Gezondheid alle pijlers

ooglidcorrectie zonder operatie (Plasma Prolift)

23-01-2019 03:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier ervaring mee? Ik heb behoorlijk loshangend vel boven m’n ogen.
Een soort van familieding. M’n zus heeft enkele jaren geleden haar ogen laten liften en het resultaat is werkelijk fantastisch!
Maar ik durf niet, echt niet.
Dus toen ik zo’n alternatief tegen kwam...
Het klinkt me wel allemaal wat too good to be true...

Enkele voorbeelden:
https://www.dorien.nl/behandelingen/ooglidcorrectie/

https://www.verjongjehuid.nl/ooglidcorr ... a-ooglift/

https://www.francine.nl/index.php?section=27&page=250

Radar is bv niet enthousiast, maar ik ben benieuwd of hier iemand ervaring heeft en die wil delen.
conversation = awareness
Is dat zoiets als dit:
lijf-lijn/ooglid-correctie-zonder-snijd ... ges/433068

Zo niet: nóg een methode zonder snijden.

Waarom is Radar niet enthousiast? Als het er alleen om gaat dat het veel geld kost en weinig oplevert is het hopelijk geen echte ramp, als je er schade aan je ogen of littekens van kan krijgen zou ik het niet doen.

Maar ja dat ben ik en ik heb er niet zo'n last van. Bij relatief nieuwe methodes denk ik altijd aan de eerste vrouwen die hun rimpels op lieten vullen met nu verboden spul omdat het ging klonteren, verzakken en ontsteken onder de huid na verloop van tijd.
En dat is onomkeerbaar, net als teveel zonnebanken dat merk je ook jaren later pas.

Als ik echt last zou krijgen van hangende oogleden wat gewoon een naar gevoel kan geven zou ik kiezen voor een beproefde methode in een echt ziekenhuis, door een echte chirurg.

Je bent toch een beetje een proefkonijn met gloednieuwe technieken.
Niemand heeft het 15 jaar geleden laten doen. Veel siliconen bleken ook niet zo'n goed idee te zijn.
Wil je niet bang maken maar wel waarschuwen, het is big business tenslotte!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk heb ik niet zo’n last ervan, maar ik krijg zooo vaak de vraag of ik moe ben, slecht geslapen heb of zelfs gehuild heb. Echt zo irritant, zeker omdat ik in m’n werk veel met mensen van doen heb.

Dus de noodzaak... tja, niet echt.

Je hebt gelijk, resultaten over bijv 20 jaar zijn niet bekend en dat maakt het ook weer eng.

Radar: https://www.google.nl/amp/s/radar.avrot ... r-risicos/

Ik hoopte hier eigenlijk knetter enthousiaste reacties te lezen... 8-)
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
En dank voor de Viva-link: dat ik die gemist heb... je zou bijna denken dat ik echt iets aan m’n ogen moet laten doen :whistle:
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik zou liever naar de deskundige luisteren die door Radar wordt gequote dan anonieme bijdrages op het Viva forum...maar ach het zijn jouw ogen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer info hoe beter... maar ach, fijn dat je me erop attendeert.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kiezen voor gegarandeerd resultaat (en het meest effectieve op lange termijn), dus ouderwets laten snijden. Met plasma, Plexr of snijwerk, je loopt toch de eerste tijd met korstjes en dikke ogen.

Een collega heeft vorig jaar voor Plexr gekozen, dat is nu na een jaar bijna weer op het oude niveau qua ‘hangen’. Dan ben je ook duur uit als je om de zoveel tijd weer wat moet laten doen (en weer laten genezen).

Mijn zus is gaan rondkijken (zij heeft ook bijna non stop migraine van het turen) en haar werd met 37 jaar Plexr en laser al afgeraden omdat het schijnbaar alleen voldoende effectief is bij een geringe ‘overhanging’. Bij zus is geen bewegend ooglid meer te zien, ik weet niet hoe erg de ‘overhanging’ bij jou is. Zus gaat dus ook voor het snijwerk.

Ik heb recent via het forum een tip gekregen voor ‘stickertjes’, die worden morgen bezorgd dus ik hoop dat dit voor mij gaat werken. Ik durf geen van de bovengenoemde opties aan ;-) (maar goed, ik heb er ook geen last van, puur ‘esthetisch’ ongemak).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ben ook bang dat het snijden wordt, maar merk ook dat ik dat vakkundig uitstel.

Succes met je stickertje, ben wel benieuwd!
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven