Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Deed ooit mijn werkstuk op de basisschool over de ijsvogel maar heb nog nooit een foto kunnen maken (ook nog niet gezocht hoor).

Wil mijn camera eigenlijk even laten reinigen. Heb trouwens een Sony a37 body. Destijds expres een kleine body genomen zodat ik het beter vast kan houden. Doe alles op gevoel. Zou nog wel eens een goede cursus willen volgen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
17-05-2019 11:07
Vanuit een observatiehut, dat scheelt een hoop. Al heb ik weleens vier uur zitten wachten op een paar seconden actie. Jammer dat ik dat nu niet meer trek.

Dat zou ik ook niet kunnen. Sowieso is het in die hutten altijd koud, wanneer ik daar net een keertje ben. Dat zegt dan ook weer een hoop over de momenten dat ik in die gebieden kom :D

Suzy, we zouden een keer samen het park in kunnen gaan. Ik heb wel een cursus gehad. Weet lang niet alles, wel veel (vind ik.. ), in elk geval basis. Ik heb inderdaad ook niet gekozen voor een (betere? professionelere? ) bepaalde Canon, omdat die me te zwaar en te groot was. Kreeg ik van een 'echte fotograaf' (nouja, een man die net iets meer fotografeert, maar er niet voor betaald wordt) te horen dat het geen goed toestel was. Volgens hem dan he. Maar volgens mij zijn er geen slechte camera's meer (en volgens mijn docent gelukkig ook niet) en een camera die mij te zwaar en te groot is, is voor mij een slechte camera. Wat heb ik daar nou aan?
Later is nu
Dreamer schreef:
17-05-2019 11:38
Dat zou ik ook niet kunnen. Sowieso is het in die hutten altijd koud, wanneer ik daar net een keertje ben. Dat zegt dan ook weer een hoop over de momenten dat ik in die gebieden kom :D

Suzy, we zouden een keer samen het park in kunnen gaan. Ik heb wel een cursus gehad. Weet lang niet alles, wel veel (vind ik.. ), in elk geval basis. Ik heb inderdaad ook niet gekozen voor een (betere? professionelere? ) bepaalde Canon, omdat die me te zwaar en te groot was. Kreeg ik van een 'echte fotograaf' (nouja, een man die net iets meer fotografeert, maar er niet voor betaald wordt) te horen dat het geen goed toestel was. Volgens hem dan he. Maar volgens mij zijn er geen slechte camera's meer (en volgens mijn docent gelukkig ook niet) en een camera die mij te zwaar en te groot is, is voor mij een slechte camera. Wat heb ik daar nou aan?
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, inmiddels denk ik nog maar zo’n 300m sinds ik verhuisd ben :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
17-05-2019 11:47
Ja, inmiddels denk ik nog maar zo’n 300m sinds ik verhuisd ben :mrgreen:
Wat leuk! Dan is een gezamenlijk tripje wel leuk en makkelijk te plannen ja :biggrin:

Jullie wonen zeker niet bij mij in de buurt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nou... 300 m is de straat uit en andere straat over, Suzy, niet overdrijven ;-))

(ik weet niet eens waar je precies woont, trouwens)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-05-2019 11:38
Dat zou ik ook niet kunnen. Sowieso is het in die hutten altijd koud, wanneer ik daar net een keertje ben. Dat zegt dan ook weer een hoop over de momenten dat ik in die gebieden kom :D

Suzy, we zouden een keer samen het park in kunnen gaan. Ik heb wel een cursus gehad. Weet lang niet alles, wel veel (vind ik.. ), in elk geval basis. Ik heb inderdaad ook niet gekozen voor een (betere? professionelere? ) bepaalde Canon, omdat die me te zwaar en te groot was. Kreeg ik van een 'echte fotograaf' (nouja, een man die net iets meer fotografeert, maar er niet voor betaald wordt) te horen dat het geen goed toestel was. Volgens hem dan he. Maar volgens mij zijn er geen slechte camera's meer (en volgens mijn docent gelukkig ook niet) en een camera die mij te zwaar en te groot is, is voor mij een slechte camera. Wat heb ik daar nou aan?
Lijkt me gezellig! Doen we!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ben vanochtend maar weer eens naar de kapper geweest, dan heb ik weinig omkijken naar mijn haar op vakantie.
Vanavond moet ik een officieel praatje houden bij de finale van de avondvierdaagse, gelukkig hoef ik niet zelf mee te lopen |-)

De kapper had een mannelijke stagiair, nou ja, meer een puber nog. Maar die jongen had er (nog) geen kaas van gegeten. Bijzonder tiepje wel.
Tvp.
Ben druk bezig met het maken van saucijzenbroodjes.
En heb tegelijk geen energie meer.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-05-2019 11:49
Nou... 300 m is de straat uit en andere straat over, Suzy, niet overdrijven ;-))

(ik weet niet eens waar je precies woont, trouwens)
Jmh, maar vooruit, 500m dan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar voorin of achterin, Suzy, dat scheelt nogal. Ik heb je vanmorgen gemaild. Sorry, mag m'n naam er dan niet bijzetten, denk ik :hihi:

Nartjie, maak je ze zelf of warm je ze op? Lekker, saucijzenbroodje. Die mis ik wel als vegetariër. Vond laatst ergens een hele lekkere, maar die is er ineens niet meer. Volgens mij van de vegetarische slager, beide, maar de nieuwe is 'verbeterd' en minder lekker. (vind ik dan) Die bij de hema is wel heerlijk, trouwens!

Een officieel praatje bij de avondvierdaagse. Wat doe jij toch bijzondere dingen, Lise :)
En je wilt vast met ons (Suzy en mij) mee he? ;-)
Later is nu
Dreamer, ik maak het zelf. Maar ze vallen een beetje tegen. Had mijn kop er ook niet bij
Heb nu ook nummer gekregen, als ik buiten kantooruren problemen heb met mijn blds, als het weer hoog is en misselijk ben of moet overgeven. Is gewoon Spoedeisende hulp.
Dreamer schreef:
17-05-2019 08:24
Lukt bowlen bij jou, Kwebbel?
Ik vind het heel leuk, maar krijg na een kwartier echt veel pijn in de pols. Ook heb ik wel het gevoel dat m'n pols 'oprekt' ofzo.
Maar wel druk dus.

Suzy, ik zag de zwanen vanmorgen! Word ik dan zo blij van hè. Toen ik met de hond liep, was de vijver eigenlijk helemaal leeg, op 1 meerkoetje na. Viel me al op dat we veel minder eenden/meerkoeten/waterhoentjes lijken te hebben dan vorig jaar. En het ijsvogeltje zie ik ook al een hele tijd niet. Jammer hoor.

Het bowlen lukt me wel, alleen zorg ik wel dat ik daarna niets meer hoef te doen. We gaan ook maar 1 uur bowlen hoor. Ik heb ook altijd pijnlijke vingers :P Maar we hebben wel veel plezier, dus dat scheelt.
nartjie schreef:
17-05-2019 15:17
Heb nu ook nummer gekregen, als ik buiten kantooruren problemen heb met mijn blds, als het weer hoog is en misselijk ben of moet overgeven. Is gewoon Spoedeisende hulp.
Fijn nartjie!
Dreamer schreef:
17-05-2019 14:19


Een officieel praatje bij de avondvierdaagse. Wat doe jij toch bijzondere dingen, Lise :)
En je wilt vast met ons (Suzy en mij) mee he? ;-)
Los van alle shit is het best leuk hoor, een vereniging zoals de onze.

Een foto-meeting dan. Lijkt me wel grappig voor een keer :biggrin:
Dames, kunnen jullie met mij meedenken/kijken?

Ik wil dus Birkenstocks kopen. Iets anders mag ook, als ze er maar op lijken ;)
De 'echte' birkenstocks zijn aardig prijzig, en ik heb het geld er wel voor over, maar als ik ze ergens anders kan krijgen voor een goedkopere prijs, is dat mooi meegenomen natuurlijk.

Podo-therapeute had gezegd dat ze het bij de ANWB ook hebben, maar in de dichtsbijzijnde winkel hebben ze die niet.

Voor degene die ze hebben: waar hebben jullie ze gekocht?
Online bestellen Kwebbel? Of wil je liever echt eerst passen.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
17-05-2019 15:17
Heb nu ook nummer gekregen, als ik buiten kantooruren problemen heb met mijn blds, als het weer hoog is en misselijk ben of moet overgeven. Is gewoon Spoedeisende hulp.
Oh wat fijn!
En logisch ook, wat mij betreft
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze in de aanbieding bij Scapino gekocht. Dat hebben ze elk voorjaar. Nam eerst altijd een goedkopere variant, maar de echte zitten toch beter. Eigenlijk wil ik bij m'n podotherapeut slippers of sandalen laten maken van mijn inlegzolen, maar dat is nóg duurder.
Later is nu
lise1985 schreef:
17-05-2019 16:34
Online bestellen Kwebbel? Of wil je liever echt eerst passen.
Ik denk dat ik liever wil passen. Ik weet ook helemaal niet of ze groot of klein uitvallen. Meestal heb ik maat 40, maar soms heb ik weleens 39 of 41.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
17-05-2019 15:52
Los van alle shit is het best leuk hoor, een vereniging zoals de onze.

Een foto-meeting dan. Lijkt me wel grappig voor een keer :biggrin:
Ja, precies :-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-05-2019 14:19
Ja, maar voorin of achterin, Suzy, dat scheelt nogal. Ik heb je vanmorgen gemaild. Sorry, mag m'n naam er dan niet bijzetten, denk ik :hihi:

Nartjie, maak je ze zelf of warm je ze op? Lekker, saucijzenbroodje. Die mis ik wel als vegetariër. Vond laatst ergens een hele lekkere, maar die is er ineens niet meer. Volgens mij van de vegetarische slager, beide, maar de nieuwe is 'verbeterd' en minder lekker. (vind ik dan) Die bij de hema is wel heerlijk, trouwens!

Een officieel praatje bij de avondvierdaagse. Wat doe jij toch bijzondere dingen, Lise :)
En je wilt vast met ons (Suzy en mij) mee he? ;-)
Waar had je heengemaild dan?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Gevonden :hello:
Alle reacties Link kopieren
opgelost
dreamer wijzigde dit bericht op 17-05-2019 17:37
94.71% gewijzigd
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven