Gezondheid alle pijlers

Tussentijdse bloeding?

10-05-2019 11:19 13 berichten
Hoi dames,

Ik ben nieuw hier en om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ben een onwijze paniek piet.
Hoop hier wat ervaringen en adviezen misschien te lezen/krijgen.

Mijn situatie
Ik ben vrouw van 37 jaar
Geen pil of spiraal
Regelmatige cyclus van 28 dagen normaal gesproken
Tot deze maand ineens kreeg ik een lichte bloeding 8 dagen voor mijn verwachte menstruatie.
Deze hield 4 dagen aan
Vele malen minder als mijn normale menstruatie die eigenlijk vrij heftig is.
Afgelopen zaterdag had ik mijn menstruatie verwacht deze is uitgebleven.
Zondag en woensdag een test gedaan voor de zekerheid deze waren negatief.
Menstrautie is er nog steeds niet en ik maak mij toch wel een beetje zorgen.
Ben bij de huisarts geweest en uitstrijkje laten maken. Helaas nog geen uitslag.
Wel heb ik in 2017 meegedaan aan bevolkingsonderzoek en die was geen hpv.
Zijn er hier dames met ervaringen hierin,
Ik heb nog nooit een tussentijdse bloeding gehad.
Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg voor deze klachten geen uitstrijkje. Alleen een 'dit kan gebeuren'. Mijn arts zei, als je langer dan twee maanden niet ongesteld bent, kijken we verder. Ben nu ook weer redelijk normaal ongesteld.
Such fun!1
Je lichaam is geen atoomklok, soms veranderd er eens iets. Bijvoorbeeld door stress of afvallen/aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook wel eens een tussentijdse bloeding meestal wanneer ik flink gesport had 2 dagen en weg was het.
Hoi Miranda,

Ik ben blij dat ik een uitstrijkje kreeg.
Ik begrijp ook wel dat het weleens kan gebeuren, maar omdat het er toch ook bij staat bij baarmoederhalskanker als symptoom ook in de verhalen van dames die hun verhaal doen.

Fijn dat je menstruatie weer redelijk regelmatig is 😊
Hoi Diana, ik begrijp het ook wel, daarom geef ik ook al aan dat ik een paniekpiet ben. Ook door de verhalen die je veelal leest, is een grote trigger. Ben ik me ook van bewust.
Stress heb ik afgelopen maanden veelal, maar nog nooit dit als reactie gehad.

Beste frietmetmayo,
Dat lijkt me ook vervelend of is het echt pas na het sporten?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
10-05-2019 12:43
Heb ook wel eens een tussentijdse bloeding meestal wanneer ik flink gesport had 2 dagen en weg was het.
Ik ook!
Heb je wel seks gehad in de tussentijd? Om de kans op die zwangerschap wel if niet uit te sluiten ;-)
1-Aapje schreef:
10-05-2019 13:05
Heb je wel seks gehad in de tussentijd? Om de kans op die zwangerschap wel if niet uit te sluiten ;-)
Ik heb 2 dagen voor de bloeding seks gehad.
Ik heb wel al 2x getest deze waren beide negatief
Van wat ik lees leek het niet op eisprong bloeding/ovulatie bloeding
Ik zou 14 dagen na die datum nog een keer testen. Of zit je daar al aan?
1-Aapje schreef:
10-05-2019 20:41
Ik zou 14 dagen na die datum nog een keer testen. Of zit je daar al aan?
Nee nog een dag of 3/4
Maar eisprong/ovulatie bloeding kan die 4 dagen aanhouden met ook helder rood bloed verlies?
Mila37 schreef:
10-05-2019 20:49
Nee nog een dag of 3/4
Maar eisprong/ovulatie bloeding kan die 4 dagen aanhouden met ook helder rood bloed verlies?
Geen idee, maar een zwangerschapstest zal rond de14 dagen na de seks pas positief zijn dus dat ze tot nu toe negatief waren zegt niks. Mijn ovulatie was 2 jaar geleden laat waardoor ik naar mijn menstruatie kijkende 15 dagen overtijd pas positief testte. Zoon is in februari 2 geworden ;-)
Mila37 schreef:
10-05-2019 20:49
Nee nog een dag of 3/4
Maar eisprong/ovulatie bloeding kan die 4 dagen aanhouden met ook helder rood bloed verlies?
Geen idee, maar een zwangerschapstest zal rond de14 dagen na de seks pas positief zijn dus dat ze tot nu toe negatief waren zegt niks. Mijn ovulatie was 2 jaar geleden laat waardoor ik naar mijn menstruatie kijkende 15 dagen overtijd pas positief testte. Zoon is in februari 2 geworden ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven