Gezondheid alle pijlers

Kunstgrasschoen voor vrije tijd?

04-03-2019 11:10 9 berichten
Ben een beetje dom geweest. Heb schoenen voor vrije tijd besteld maar blijkt geen gymp maar kunstgrasschoen te zijn.
Terug sturen is erg prijzig.
Zal ik ze houden of is dit slecht voor mijn voeten of houding om met kunstgrasschoenen over asfalt te lopen?
Alle reacties Link kopieren
Die schoenen hebben noppen, dus echt lekker zal het denk ik niet lopen. En wat is slecht? Hakken zijn ook niet goed voor je lijf, maar genoeg vrouwen die ze dragen, want mooi.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
terugsturen, hier heb je echt niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Een voordeel: iedereen hoort je aankomen :D
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Hoe duur is dat terugsturen dan? Is het naar het buitenland?
Alle reacties Link kopieren
Slecht niet. Of ik ze zou houden zou afhangen van wat voor soort. Je hebt ze met noppen, daar zou ik niet zo snel normaal op gaan lopen, zal ook noetniet goed zijn voor elke vloer. Maar je hebt ze ook met meer gewoon een soort profiel, daar zou ik geen probleem mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als er noppen op zitten , op marktplaats te koop zetten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft jaren hierop gelopen. Blijkbaar weten een aantal niet hoe deze schoenen eruit zien. Ze hebben een iets ruwer profiel, maar het zijn geen noppen.
Mijn zoon versleet schoenen bij de vleet en had smalle voeten. Dus hij liep altijd op Nike kunstgras schoenen. Daar deed hij tenminste een seizoen mee
Kunstgrasschoenen hebben geen noppen.

Je kunt er gewoon op lopen als je ze wel leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven