Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Bedankt voor alle felicitaties :heart:

Ik ben net thuis, ik ben kapot. Waren dagje naar Blijdorp geweest. Ooit 1 keer eerder geweest maar dat was echt heel lang geleden.
Was ook even spannend om te rijden hoor, 2 keer verkeerd gereden op de heenweg, en op de terugweg (uiteraard) file.

Nu moe en zere benen, en een vage hoofdpijn. Morgen niks op de planning gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
17-07-2019 16:41
Ik heb ze af en toe in de tuin, maar heb ook wel mijn tuin vol bloemen. Sterker nog, vanmiddag ging er 1 op mijn schouder zitten. Ik was stomverbaasd dus maakte een selfie. Bleef alsnog zitten :-D pas nadat ik teveel bewoog naar zn zin, vloog ie weer weg. Apart hè??!

Baas boven baas :mrgreen:
Maar echt gaaf!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die muntvlinder is ook mooi, Yellow

En wat fijn Doro, dat je sneller geholpen bent.

Blijdorp is ook leuk.

Dat dochter opknapt is heeeeeel fijn.
Later is nu
Doro: hoe is het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
:rofl: okee...

Om dochter enigzins af te leiden en te vermaken heb ik verhalen van het forum voorgelezen.
Blijkbaar heb ik haar interesse gewekt, want ze mopperde daarnet een beetje: ik kan niet slapen en dat viva forum wil me ook al niet toelaten.
Hoezo dat vraag ik?
Ja zegt ze, omdat ik zo moe ben vul ik steeds het wachtwoord verkeerd in.
Nu zegt hij: teveel pogingen gedaan. Arme man, heeft hij straks twee vrouwen die maar op dat stomme forum zitten te koekeloeren.:proud:

Haar maag is nog wat van streek. Kon ook niet in één keer goed gaan natuurlijk
lientje69 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 08:41
0.18% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
hoi ma! Ik zit op het forum hoor :yes:

hoi hoi iedereen! ik ga niet standaard op dit forum meeschrijven hoor, maak jullie maar geen zorgen haha. ik lees, of beter gezegd laat mijn moeder (lientje69), al dagen voorlezen vanaf het vivaforum. het ontroerde mij erg hoe erg jullie met mij en mijn moeder meeleven en daar wilde ik jullie even voor bedanken. jullie zijn stuk voor stuk zulke sterke lieve vrouwen (alleen vrouwen hier toch?? of mis ik iemand?)! en ik ben zo trots om te kunnen zeggen dat mijn ma er een van hun is. ze is zo ontzettend sterk, altijd maar deze week realiseer ik me dat toch even extra. t doet mij veel verdriet om mij te beseffen daf mijn ma extra pijn heeft en zo moe is 'door mij'. daarom probeer ik haar vannacht dus ook te laten slapen wat gelukt is tot nu toe (op x na dan, maar helaas liep dat erg uit de hand). ik wil mijn ma hier even in het zonnetje zetten, zodat jullie zien wat voor topvrouw het is :-D (maar die hadden jullie vast al door). heel erg bedankt voor deze week mam en sowieso voor alles, als u er niet was geweest was ik er al meerdere keren ook zelf niet meer geweest. u red mij keer op keer en krijgt me er zelfs weer met een lach uit. ik hou van u, power woman :heart: !

(ik begin trouwens spontaan aan mn eigen taalkunsten te twijfelen maar dat krijg je als je alweer 22 uur wakker bent :lol:. excuseer mij als er een fout in staat, vooral u ma, niet over beginnen |-) )

lekker slapen iedereen :heart: . ik zal t nog even gaan proberen maar mijn pijn is helaas op dit moment op een hoogtepunt (een 40 he ma |-) ) maar gelukkig lijd dit wat af. nog 2 uurtjes dan mag de nodige dosis pijnstilling er weer bij. fijne dag iedereen :heart:

ma, als ik u nog een keer wakker maakt en u leest dit hoop ik dat dat een kleine glimlach veroorzaakt. bij voorbaat excuses. slaaplekker mam, ik hou van u :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gaat nog steeds niet lekker hier. Haar lijf is behoorlijk van slag.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: wat een aanslag op haar lichaam is dit. En wat een gebroken nacht weer.
Ik kon ook niet slapen, had ik maar op het forum gekeken, dan hadden we wat kunnen kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft weer de hele nacht niet geslapen....zucht.
Maar we beginnen toch echt niet meer aan de medicijnen. Ze moet gewoon haar ritme weer terugvinden
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En leren dat mama haar nachtrust ook nodig heeft? ;)

Wij gaan zo naar het ZH, als ze maar van mijn beenzenuwen afblijven! Amen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
18-07-2019 08:30
En leren dat mama haar nachtrust ook nodig heeft? ;)

Wij gaan zo naar het ZH, als ze maar van mijn beenzenuwen afblijven! Amen.
Ze probeert het wel maar het steeds moeten overgeven en de onrust maken haar bang.
Vannacht sliep ik even , ging de telefoon. ( die gebruiken we nu als soort intercom)
Ik bed uit, lag ze beneden op de badkamervloer knockout.
Had ze blijkbaar besloten me te laten slapen, en ging zakte ze door haar hoeven. Ze kon nog net op de oproep toets van de telefoon drukken blijkbaar .
Toen ik bij haar kwam was ze echt even hélemaal weg. Reageerde nergens op.
Dan heb ik toch maar liever dat ze me wakker maakt ..

Sterkte in het ziekenhuis!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sterkte Suzy!
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heftig Lientje.

Sterkte iedereen
Later is nu
Sterkte Suzy!
Lief berichtje van je dochter, Lientje :heart: Ik hoop dat de situatie bij jullie snel weer normaliseert.

Sterkte Suzy!
cesium24 schreef:
18-07-2019 00:49
Doro: hoe is het nu met je?
Het gaat. Ik ben verdrietig, maar heb meer innerlijke rust.

Man begint ineens dingen te doen die jarenlang ellenlange discussies opleverden, maar die nu ineens wel kunnen. Daar word ik een beetje mismoedig (is dat het juiste woord?) van. Had mijn wensen ajb iets eerder serieus genomen, denk ik dan.

Ik las dat je slecht had geslapen. Hoe kwam het? Vervelend hoor.
Alle reacties Link kopieren
He Fem. Ik zag eerst je berichtje niet. Strekte meid!

En dat je moeder zo'n topper is, dat wisten we al, maar goed dat jij het ook nog eens zegt 😉
Later is nu
Fem, veel sterkte. Ik hoop dat je je snel beter voelt, want dit is wel heftig.
Wat een lief bericht over je moeder.

Doro, ja, jammer is dat.
Veel sterkte. Het is niet makkelijk.

Sterkte vandaag Suzy.
Hoi Fem,
Welkom hier, je moeder is echt een kanjer.
Alle reacties Link kopieren
Lieve FEM. Ik heb het vannacht al gezegd . Voel je niet schuldig , jij kunt er ook niks aan doen
Ik vind het heel erg dat je je nog steeds zo ziek voelt.
Hoop dat de huisarts straks langs wil komen als hij belt want de eis van de assistentes daarheen te komen is gekkenwerk, je kunt niet eens meer staan. Love you too :smooch:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
18-07-2019 07:58
Ze heeft weer de hele nacht niet geslapen....zucht.
Maar we beginnen toch echt niet meer aan de medicijnen. Ze moet gewoon haar ritme weer terugvinden
Nee, klopt, ze heeft een lief bericht over jou geschreven
Fem20101307 schreef:
18-07-2019 02:03
hoi ma! Ik zit op het forum hoor :yes:

hoi hoi iedereen! ik ga niet standaard op dit forum meeschrijven hoor, maak jullie maar geen zorgen haha. ik lees, of beter gezegd laat mijn moeder (lientje69), al dagen voorlezen vanaf het vivaforum. het ontroerde mij erg hoe erg jullie met mij en mijn moeder meeleven en daar wilde ik jullie even voor bedanken. jullie zijn stuk voor stuk zulke sterke lieve vrouwen (alleen vrouwen hier toch?? of mis ik iemand?)! en ik ben zo trots om te kunnen zeggen dat mijn ma er een van hun is. ze is zo ontzettend sterk, altijd maar deze week realiseer ik me dat toch even extra. t doet mij veel verdriet om mij te beseffen daf mijn ma extra pijn heeft en zo moe is 'door mij'. daarom probeer ik haar vannacht dus ook te laten slapen wat gelukt is tot nu toe (op x na dan, maar helaas liep dat erg uit de hand). ik wil mijn ma hier even in het zonnetje zetten, zodat jullie zien wat voor topvrouw het is :-D (maar die hadden jullie vast al door). heel erg bedankt voor deze week mam en sowieso voor alles, als u er niet was geweest was ik er al meerdere keren ook zelf niet meer geweest. u red mij keer op keer en krijgt me er zelfs weer met een lach uit. ik hou van u, power woman :heart: !

(ik begin trouwens spontaan aan mn eigen taalkunsten te twijfelen maar dat krijg je als je alweer 22 uur wakker bent :lol:. excuseer mij als er een fout in staat, vooral u ma, niet over beginnen |-) )

lekker slapen iedereen :heart: . ik zal t nog even gaan proberen maar mijn pijn is helaas op dit moment op een hoogtepunt (een 40 he ma |-) ) maar gelukkig lijd dit wat af. nog 2 uurtjes dan mag de nodige dosis pijnstilling er weer bij. fijne dag iedereen :heart:

ma, als ik u nog een keer wakker maakt en u leest dit hoop ik dat dat een kleine glimlach veroorzaakt. bij voorbaat excuses. slaaplekker mam, ik hou van u :heart:
Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Doro, je man leest hier ook mee begrijp ik.? Wat jammer dat de dingen die een struikelblok waren. Nu opeens wél kunnen. Alhoewel je dat vaker hoort.
Misschien brengt het jullie in de toekomst toch nog wat dichter bij elkaar
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nartjie, man leest niet mee voor zover ik weet.

Moyrrie, je hoort het inderdaad vaker dat de man dan toch ineens overstag gaat.

Of het ons in de toekomst nader tot elkaar gaat brengen, betwijfel ik. Het bevestigt voor nu voor mij dat hij pas in actie komt als híj ergens last van heeft. Dat ik ergens al jaren last van heb, doet er blijkbaar niet toe. Bovendien gaat dit waarschijnlijk over een paar weken weer anders. We gaan het zien.

Het geeft rust in mijn hoofd dat ik niet meer hoef te denken hoe ik hem in vredesnaam iets duidelijk kan maken. En dat is fijn.
Sterkte Fem!

Man is weer thuis :cheer2:
En het is weer gedaan met de rust :rofl:

Vanmiddag boodschappen doen voor mijn verjaardag. Morgen weg, zaterdagochtend taart bakken, eind van de middag komen mijn schoonouders al en 's avonds de rest van de visite. Volgende week maar weer rustig aan doen.

En natuurlijk wachten op bericht van het UWV via de jurist...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven