Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik overigens wel grappig vind, is dat mijn broer weinig tot niks met het geloof had. Terwijl wij vroeger thuis streng katholiek zijn opgevoed.
Maar sinds hij een Poolse vrouw heeft is hij behoorlijk gelovig weer geworden. Zó extreem dat ik het met verbazing aan zit te kijken, huh, is dat míjn broer?
Zijn schoonfamilie komt voor dit soort gelegenheden speciaal over uit Polen, het huis zit vol daar nu.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ha, mensen kunnen inderdaad veranderen Lientje. Dat zie ik ook bij mijn vader, sinds hij opnieuw getrouwd is. Inmiddels is hij (helaas) alweer bijna 8 jaar getrouwd met haar en ik blijf me nog verbazen over hoe hij veranderd is.
Klopt Lientje
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie warm welkom
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
30-12-2018 14:21
Hier in het dorp waren alleen kerkklokken te horen en de kreten van een groepje wielrenners. Straks Morgen :-P zal er wel vuurwerk te zien zijn in de verte.
Dit jaar is misschien het laatste jaar dat we een saaie vakantie moeten plannen. Ik hoop dat ik volgend jaar een operatie heb gehad zodat ik weer kan staan en lopen! Nooit gedacht dat ik gewoon wandelen zo zou missen.
IK hoop ook voor je dat je weer kunt wandelen!
Ik wandel(de) niet eens zoveel, maar kreeg een achillespeesblessure en mis mijn (halve) uurtjes per dag al :(
Later is nu
Ik kon tot een paar weken geleden niet aan god of het geloof denken zonder zwaar getriggerd te worden en in mijn hoofd een soort Hellevuur te starten.

Ik kan me niet zo vinden in al die verschillende geloofsvormen. Waar je geboren bent en wie je ouders zijn, bepalen eigenlijk al met welk geloof je in aanraking komt. En als je alle leren eerlijk wilt vergelijken om een beslissing te nemen zou je daar een soort levensmissie van moeten maken..

Maar ik kan zoals Lientjes zoon ook niet meer uitsluiten dat er GEEN god is. Juist vanwege wetenschap. Alles wat we weten “ontdekken” we op een bepaald punt. Dus hoe kunnen we weten dat er niet ergens een god is, of een planeet met eenhoorns, of een pizzamonster, die we nog moeten vinden.

En dat vind ik wel een fijne gedachte eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat vindt zoon dus ook wel zo Yellow.
Waar ik het dus een gerustellende gedachte vind dat er na dit leven nog iets is.
Dat het einde niet echt het einde is zeg maar.
Zo vind ik het een fijne gedachte dat mijn overleden dierbaren over mij waken. Dat ze mij zien en horen en steun kunnen geven vanuit het hiernamaals Waar dat dan ook moge zijn.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over en voordat we in een grote wellis- nietus en ben je wel helemaal goed in je hoofd dat je dat denkt discussie terecht komen stop ik erover .

Jane en pardondingestblue( ben het alweer kwijt verdikke, moeilijke naam hoor), voel je vrij om mee te schrijven. Vermits je daar behoefte hebt natuurlijk. Alleen lezen mag ook uiteraard.
lientje69 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 16:51
0.07% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-12-2018 15:21
Ha, mensen kunnen inderdaad veranderen Lientje. Dat zie ik ook bij mijn vader, sinds hij opnieuw getrouwd is. Inmiddels is hij (helaas) alweer bijna 8 jaar getrouwd met haar en ik blijf me nog verbazen over hoe hij veranderd is.
Dat zag ik ook aan mijn schoonvader na zijn scheiding.
Toen kon hij opeens koken, schoonmaken en wassen en strijken.
Terwijl hij daarvoor alleen maar mijn schoonmoeder commandeerde. :wtf:
Raar is dat dan toch he ?

Man is aan de verbouwing bezig. Ik ga nog even kijken aan de andere kant van de muur en daarna aan het eten beginnen. Vind het deze dagen altijd weer een uitdaging iets te verzinnen met die vele eetmomenten.
We gaan vandaag aan de spareribs met gebakken aardappelen, meloen met ham ( nog wat over van de kerst) en sla.

Morgen tagliatelle en nieuwjaarsdag heb ik nog geen idee eerlijk gezegd. Ik loop wat vast in mijn menu ideeën momenteel.
lientje69 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 16:53
0.16% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Mijn rechterbeen begint nu ook uitstralingsklachten te vertonen :-?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
30-12-2018 16:52
Mijn rechterbeen begint nu ook uitstralingsklachten te vertonen :-?
Dat is toch niet de bedoeling Lise?
Een bijwerking van de blokkade?
Hopelijk tijdelijk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
30-12-2018 16:54
Dat is toch niet de bedoeling Lise?
Een bijwerking van de blokkade?
Hopelijk tijdelijk.
Een bijwerking van de blokkade kan niet, ze zijn niet bij die zenuw geweest.

Dus ik hoop inderdaad dat dit tijdelijk is ja...
lise1985 schreef:
30-12-2018 16:52
Mijn rechterbeen begint nu ook uitstralingsklachten te vertonen :-?
Ach Lise toch. Het is toch om moedeloos van te worden. Sterkte ermee!

Parbleumondieu: wil je iets kwijt over je klachten en beperkingen?
Ik lees soms topics waar je in meeschrijft en ik had nooit enig idee dat je problemen had.
Alle reacties Link kopieren
Bleh ik verbrandde net m'n vinger, lekker bezig.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Bij ons vroeger in de wijk hadden de huizen waar iemand bij politie of marechausse zat, het zwaarste vuurwerk. Houden waarschijnlijk meer van spanning ofzo.

Hier een dag met hoofdpijn. Gevoelig voor licht.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof wel in een God maar niet in een kerk. De verschillende kerken hoe wij die hebben en 'concurrentie' onderling (wij zijn de ware kerk, nee wij) was naar mijn idee niet de bedoeling.

Er is 1 god/Allah denk ik.

Mooi dat hier ook over gesproken mag worden in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gelovig opgevoed maar doe er niks meer aan.
Grootste deel van mijn familie is gelovig dus botst af en toe wel.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
30-12-2018 18:21
Ik ben gelovig opgevoed maar doe er niks meer aan.
Grootste deel van mijn familie is gelovig dus botst af en toe wel.
Echt hoor, wij moeten wel familie van elkaar zijn. Ik heb echt precies hetzelfde.
Dit is mijn nieuwe huisdier. Loes de chinchilla

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Aaahw Nartjie! :flirting:
Chinchilla's zijn zo schattig, ze lijken me ook altijd erg zacht!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
nartjie schreef:
30-12-2018 18:34
Dit is mijn nieuwe huisdier. Loes de chinchilla

Afbeelding
Heb je er nu tien? Deze is ook erg schattig.
Heb nu 10 van die schattige, maar donders brutale chinchillas.

Loes komt ook bij mijn zus vandaan. Ze zat eerst met nog 2 dames, maar die zijn helaas overleden. Dus ze kwam alleen te staan. Ze zit nu in de hok bij 3 andere dames. Ze moeten nog wennen.Loes is er pas sinds gisterochtend
Wat een schatje Nartjie!

We hadden vanmiddag nog een familie bijeenkomt. Was gezellig.
Ik ben nu bekaf en lig in bed. Ik kan niet meer zitten van de pijn. :(

Gelukkig zijn deze drukke dagen bijna voorbij en begint het saaie januari. Brr.
Dan is het nog maar 2 maanden en begint de lente :sun:
Jaaaa kom maar op met die lente!!!!
Man is wel gelovig, al doet hij er niet veel mee - maar vloeken is uit den boze.
Ik ben zelf niet gelovig. Onze kinderen gaan naar een school van het geloof van mijn man maar thuis voeden we ze niet met een geloof op. Vanuit school gaan ze dus wel naar de kerk, maar vanuit huis niet. Mijn idee is dat ze mogen kiezen wat ze zelf willen. Dus als ze gedoopt willen worden, dan mogen ze dat van mij alsnog. Maar ik vind het wel fijn dat een deel van hun opvoeding is, en hun eigen mening zo kunnen vormen.

Vuurwerk. Ja, ik snap er ook niets van. Ik vind het vooral zonde van het geld. Al vind ik het wel leuk om 00:05 snachts even buiten te staan kijken. Al dat siervuurwerk vind ik heel mooi. De knallen niet, en kan ik ook absoluut niet tegen.
Maar goed, ik lig nu op de 6e verdieping dus krijg er sowieso niets van mee.
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, ging ze niet bij blondie in de kooi?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven