Gezondheid alle pijlers

Herstel na baarmoeder verwijderen

23-01-2019 12:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken geleden is mijn baarmoeder verwijderd via een verticale buiksnede. In het begin ging alles erg voorspoedig, zo goed als geen pijn gehad. Nu na enkele weken heb ik onder in de buik een plek die bij bv uit bed stappen pijnlijk is. Als ik er dan een kussen op druk verneem ik het bijna niet. Ik heb me goed aan de leefregels gehouden dus dat kan het niet zijn. Over paar week heb ik controle bij de gynaecoloog en zal het dan ook benoemen. Maar graag hoor ik of het herkenbaar is en hoe lang je daar nog last van hebt gehad. Wanneer was jij weer de oude? Ik wil zometeen erg graag weer aan het werk maar omdat dat fysiek best zwaar is met tillen en bukken ben ik bang dat dat misschien nog niet direct een goed idee is.

PS: ik vraag geen medisch advies maar ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keizersnede gehad en hetzelfde gehad. Bleek een hechting te zijn die niet lekker zat. Heb ik bij de huisarts laten verwijderen en toen was de pijn weg.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie. De pijnlijke plek zit binnenin de buik. Ik dacht/hoop zelf dat het misschien spieren zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand of 2 over het herstel gedaan, ongelooflijk veel pijn gehad. Had wel een heel grote wond wegens hele grote tumor en ruim een liter bloedverlies en was van te voren al ziek en niet in goede conditie.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
23-01-2019 13:27
Dank voor je reactie. De pijnlijke plek zit binnenin de buik. Ik dacht/hoop zelf dat het misschien spieren zijn.
Dat had ik ook, ik dacht dat kan nooit de hechting zijn. Voelde heel diep van binnen. Tot ik een keer aan het touwtje trok dat nog uitstak, en toen voelde ik wel dat dat toch echt de hechting was.

Kan wel zijn dat het bij jou anders is hoor, ieder lichaam is anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven