Gezondheid alle pijlers

Nog steeds geen menstruatie

18-04-2019 07:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meer uit nieuwsgierigheid dan zorg. Ik ben nog niet ongesteld geworden na mijn bevalling. Dat is nu een jaar en 4 maanden geleden. Ik geef soms snachts nog borstvoeding ( of ja voeding... ik leg hem aan omdat ie anders met geen mogelijkheid terug in slaap komt).
In mijn omgeving zijn ze allemaal vrij snel weer terug ongesteld geworden varierend van een paar weken tot paar maanden. Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Maar met wellicht een wens voor een derde
Wil ik ergens ook wel weten dat het nog allemaal werkt. Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
dat kan nog maanden duren, vooral als je nog BV geeft
Ik snap je heel goed. Gemiddeld worden vrouwen die borstvoeding geven met 14 maanden weer ongesteld, maar sommige vrouwen moeten echt helemaal stoppen met voeden voordat het weer op gang komt. Je zit dus nu iets na het gemiddelde, maar het is dan ook niet voor niets een gemiddelde.

Er zijn facebookgroepen waar je misschien wat ervaring vindt, met dames die ook langer dan een jaar voeden. Er is ook een facebookgroep specifiek gericht op zwanger willen worden en nog borstvoeding geven, maar die is geheim. Iemand zal je daar wel naar kunnen verwijzen in zo´n 12+ maanden voeden groep.


Als je geen facebook hebt, vallen die opties natuurlijk af ;-D
Hier ook hoor. Alle keren pas maanden na volledig stoppen (en ik stopte bij ca 15 maanden) weer een cyclus.
Mijn menstruatie kwma terug toen ik op het werk van 2 naar 1 keer kolven ging. Dit was na 10 maanden. Bij 15 maanden voor 2e gegaan en dat was meteen raak. Die is nu 6 weken dus ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
Alle reacties Link kopieren
bij mijn eerste gaf ik de fles, en het duurde meer dan 9 maanden voor ik weer ongesteld werd. Bij de 2de ook de fles en duurde maar 2 maanden.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd ook pas weer ongesteld toen ik helemaal gestopt was met bv (heb een jaar gevoed en iets later werd ik ongesteld).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven