Gezondheid alle pijlers

Tattoo verwijderen

17-01-2019 01:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo!!

Ik ben niet helemaal zeker of dit de juiste pijler was voor dit onderwerp, maar ik vond hem hier het beste bij passen.

Ehmm...Ik vraag het voor een "vriend" ;-) ; hoe pijnlijk is het om een tattoo met een laserbehandeling te laten verwijderen? Welk cijfer zou je geven op een schaal van 1 tot 10? Erger dan kiespijn?
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt natuurlijk per persoon. Een collega heeft er eentje laten verwijderen (wel een kleintje), die voelde er amper iets van.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tattoo op mijn rug laten verwijderen en dit was erg pijnlijk. Wel gebruikte ik verdovende emla zalf anders was het helemaal niet te doen
Alle reacties Link kopieren
Hier tattoo verwijderen, maar ik ben al bijna 3 jaar bezig, houd daar rekening mee! Daarnaast het is heel duur!! De pijn is idd persoonlijk. Ik vind het heel erg pijn doen!! Zetten voelde ik geen bal van of nou ja... dat voelde niet rot of pijnlijk maar laser is een ander koekkie! Ik ben nog steeds niet klaar, 18 februari mag ik weer. Succes voor je vriend.

Edit: Ik heb wel litteken weefsel eraan overgehouden dus het is wat verhoogd. En er zit telkense 10 tot 12 weken tussen een behandelling.
''Geen woorden maar daden''
Ik heb er 1 op mijn schouder en onderaan mijn nek/tussen mijn schouderbladen. Lekker is anders, maar het wordt goed gekoeld. Ik vergelijk de pijn met hoe het voelt als je heel lang een icepack op 1 plek houdt - want dat doen ze, en dan in die brandende huid prikt met een tandenstoker. Goed te doen vind ik.
Ik heb ongeveer 'n half uur na-'pijn' en daarna is het nog 'n week beurs. That's it. Zeker niet erger dan kiespijn.

Edit: ik denk dat het er ook heel erg aan ligt op welke plek hij zit en wáár/door wie je hem laat verwijderen. Ik kan me voorstellen dat het pijn doet als je hem bijv. voor €30 weg laat branden bij 'n beunhaas.. :proud:
anoniem_63c6e92a254b3 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 07:54
20.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij kan er ook een andere tattoo overheen laten zetten natuurlijk. Dat heb ik weleens op tv gezien. Maar die is dan altijd donkerder. Maar dat is net zoiets als een schilderij aan de muur hangen alleen omdat er een lelijke plek op het behang zit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bezint eer ge begint
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
17-01-2019 09:14
Bezint eer ge begint
Op zich is dit waar, maar spijt is niet altijd de reden om een tattoo weg te laten halen.....die van mij was gewoon ontzettend lelijk gezet.....Daar was met geen mogelijkheid meer iets moois van te maken......
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
17-01-2019 07:54
Hij kan er ook een andere tattoo overheen laten zetten natuurlijk. Dat heb ik weleens op tv gezien. Maar die is dan altijd donkerder. Maar dat is net zoiets als een schilderij aan de muur hangen alleen omdat er een lelijke plek op het behang zit.

Hoeft niet persé verkeerd te zijn. Als je een mooi schilderij hebt gevonden dat bij de inrichting past hoef je niet opnieuw te behangen.

Een klant vertelde laatst dat hij ze had laten weghalen, zijn hele armen zaten vol. Je zag er niks meer van. Maar het was wel heel duur en hij vond het ook heel pijnlijk.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
itismee schreef:
17-01-2019 09:36
Op zich is dit waar, maar spijt is niet altijd de reden om een tattoo weg te laten halen.....die van mij was gewoon ontzettend lelijk gezet.....Daar was met geen mogelijkheid meer iets moois van te maken......
Ja precies, ik heb geen spijt van mijn tattoo, maar hoe hij is gezet. Het was mijn eerste tattoo, en ik wist toen nog niet zo goed hoe je moet onderzoeken welke artiesten goed zijn en welke niet. Ik vind het echt heel jammer, want als hij was gezet zoals ik wilde, zou ik er nooit van af willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven