Gezondheid alle pijlers

Veel hoofdpijn

11-01-2019 12:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,
Vanaf half december heb ik onwijs veel hoofdpijn. Op sommige momenten echt pieken die niet te onderdrukken zijn met maximaal paracetamol. Buiten die pieken heb ik vooral bij inspanning last. Ook mijn zicht is verminderd en ben ik snel moe.

Uit de MRI scan is niks gekomen gelukkig. Maar nu is de vraag wat is het dan wel. Volgens de huisarts kan het niet aan het spiraaltje liggen.

Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de neuroloog om te overleggen.

Ik vraag niet om een diagnose maar wel of iemand zich hierin herkent. Of dat het toch aan het spiraaltje kan liggen. Want ik weet het niet meer en word onrustig omdat ik niet weet wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ogen eens meten.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maak een afspraak met de oogarts.

Heb je verder nog andere klachten?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Als jij denkt dat het aan je spiraaltje ligt, laat je die er toch uithalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De oogarts kon geen gekke dingen vinden. Alleen dat ik minder zie wat ze niet naar 100% kunnen krijgen.

Ook ben ik de laatste tijd wat vergeetachtig.

Ik twijfel ook om het spiraaltje er alsnog uit te laten halen.
waar
ikbennietgek12 schreef:
11-01-2019 12:39
De oogarts kon geen gekke dingen vinden. Alleen dat ik minder zie wat ze niet naar 100% kunnen krijgen.

Ook ben ik de laatste tijd wat vergeetachtig.

Ik twijfel ook om het spiraaltje er alsnog uit te laten halen.
Ik snap niet dat je dat al niet gedaan hebt, als je eraan twijfelt of dat de boosdoener is. Dan ga je dat toch uitproberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nu een week. Per toeval bracht ik het spiraaltje in verband toen ik op ging zoeken of ik ermee door de MRI kon.

Daarnaast weet ik niet zo goed wat ik dan als anticonceptiemiddel wil gebruiken. Het liefste wil ik gewoon even geen hormonen. Geen gerommel meer in mijn lijf. Maar dat is ook niet veilig.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft dat geen enkele invloed gehad dat spiraaltje.
ik heb altijd al veel en vaak hoofdpijn en migraine gehad. Dat komt bij mij door een periode waarin ik te weinig rust heb genomen (teveel uitjes bijv of te veel gewerkt of mij ergens druk over maken). Vervolgens slaan de spieren/pezen in mijn nek helemaal vast en kom ik in een vicieuze cirkel van pijn. Pas als ik daar iets aan doe en voldoende rust kom ik er uit.
ik ga altijd naar de chyropractor. Meestal maar 1 keer. Dan ben ik er af. Een massage ga ik nog een keer proberen. Misschien helpt dat ook.
Daarna een weekend niks en ik ben er weer uit.

Hoop dat je er wat aan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Drink je genoeg water op een dag? Ik weet meteen wanneer ik te weinig drink, dan heb ik echt intense hoofdpijnen.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven