Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Lientje veel sterkte weer de komende nacht. Hopelijk kunnen zowel jij als dochter iets meer slapen. En gelukkig viel het andere ongeluk mee, in die zin dat het inderdaad heel anders had kunnen aflopen.

Hier nog steeds mega mega hoofdpijn. Ik bedacht me net ook dat het vannacht volle maan is, en daar heb ik altijd veel last van. Wellicht daar ook mijn hoofdpijn van.
Verder vrijdag weer een nieuwe date gepland dus dat gaat gelukkig wel goed.
"After all this time?" "Always."
Veel sterkte vannacht voor jullie, Lientje. Hopelijk mogen jullie allemaal slapen.

Veel sterkte voor iedereen met hoofdpijn. Severus, Dreamer en Cesium.
Ik heb het niet goed onthouden, maar ook sterkte Kohaku en Yellow en voor iedereen :hug:

Ik heb momenteel weinig hoofdpijn (afkloppen) . De vervangende arts heeft wat voorgeschreven, ben even kwijt wat.
Ik heb alleen zo veel opvliegers sinds ik met AD gestart, dat ik terug moet naar de huisarts. Ik wil niet weer naar een vervanger en de mijne is op vakantie. Dus ik moet nog een paar weken afzien.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb ook altijd veel last van de volle maan.
Heb ik ook best wel gehad met AD, Moyrie, hopelijk kan je HA er wat mee, is erg vervelend.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
En dan is er ook nog een maansverduistering :mrgreen:

Stiefdochter heeft een allergische reactie ‘ergens’ op dus nu antihistamine gekregen. Ik wilde mijne niet zomaar geven maar ze kreeg dezelfde in smelttabletvorm. Ze kreeg er een lichte keelontsteking bij en verhoging.

Ik moet me morgen om 8:30 melden bij de neuroloog. Hij wilde me toch graag zien dus dan gaan we die kant maar op. Vroeg weg want allerlei wegen liggen er hier eruit.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Suzy op zich fijn dat je morgen terecht kunt, dan kunnen ze goed kijken wat nu de juiste oplossing is.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
:hello: meelezers!

Suzy, dat is mooi op tijd. Wij moeten kwart voor 11 in het ziekenhuis zijn. Hopelijk mag ze met de AB stoppen. Dat is het enige waar ze nu zo'n beetje nog ziek van kan zijn.

Net weer kokhalzend wakker.
Ik probeer de nacht te doen. Wordt het me teveel, dan maak ik zoon wakker.

Ik ga weer een slaappoging wagen. Kijken of een half uur zonder dat ze belt lukt.
Ik heb er in ieder geval al 3,5 uur slaap opzitten nu. :yes:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Suzy en Lientje: succes in het ziekenhuis!
Succes Lientje en Suzy!

Ik ga vandaag mijn verjaardag vieren in de dierentuin. Ik heb mooi weer besteld, dat lijkt ook nu uit te komen :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kwebbeltje!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Van harte gefeliciteerd Kwebbel!
Gefeliciteerd Kwebbeltje!

Succes in het ziekenhuis Lientje en Suzy.
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft een feel van de nacht overgenomen. Helaas voel ik me , ondanks meer slaap, nog niet bepaald fit.
Over drie kwartier vertrekken we . Ik zie er als een berg tegenop. Ze is zó misselijk. Stil op de bank liggen is al een opgaaf. Laat staan drie kwartier in de auto exclusief parkeerplaats zoeken en naar de afdeling toe voor een half uur mondhygiënist en 20 minuteñ kaakchirurg. En dan nog een vervangend elastiek voor de geknapte
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kwebbel.

Succes lientje en suzy.

Hier een hel van een nacht achter de rug. Super slecht geslapen dus nu nog meer hoofdpijn.
"After all this time?" "Always."
Sterkte vandaag Lientje en Suzy!

Ik voel me gaar. Veel pijn in rug en veel pijn in mijn schouders en nek na het kraken. Ik had eigenlijk gehoopt dat een snelle kraaksessie een hoop zou schelen, maar de fysio zei al dat daar echt meerdere sessies voor nodig zijn en helaas heeft hij gelijk.
Dat wordt nog wat vrijdag op mijn verjaardag.

Vandaag niks op de planning. Morgen moet ik man weer ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kwebbel! :heart:

Veel sterkte en succes Lientje!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kwebbel gefeliciteerd! 🎉

Succes vandaag Lientje. Misschien is het goed dat ze in het ziekenhuis ook ziek is, zodat ze zien waarmee jullie te maken hebben. Maar het is natuurlijk niet leuk. :hug:

Ik hoop dat de neuroloog wast voor je kan doen, Suzy

Hier hangt nog stukje hoofdpijn, verder gaat het wel
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Misschien ouds hey vrijdag wat beter, Lise 🤞
Later is nu
Gefeliciteerd Kwebbel! Veel plezier in de dierentuin vandaag.

Succes in het ziekenhuis vandaag Lientje en Suzy

Vervelend dat het nog vast zit, Lise
Ik zit vandaag in het AVL. Vanwege een erfelijke belasting, heb ik een verhoogde kans op kanker. Daarvoor wordt ik jaarlijks gecontroleerd. Op zich geen aanleiding om ongerust te zijn nu, maar ik vind het toch altijd spannend.
Kwebbeltje: gefeliciteerd en een gezellige dag!

Sterkte voor iedereen! Ik hoop op goede uitslagen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Doro
Altijd spannend
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sterkte Doro.

Bedankt Dreamer, we gaan het wel zien. Ik vind het wel leuk om even samen met man op pad te gaan
Verder leef ik nu een beetje van pijnstiller naar pijnstiller toe. Best triest eigenlijk, ik lijk wel een junk :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kwebbel!

Lise, je bent tegelijk met mijn dochter jarig dus ;)

Vanmorgen bij de neuro geweest, niet mijn eigen dus. Blijft een beetje twijfelachtig of mijn hoofdpijn komt door de druk zei ze. Zij vind dat een druk van 27/28 niet te hoog maar ja... andere artsen in andere ziekenhuizen hanteren weer andere drukken en mijn oogarts vond hem zeker weten te hoog, ondanks dat ik nog geen zenuwproblemen heb

(maar ook toen ik CTS had, vonden ze geen zenuwproblemen terwijl ik mijn hand niet eens kon gebruiken en na de operatie waren al die klachten weg, rara).

Maar goed, iig moet ik morgen weer een lumbaalpunctie en dan kijken of de druk al verbeterd is door afvallen, ze gaan dan liquor aftappen om de druk te verlagen en dan kijken of dat langer zorgt voor minder hoofdpijn.

Dus nu gauw boodschappen bestellen voor vrijdag, verjaardag dochter.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Hopen dat de punctie wat verlichting geeft Suzy.
Hoe oud word je dochter?
Alle reacties Link kopieren
Ik zette net een kolibrievlindertje op de foto. :yes: Zo blij. Geen idee of het echt scherp is, dat is lastig te zien op de telefoon.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven