 6mg
- Coils goed in de gaten houden, al merk je het snel genoeg als ze op zijn. Je kan coils eventueel goedkoper bestellen op AliExpress

Zelf wil ik binnenkort ook stoppen met het dampen aangezien ik het niet meer nodig denk te hebben.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het sinds stoptober zit op 6 mg soms 3 mg er bij. Ik mis de cam en de mall blend. Werkt prima voor mij, en het geld dat het scheelt.....succes.
die ik wilde bestaat al...
Chinue schreef:
28-12-2018 16:26
Ik bleef hijsen aan dat ding en hield het ding ook goed in de gaten want je wil het niet kwijt zijn. Helemaal gestopt nu. Rust.
Maar....voor sommigen schijnt het wel te werken en het is gezonder dan tabak.
Dit. Volgende mij kreeg ik meer binnen dan dat ik rookte. Uiteindelijk ook weer op roken overgestapt, omdat dat iig het echte gevoel gaf (van aansteken tot uitmaken.). Inmiddels rook ik 2 jaar niet meer. Vorige week een sigaret op een borrel en het was echt ontzettend vies. Had ik niet verwacht. Dus die craving is er nu hopelijk ook uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven