Gezondheid alle pijlers

Zorgen maken knobbeltje

21-04-2019 10:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een kleine week heb ik wat pijn in mijn borst.
Ik heb in het verleden last gehad van fibroademomen. Er zijn er ook 2 verwijderd.
Dit is echt al jaaaaaaaren geleden.

Nu heb ik denk ik toch weer een soort verdikking in mijn borst.

Pfffff ik zit echt te stressen nu. Wat als het toch wat anders is, het is Pasen dus kan ook niet de huisarts bellen.

Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen...
dinsdag huisarts bellen
Rustig door blijven ademen, en dinsdagochtend maak je een afspraak met de huisarts. Je zult er niet tussen nu en dinsdag accuut aan neervallen. De meeste bobbeltjes en knobbeltjes zijn onschuldig.
Wat vervelend en begrijpelijk dat je dan even schrikt. Denk alleen dat je er vandaag of morgen (Paasdagen) niet zoveel aan kunt veranderen. Dus ik zou proberen wat afleiding te zoeken en dinsdag naar de huisarts te gaan. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
21-04-2019 10:50
Rustig door blijven ademen, en dinsdagochtend maak je een afspraak met de huisarts. Je zult er niet tussen nu en dinsdag accuut aan neervallen. De meeste bobbeltjes en knobbeltjes zijn onschuldig.
Dit. Je moet geen weken of maanden wachten, maar in die twee dagen gebeurt er heus niets.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Helpt al iets dat jullie dat zeggen.
Ik ga proberen het even te parkeren hoe lastig dat ook is.
Ik heb nu toch 2 jonge kids en je gaat je dan toch even wat dingen in je hoofd halen....
oké adem in adem uit inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Probeer rustig te blijven, want zoals je zelf al zegt, je kan er nu niets mee. Inderdaad wat de anderen zeggen, maak dinsdag een afspraak met je huisarts. Zoek voor nu even afleiding en ga zeker niet googlen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
21-04-2019 11:15
Dit. Je moet geen weken of maanden wachten, maar in die twee dagen gebeurt er heus niets.
.
Dit. Probeer je zorgen tijdelijk te parkeren want nu drukmaken dient echt nergens toe. Grote kans dat er niets aan de hand is, maar is het wel ‘fout’ dan hangt het niet om een paar paasdagen en kun je daarna even naar de huisarts voor de zekerheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven