Gezondheid alle pijlers

Ergotherapie

31-12-2018 20:13 7 berichten
Waar valt ergotherapie onder in je zorgverzekering?
Alle reacties Link kopieren
Google stuk bij jou?

Vergoeding basisverzekering
Vanuit de basisverzekering hebben alle verzekerden recht op de vergoeding van tien uur ergotherapie per jaar.

Boven deze tien uur zijn de kosten voor eigen rekening, tenzij er een aanvullende dekking is (zie hieronder). De kosten van ergotherapie vallen daarnaast onder het verplichte eigen risico, behalve voor kinderen tot 18 jaar. Het eigen risico van de ouders wordt dan niet belast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, Google niet stuk. :-$ Ik had even een paniek- momentje of ik verzekerd was voor ergotherapie en of ik dat dan nog de komende uren voor 12 uur vannacht moest regelen. Je antwoord is een geruststelling. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Basispakket. Je krijgt 10 uur op jaarbasis vergoed
Alle reacties Link kopieren
Maxieee schreef:
31-12-2018 20:28
Nee, Google niet stuk. :-$ Ik had even een paniek- momentje of ik verzekerd was voor ergotherapie en of ik dat dan nog de komende uren voor 12 uur vannacht moest regelen. Je antwoord is een geruststelling. Dank je wel!
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast hangt het er ook vanaf watvoor hulp je nodig hebt. Ik kreeg alles uit het basispakket. Informeer hier naar. Want niet elke ergo valt onder die soort zorg.
Bedankt voor jullie reacties. Ik was alleen maar even in paniek gisteren omdat ik dacht dat ik moest regelen. Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven