Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de kinderen allemaal ongeveer in de knalleeftijd gekomen, maar dan nog is het een extreem rustige straat in een rustig dorpje. En met O&N zelf gaan we naar de Efteling, dus ook nergens last van
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wordt er in de Efteling niet geknald?
Ik woon ook zo extreem rustig, soms een beetje té, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
30-12-2018 00:20
Wordt er in de Efteling niet geknald?
Ik woon ook zo extreem rustig, soms een beetje té, vind ik.
Alleen siervuurwerk geloof ik
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Jawel, er word wel vuurwerk afgestoken in de Efteling. Ik kan dat morgenavond helaas niet horen want ik ben dan niet thuis (ik woon er niet ver vandaan) maar ik hoor van meerdere mensen dat het een vuurwerkshow is. Siervuurwerk dus ;)
Lijkt me best gaaf om een keer mee te maken, maar ik vond het altijd onzin om een extra kaartje te kopen terwijl ik een abonnement had.
Bonjour :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Moge!

Ik ga vandaag om boodschappen, ga morgen voor geen goud naar buiten.
Gister al een begeleider mee genomen naar de stad, was al veel geknal.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-12-2018 00:10
Het knalt hier al aardig. Hond tilt het luie hoofd even op, en zakt weer in slaap. O&N komt wel goed :proud:
Oh wat fijn!
Mijn hond fleurde op, omdat er een heel (klein) rondje niet geknald werd. Ik was ook verbaasd, want kwam wat laat het bed uit. Werd wakker doordat een buur in de tuin ging timmeren. Hoe verzin je het. :nope:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-12-2018 00:16
Hier zijn de kinderen allemaal ongeveer in de knalleeftijd gekomen, maar dan nog is het een extreem rustige straat in een rustig dorpje. En met O&N zelf gaan we naar de Efteling, dus ook nergens last van

Mijn kinderen mochten van mij niet knallen voor de toegestane periode, maar ze hebben er net als ik best een hekel aan, dus knalden sowieso niet.

Goedemorgen iedereen!
Hier is man van de vakantieplanningen, ik vind sowieso altijd alles wel goed. Grenada én Alhambra staat wel op mijn 'langweekendwens' lijstje, maar het dichtstbijzijnde vliegveld is in Malaga. En daar had man de vorige keer geen zin in. Misschien een volgende keer en dan met de trein. Weer een belevenis :)
We zijn al wel eens in Grenada geweest, 1 dagje. Geweldig mooie stad.
Later is nu
Hier valt het eigenlijk nog mee met knallen.
Gisterenavond wel wat gehoord, maar dat waren doffe knallen.
Ik ben benieuwd morgenavond, waar ik oud&nieuw ga vieren hebben ze vaak wel heel mooi siervuurwerk. Alleen die buren hebben vaak wel dat zwaardere vuurwerk. Daar ben ik niet zo'n fan van.

Mijn lijf heeft er niet zoveel zin in vandaag. Gisterenavond was het mijn knie, nu voelt het alsof ik van lood ben.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben met zowel honden als kleine kinderen altijd geluk gehad, die sliepen gewoon door O&N heen. Toen ze klein waren lagen wij om 0:00 in bed, vuurwerk op de achtergrond. Heerlijk :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dreamer: een huurauto en dan Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda etc.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
30-12-2018 12:03
Dreamer: een huurauto en dan Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda etc.

Ja, dat kan natuurlijk. Maar man wilde afgelopen keer gewoon IN de stad kunnen landen en dan verder alles te voet/OV doen. In principe is het plan ook voor een lang weekend, zoals Porto de laatste keer. :)
Later is nu
Ik meld me ook weer.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
30-12-2018 12:48
Ik meld me ook weer.
:high5:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
cesium24 schreef:
29-12-2018 23:18
Welkom Jane!

Ik ben al een paar dagen bezig met de komende zomervakantie, voor ons in juni want we zijn niet afhankelijk van schoolvakanties. Man wil dat altijd graag vroeg geregeld hebben. Inmiddels ben ik op het punt dat ik alles goed vind. Het worden zes verschillende lokaties, een zelf samengestelde rondreis.
Klinkt goed! :heart:
Kwebbeltje91 schreef:
30-12-2018 11:12
Hier valt het eigenlijk nog mee met knallen.
Gisterenavond wel wat gehoord, maar dat waren doffe knallen.
Ik ben benieuwd morgenavond, waar ik oud&nieuw ga vieren hebben ze vaak wel heel mooi siervuurwerk. Alleen die buren hebben vaak wel dat zwaardere vuurwerk. Daar ben ik niet zo'n fan van.

Mijn lijf heeft er niet zoveel zin in vandaag. Gisterenavond was het mijn knie, nu voelt het alsof ik van lood ben.
Hier valt het ook mee met de knallen maar ik woon 3 straten van het politie bureau. Misschien heeft dat nog invloed. :hyper:
YellowLemon schreef:
30-12-2018 14:13
Hier valt het ook mee met de knallen maar ik woon 3 straten van het politie bureau. Misschien heeft dat nog invloed. :hyper:

Aah dat kan wel schelen inderdaad haha.
Er woont hier notabene politie in de wijk, maar dat weerhoud mensen er hier echt niet van om voor kerst al te beginnen met vuurwerk.
Ik vind vuurwerk echt wel mooi, maar ik vind het asociaal om er al zo vroeg mee te beginnen.
De napijn van de behandeling begint wat weg te trekken en ik merk wel verschil in mijn been. Positief dus.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar daar schijnen ze op mijn leeftijd (wat een non-argument weer) niet zo happig op te zijn.

Vandaag een studie-dagje. Ik ga mijn vliegbevret voor onbemande vliegtuigjes halen. Man heeft hem al, ik heb hem geholpen met leren en heb de stof dus ook al zo goed als onder de knie. Dus ook maar examen geboekt.

Niet quoten a.u.b. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hier in het dorp waren alleen kerkklokken te horen en de kreten van een groepje wielrenners. Straks Morgen z :-P al er wel vuurwerk te zien zijn in de verte.
Dit jaar is misschien het laatste jaar dat we een saaie vakantie moeten plannen. Ik hoop dat ik volgend jaar een operatie heb gehad zodat ik weer kan staan en lopen! Nooit gedacht dat ik gewoon wandelen zo zou missen.
parbleumondieu wijzigde dit bericht op 30-12-2018 14:28
Reden: Eerst nog een dag werken
2.55% gewijzigd
Ik snap ook niet waarom mensen het al zo vroeg afsteken, en dan op klaarlichte dag.

Maar ik snap sowieso niet waarom mensen vuurwerk kopen/afsteken.
Vorig jaar ging het bijna mis met de buren van vrienden, die hadden van dat zwaardere vuurwerk en toen ze iets hadden afgestoken, deed ie het niet. Jochie loopt er opnieuw naartoe en wilde het nogmaals aansteken :facepalm: Gelukkig is ie op tijd tegengehouden door anderen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Jane en parbluemondieu!

Nartjie, ik denk zo dat iedereen van Kiki spontaan opdroogt. Waarom dat in de lees ook staat is mij een raadsel.
Bedankt voor het openen van het nieuwe topic!

Dopen gehad. Meisje had er duidelijk géén zin in.
Het was een hele strijd.
Gelukkig wel een diaken die het erg leuk deed. Dat scheelde wat. Verder zat ik tussen de Polen, want schoonzusje is Pools, en was de halve dienst dus ook in het Pools.
En ja, verder dan goedemorgen, goed, daar, drinken en ja kom ik niet in het Pools dus een goed gesprek zat er niet in.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Lise, drones begrijp ik dan dus?

Cesium, lekker. Ik vind de vakantievoorpret altijd fijner dan de vakantie zelf.
Wij weten nog niet of we komend jaar op vakantie zullen gaan.
Sterker nog , ik weet nog niet eens wat voor werk man over 2 weken gaat doen.
Hij is nogal erg van komt wel, ik maak volgende week wel een afspraak enz.
Waar ik toch graag zekerheden heb.

Ik ga eens even een konijnenhok schoonmaken.
Hoog tijd weer.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de dopeling :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-12-2018 15:01
Gefeliciteerd met de dopeling :)
Dank je Jolly.
Het blijft toch wat bijzonders .
Zeker heden ten dage gebeurt het steeds minder.

Onze kinderen zijn ook gedoopt, communie gedaan, gelovig opgevoed.
Zoon gelooft niet ( meer), tsja wetenschapper hè, die gaan alleen voor dingen die bewezen kunnen worden.
Hij zegt: ik geloof niet dat er niets is, maar wel misschien dat er iets is. Maar niet echt zoiets als een hemel ofzo.
Agnostisch schijnt dat te zijn.

Dochter is nog wel gelovig. Zorgkind is ook toevallig katholiek.
Zoon was overigens wel gewoon mee naar de kerk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven