Gezondheid alle pijlers

Altijd pijn

06-04-2019 00:11 220 berichten
Ik zou zo graag een uurtje geen zenuwpijn hebben. De scherpe messen worden in mijn voeten gestoken en ze worden rond gedraaid. En weer gestoken en rond gedraaid. Ik weet niet hoe ik het moet verdragen. Mijn voeten staan in brand. En de zenuwschokken doen zo’n pijn. 😭
Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat naar... :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het helaas. Vooral in mijn voeten en onderbenen. En af en toe in mijn liezen. Om gek van te worden. Gelukkig zijn er ook momenten dat ik bezig ben en er niet aan denk en dan de pijn ‘vergeet’ zeg maar. Pijnstilling heb ik al geprobeerd maar niks helpt en soms is het middel erger dan de kwaal dus dan maar niet;(
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
heb het af en toe, maar versta wel wat je doormaakt als je dat altijd hebt...precies of ze met naalden in u steken, kuit en voeten,.. voeten strekken helpt wel meestal bij mij, naar schijnt kan ook tekort zijn aan bepaalde vitaminen, ik dacht dat het ijzer of magnesium was,..
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het. Ik lig er op dit moment wakker van, te wachten tot de pijnmedicatie zijn werk gaat doen. Bij wisselt het enorm, schommel van pijncijfer 4 t/m 8. Op dit moment voelt het alsof er mieren in mijn been lopen en af en toe felle steken. Weet echt hoe je je voelt. Ronduit K%$*
Is er bij jou een aanleiding voor? Bij mij versleten wervelschijf en 2 x operatie gehad om zenuw meer ruimte te geven en 1 x vastzetten van wervels.
En nu ben ik mij dus even aan het afleiden van de pijn, maar werkt niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens zenuwpijn vanaf mijn rug tot in mijn tenen.
Alle reacties Link kopieren
BreeMacKenzie-Fraser schreef:
06-04-2019 00:59
Ik herken het. Ik lig er op dit moment wakker van, te wachten tot de pijnmedicatie zijn werk gaat doen. Bij wisselt het enorm, schommel van pijncijfer 4 t/m 8. Op dit moment voelt het alsof er mieren in mijn been lopen en af en toe felle steken. Weet echt hoe je je voelt. Ronduit K%$*
Is er bij jou een aanleiding voor? Bij mij versleten wervelschijf en 2 x operatie gehad om zenuw meer ruimte te geven en 1 x vastzetten van wervels.
En nu ben ik mij dus even aan het afleiden van de pijn, maar werkt niet echt.
Jouw verhaal is herkenbaar voor me. Ook zenuwpijn overgehouden na een spondylodese. Deze is te laat uitgevoerd waardoor er al zenuw schade was en de spondylodese de pijn niet meer kon voorkomen (maar zonder vastzetten had ik een dwarslaesie gehad).
Ik word vaak ook gek van de pijn. Gevoel van mieren wat je omschrijft (Ik noem het echter altijd koolzuur wat door mij heen gaat) herken ik. Dat vind ik irritant maar qua pijn nog goed te doen vergeleken met de snijdende zenuwpijn.
Ben laatst weer doorgestuurd naar de pijnpoli omdat ik meerdere keren serieus overwoog met een mes mijn been eraf te snijden. Als er niks gedaan wordt aan de pijn, dan kan het zijn dat het ooit zover komt. Al heeft dat geen zin, want daarmee zal de pijn niet weggaan (fantoompijn). Maar soms weet ik van gekkigheid niet meer hoe ik moet dealen met de pijn.
Alle reacties Link kopieren
Maxieee schreef:
06-04-2019 00:11
Ik zou zo graag een uurtje geen zenuwpijn hebben. De scherpe messen worden in mijn voeten gestoken en ze worden rond gedraaid. En weer gestoken en rond gedraaid. Ik weet niet hoe ik het moet verdragen. Mijn voeten staan in brand. En de zenuwschokken doen zo’n pijn. 😭
:hug: voor jou. Zenuwpijn is killing. Het is nauwelijks uit te leggen aan mensen die het niet hebben. Hopelijk heb een begripvolle omgeving, een arts die meedenkt en medicatie die het wat af kan vlakken.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Zenuwpijn is echt naar. En maar weinig pijnstillers helpen (genoeg) en dat zijn ook nog eens vaak pijnstillers met hele nare bijwerkingen. Tenminste dat vond ik.

Na een operatie en een ( definitieve, al is die nooit definitief, als het al lukt) blokkadde door PRF is het draagbaar. Maar fijn is anders.

Loop je bij een pijnpoli?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat het een topic van jou was. Ik vind het vreselijk voor je. Ken je de docu ‘helse pijn’ van 2 doc? Die man staat machteloos en heeft eigenlijk geen kwaliteit van leven meer.
:hug:

Je hebt een pm. :gift:
Altijd pijn hebben is heel erg vervelend, maar helaas ook heel erg herkenbaar hier.
Alle reacties Link kopieren
stokske schreef:
06-04-2019 08:50
Ik dacht al dat het een topic van jou was. Ik vind het vreselijk voor je. Ken je de docu ‘helse pijn’ van 2 doc? Die man staat machteloos en heeft eigenlijk geen kwaliteit van leven meer.
Is dat de docu waarbij hij een neurostimulator krijgt? Ik vond het al eng maar na het zien van de docu die daarover ging (weet dus effe niet of het die is die jij bedoelt) durf ik al helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
06-04-2019 12:53
Is dat de docu waarbij hij een neurostimulator krijgt? Ik vond het al eng maar na het zien van de docu die daarover ging (weet dus effe niet of het die is die jij bedoelt) durf ik al helemaal niet meer.

Dat is hem ja, en niemand snapte hem. Omdat hij er nog goed uit ziet, maar ondertussen al 40 kilo is afgevallen door de misselijkheid van de morfine.

Hoe zie jij de toekomst TO? Is zo’n kastje een optie voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, hier al 3 jaar chronische rugpijn. Zou ook niets liever willen dan af en toe pijnvrij zijn. Het is zwaar... Veel sterkte...
*
anoniem_361174 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 04:33
0.00% gewijzigd
*
anoniem_361174 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 04:34
0.00% gewijzigd
Sterkte :hug:

Helpt het misschien om af en toe een joint te roken? Sorry, misschien zeg ik wel iets heel doms, maar ik weet van anderen die hier soms baat bij hebben om eens te kunnen slapen.
*
anoniem_361174 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 04:35
0.00% gewijzigd
*
anoniem_361174 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 04:36
0.00% gewijzigd
nachtvlinder1977 schreef:
06-04-2019 23:28
Sterkte :hug:

Helpt het misschien om af en toe een joint te roken? Sorry, misschien zeg ik wel iets heel doms, maar ik weet van anderen die hier soms baat bij hebben om eens te kunnen slapen.
Het is mij ook weleens aangeraden maar ik heb astma. Geen optie dus.

Ik krijg therapie om te leren omgaan met de pijn en de beperkingen.
Alle reacties Link kopieren
Maxieee schreef:
06-04-2019 23:31
En misschien wens ik teveel, maar ik zou ook zo graag weer net als vroeger strandwandelingen kunnen maken en weer naar de bioscoop kunnen. Maar ik kan door de zenuwpijn in mijn voeten alleen maar heel kleine stukjes strompelen en mijn scootmobiel kan niet over het zand. En ik kan niet meer lang genoeg stil zitten en me concentreren voor een bioscoopfilm. Ik moet mijn voeten steeds heen en weer bewegen vanwege de pijn. En ik kan ook niet meer een paar uur achter elkaar sokken verdragen aan mijn voeten, ik word dan duizelig van de pijn.

Maar eigenlijk zou ik het liefste alleen maar willen slapen. 😞
Weet niet of je op oplossingen/mogelijkheden zit te wachten of liever alleen je verhaal wilt doen? Beide zijn goed natuurlijk!
Maar mocht je een idee willen; zou een rolstoel (al dan niet elektrisch) met kantelfunctie een optie kunnen zijn? Kun je zelfs in liggen. Maar weet niet of je die al hebt en of het überhaupt een optie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven