Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Moyrrie- schreef:
11-01-2019 23:37
Oa de ANWB verkoopt de wandelstokkruk.
De ergotherapeut heeft mij die ook aangeraden. Gewone krukken helpen niet. In ieder geval mij niet. Ze geven meer pijn.
En anders raadde ze toch een rolstoel aan en dan afwisselend zitten en lopen. Ik denk dat dat toch fijn is voor je.
In de drukte van een beurs kan ik niet lopen. Om mensen heen lopen is zoooo belastend.
Of heel dicht bij je man aan zijn arm hangen. Dat doe ik ook graag.
Bij man aan de arm is geen optie helaas.

Ik ga de krukken van mijn oma even lenen denk ik om uit te proberen en even overleggen met de md.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Is een rolator dan niet fijner?

Die zijn vaak gewoon netjes zwart en kun je opleuken met fiets versiering. Als je het te oudbollig vind.

Zelf zou ik dat mooier/handiger vinden als zo'n stok-stoel. Die ziet er idd niet zo hip uit.
Ik moet ook nog even oefenen met die plaatjes, maar nu niet.

Welterusten allemaal. Dat iedereen lekker mag slapen.
In de buurt van mijn stad zit een ANWB winkel. Ik zal eens kijken. Dank je!
Gele_Suikerspin schreef:
11-01-2019 23:43
Is een rolator dan niet fijner?

Die zijn vaak gewoon netjes zwart en kun je opleuken met fiets versiering. Als je het te oudbollig vind.

Zelf zou ik dat mooier/handiger vinden als zo'n stok-stoel. Die ziet er idd niet zo hip uit.
Voor mij of Doro?
lise1985 schreef:
11-01-2019 23:35
Tussen img tags plaatsen.
Naast het knopje van de smiley’s staat het knopje voor het plaatsen van afbeeldingen. Tussen beide tags zet je dan de afbeeldingsurl
Tx!

Maar hoe krijg ik een afbeeldingsurl? :-?
lise1985 schreef:
11-01-2019 23:46
Voor mij of Doro?
Voor mij is een rollator nog een brug te ver. Ik zal er nooit een ander om veroordelen, maar zie mezelf er niet mee.

(Hypocriet, I know)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-01-2019 23:46
Voor mij of Doro?
Voor iedereen die niet lang kan lopen en af en toe moet zitten, denk ik dat het handig kan zijn. Wel een hele investering natuurlijk.
Moyrrie- schreef:
11-01-2019 23:30
En alle beekjes dicht geslipt. :-o
:rofl: :rofl:
Na een paar uurtjes te hebben geslapen, ben ik klaar wakker. Jippie. Not
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
11-01-2019 23:04
Etentje gehad. Toch weer te lang gezeten.

Volgende maand gaan we naar een beurs. Fysiek eigenlijk niet te doen maar ik wil toch graag. Nu adviseerde een kennis mij om een rolstoel te lenen, echter, zitten is niet te doen en die rolstoel is onhandig.
Nu denk ik erover om krukken te lenen zodat ik ondersteuning heb met staan en lopen.

Verstandig?
Wat je ook doet, probeer het uit voor de beurs. Niet 5 minuten, maar echt intensief.. je wil niet op die beurs merken dat het niet werkt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Doro75 schreef:
11-01-2019 23:50
Voor mij is een rollator nog een brug te ver. Ik zal er nooit een ander om veroordelen, maar zie mezelf er niet mee.

(Hypocriet, I know)
Voor mij ook hoor.
Doro75 schreef:
11-01-2019 23:48
Tx!

Maar hoe krijg ik een afbeeldingsurl? :-?
Rechtermuisknop en dan afbeeldingskoppeling oid kopiëren.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik naar een beurs met rollator , krukken zijn voor mij te vermoeiend.
Ik ga de rollator oppimpen, bloementjes er om heen wikkelen, tot afgrijzen van mijn man.
Ik vind de rollator minder belastend voor mijn polsen en schouders, em ik kan zitten als ik moe ben of ik moet wachten.
Lise, ik vind het erg dat jij bent behandeld door de keuringsarts, toch de stap neme; naar de rechtsverzekering, je wordt er niet minder van en je weet voor jezelf
dat je er alles aan hebt gedaan.
Dreamer, vandaag gaat jouw kind het kanaal over,sterkte het valt niet mee,denk ik.

Ik ben bang dat ik nu namen door elkander ga gooien.
Heeft iemand een idee hoe ik terug kan scrollen opeen iPad ??
Want ik wilde graag vragen, aan Yellow hoe het numet de andere dieren gaat.
Ik wens iedereen een goed weekend
Hoe bedoel je, terugscrollen op een iPad Hemke?

Ik heb al een lijntje openstaan met de rechtsbijstandverzekering Hemke, ik ga het er zeker niet bij laten zitten. Dat kan ook niet, want ik heb een inkomen nodig. Ik moet alleen wachten op het officiële besluit.
De arbeidsdeskundige gaat ook eerst nog overleggen met de keuringsarts, maar ik verwacht zeker niet dat hij op zijn beslissing terug gaat komen.
Ik heb ook een rollator, en hij kan omgebouwd worden tot rolstoel. Binnenshuis en voor kleine stukjes gebruik ik m niet, voor langere stukken wel. In het begin voelde ik mij ook erg bekeken en mensen kijken als een jonge vrouw daar mee loopt maar ik merkte ook dat mensen veel meer begrip voor mij hebben dan als ik zonder loop. Want ja de handicap zit in mn hersenen en dan hebben mensen gauw een oordeel klaar. Als het van buiten zichtbaar is dan zijn mensen schappelijker heb ik gemerkt.
lise1985 schreef:
12-01-2019 08:55
Rechtermuisknop en dan afbeeldingskoppeling oid kopiëren.
Ik forum altijd op mijn telefoon. Ga er volgende week eens rustig naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen (kan nog net)

Je moet ook toestemming hebben voor het plakken van plaatjes, Doro. Moet je aan de moderators vragen. En je moet 200 berichten geplaatst hebben, maar dat heb je vast wel.

Het voordeel van een rolstoel is dat hij lekkerder zit én je kunt hem gebruiken als rollator :) Vind ik dan, maar ik gebruik geen van beide. Heb natuurlijk met oudste al vaak met rolstoel gelopen.

Hemke, Oudste zit er al een week! :)


Verder bedacht ik net dat ik even lekker wilde wandelen naar de winkel, maar dat kan en mag helemaal niet, met die achillespees :facepalm: Normaliter met fibro-pijn kan ik nog wel doorlopen, maar met achillespees mag dat echt niet. Nouja, het regent toch.
Later is nu
Dreamer schreef:
12-01-2019 11:41
Goedemorgen (kan nog net)

Je moet ook toestemming hebben voor het plakken van plaatjes, Doro. Moet je aan de moderators vragen. En je moet 200 berichten geplaatst hebben, maar dat heb je vast wel.

Het voordeel van een rolstoel is dat hij lekkerder zit én je kunt hem gebruiken als rollator :) Vind ik dan, maar ik gebruik geen van beide. Heb natuurlijk met oudste al vaak met rolstoel gelopen.

Hemke, Oudste zit er al een week! :)


Verder bedacht ik net dat ik even lekker wilde wandelen naar de winkel, maar dat kan en mag helemaal niet, met die achillespees :facepalm: Normaliter met fibro-pijn kan ik nog wel doorlopen, maar met achillespees mag dat echt niet. Nouja, het regent toch.
Bij 200 posts of meer krijg je automatisch rechten, dat hoef je niet apart aan te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Oh oke, dan is dat weer veranderd. :)
Toen de regel van 200 posts inging, moest iedereen het eerst vragen. Ook ik en ik was al een jaartje of 15 braaf lid toen.
Later is nu
Dreamer schreef:
12-01-2019 11:58
Oh oke, dan is dat weer veranderd. :)
Toen de regel van 200 posts inging, moest iedereen het eerst vragen. Ook ik en ik was al een jaartje of 15 braaf lid toen.
Is toevallig laatst nog ter sprake gebracht in het CM topic.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het vandaag niet mijn dag.
Niks lukt. Alles gaat fout.
Man en kinderen ( inclusief zorgkind) zeuren aan mijn hoofd.
Man wil weer handel kopen ( en we hebben al een loods vol van 600m2)
Zorgkind moppert over zijn werk, zijn inkomen ( dat riant is als 17 jarige overigens ) en over zijn kosten als 18 jarige straks ( zijn vader weigert na zijn 18e nog alimentatie te betalen, zijn moeder betaalt sowieso niks en hij moet een zorgverzekering dus per saldo gaat hij er zo'n 200 euro op achteruit en daar is hij het niet mee eens....hallo....welkom in de echte wereld!)

Dochter zegt al de hele dag dat ze naar haar paard gaat maar zat tot 17 uur in haar pyjama. Inmiddels heeft ze haar paardenkleding aan maar hangt nog op de bank.
En zoon zit al de hele dag te gamen en als dat niet lukt of hij verliest weet het halve dorp dat zoals hij tekeer gaat.

En ik ben inmiddels bok en bokchagerijnig , heb hoofdpijn en ben het helemáál zat.
(6)

Zo. Even geventileerd. Sorry. Moest het even kwijt...
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie boek en bed in het vooruitzicht, Lientje. Snel, gá! :redrose:
Later is nu
Lientje, wat een dag.

Loopt alimentatie niet door tot je 21e? Ik weet er gelukkig niet zoveel van.

Hopelijk heb je vanavond meer rust

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven