Gezondheid alle pijlers

Hartoverslagen

14-03-2019 16:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben benieuwd of iemand dit herkend of tips heeft?

Ik heb sinds begin januari last van een hart dat af en toe na inspanning (opstaan, trap lopen sport etc) een slag extra slaat en dus niet in het normale ritme.
Dit voel ik gebeuren en daarna hersteld het zich weer. De huisarts denkt aan een VES.
Holteronderzoek geen bijzonderheden, bloedonderzoek geen bijzonderheden ecg wel vast gelegd maar geen bijzonderheden.

Nu heb ik zelf een dagboek bijgehouden wanneer ik er wel en geen last van heb, en nu lijkt het samen te hangen met de periode na mijn ongesteldheid, dan is het het heftigst.

Ik ben nu 14 maanden geleden bevallen, kan het nog komen dat mijn hormonen in de war zijn en dit veroorzaken?

Zou de pil daarin kunnen helpen zodat de hormonen vlak blijven?

Zaken als ijzer, b12, magnesium zijn allemaal in orde.

Bedankt.
Vraag het je huisarts.
ik heb het ook maar ik ben over de 50 , en de overgang begint
Sowieso dit: https://www.hartstichting.nl/wetenschap ... rtklachten

En ja, ik weet dat er best wel aardig wat vrouwen zijn die last hebben van hartklachten die met hun menstruatie lijken samen te hangen.
Ik heb t ook, al minstens 20 jaar, verder ook geen klachten, en ik heb er ook niet echt last van.
Er zijn perioden dat t wat minder voorkomt, maar waardoor nou precies getriggerd wordt weet ik niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de huisarts niet gezegd wat er aan te doen was en in hoeverre medisch ingrijpen noodzakelijk is?
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
14-03-2019 16:52
Heeft de huisarts niet gezegd wat er aan te doen was en in hoeverre medisch ingrijpen noodzakelijk is?

Als een VES niet gevangen wordt op een holter zal de frequentie erg laag zijn. Buiten dat het sowieso meestal vervelend maar onschuldig is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven