Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Hier is het, wie het eerst ruikt, heeft zijn kontje gebruikt. En nee geen dader gevonden.
Morgen is het hokken verschoon dag.
🤣🤣🤣🤣. Nartjie. Ben je er inmiddels al achter?
Sterkte Lientje met je dochter. Wat een schrik. Je bent een kanjer. :smooch:
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
19-07-2019 19:33
Sterkte Lientje met je dochter. Wat een schrik. Je bent een kanjer. :smooch:
Lief
Allemaal bedankt voor het meeleven
We zijn nog in het ziekenhuis
Afhankelijk van hoe de komende nacht gaat mag ze óf morgen óf overmorgen naar huis.

Ze gaat goed vooruit. Heeft al meer gegeten vandaag dan in de hele afgelopen week.
Wel nog steeds verhoging maar geen idee waar dat vandaan komt
We zijn de hele dag aan de wandel en dingen aan het doen zodat haar lichaam weer goed het verschil tussen dag en nacht gaat beseffen
En hopelijk de komende nacht goed gast slapen zonder poespas.
lientje69 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 21:34
0.31% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-07-2019 10:14
Lientje :hug:
Hoop dat de nacht wat slaap en rust gebracht heeft.

Lise 🎉🌷 gefeliciteerd.

Suzy ook met dochter. Volgens mijn krijg ik jouw zoon af en toe als vriendenvoorstel op Facebook. Enige gezamenlijke vrienden zijn jij en je tante :-D

Severus, ik mensen die na 8 jaar samenwonen gingen trouwen om na een jaar in scheiding te liggen. Ik ken het ook andersom. Er zijn geen gouden regels en niemand kan voorspellen hoe het zal gaan. Volg je gevoel en behoud je verstand een beetje denk ik :-]

Hier nog steeds hoofdpijn
Oh ja? Hij gebruikt zijn fb eigenlijk helemaal niet :mrgreen: dus dat is helemaal grappig.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Yellow, fijn dat de kat nu medicijnen heeft, hopelijk wordt het nu snel beter. Wat kunnen regelen met de rekening?

Lien, fijn dat dochter weer opknapt!

Bedankt voor de felicitaties. Ze heeft een leuke dag gehad.

Ik werd zowaar zonder hoofdpijn wakker! Gedurende dag kwam het wel opzetten (te druk) maar wauw! Maar als ik mijn collegapatienten mag geloven zal dat vaak niet langer dan een week zijn. Nou ja, dan toch een week met profijt 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
19-07-2019 21:19
Yellow, fijn dat de kat nu medicijnen heeft, hopelijk wordt het nu snel beter. Wat kunnen regelen met de rekening?

Lien, fijn dat dochter weer opknapt!

Bedankt voor de felicitaties. Ze heeft een leuke dag gehad.

Ik werd zowaar zonder hoofdpijn wakker! Gedurende dag kwam het wel opzetten (te druk) maar wauw! Maar als ik mijn collegapatienten mag geloven zal dat vaak niet langer dan een week zijn. Nou ja, dan toch een week met profijt 😬
Ik had in mijn hoofd een opname en alles gecalculeerd voor het geval dat. Dus uiteindelijk viel het godzijdank heel erg mee.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Ze heeft uit zichzelf geslapen van 12 tot kwart over 6
Wel heeft ze veel pijn nog dus gisteravond laat nog thee met honing en een extra pijnstiller.
En ik ben zelf om 10 uur in slaap gevallen en heb niks meegekregen van alles :$
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wauw Lientje!
Alle reacties Link kopieren
Moge! Het onweert hier heel erg hard, niet gewoon. Mn rug doet echt heel veel pijn, maar de luchtdruk kan daar ook wel in mee helpen.

Word om kwart over 12 opgehaald door begeleider en om 3 uur begint de musical ❤☀️

Ik wens jullie allemaal een zo fijn mogelijke dag!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Oja, Nartjie, Mia haar moeder is een abbesijn, maar haar vader geen idee. Ik heb al wel een foto van haar, eens kijken of ik die hier krijg geplakt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Lientje wat fijn een lange nacht!

Veel plezier Kohaku!

Bij mijn was de hoofdpijn gisteren zo goed als weg, dus we gingen naar het restaurant voor met live muziek. Daar heb ik gedanst, was eventjes m'n achillespees vergeten :facepalm:

Afijn, vandaag weinig ijn de planning, dat scheelt. We schijnen een campingfeest te hebben met gratis eten en drinken. Gasten maken dat eten zelf, dus uit allerlei landen. Ben benieuwd
Later is nu
Oh dat heb ik even gemist Kohaku, welke musical ga je?

Hier is het zo donker dat ik mijn lampen maar aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Dreamer!

Naar de lion King, Kwebbel!

Foto plaatsen lukt niet.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
lientje69 schreef:
20-07-2019 06:32
:cheer2: Ze heeft uit zichzelf geslapen van 12 tot kwart over 6
Wel heeft ze veel pijn nog dus gisteravond laat nog thee met honing en een extra pijnstiller.
En ik ben zelf om 10 uur in slaap gevallen en heb niks meegekregen van alles :$
Wat fijn!

Bijdehante tip over de honing van een imkerskleindochter. Je moet eigenlijk een theelepeltje puur nemen. Wanneer je het verhit gaan de goede stofjes kapot. :$

Kat wilde alleen gister avond een heel klein beetje natvoer dus ik heb hem net zijn medicijnen moeten geven met spuitjes. Ik hoop dat hij voldoende binnen heeft gekregen. De eerste keer liet ik hem niet goed slikken en nu zit het allemaal rond zijn bekkie, dus ik heb een klein beetje extra gepakt. Hij word heel boos als ik zijn snoet wil poetsen. Normaal mag ik z’n oor nog zo opentrekken.

Veel plezier bij de musical Kohaku!

Hier regent het op en af. Dat zal bij jou ook wel zijn Kwebbeltje? Gedwongen rust. Kan ik wel gebruiken eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zal het laatste weekend lion King zijn denk ik dan? Veel plezier!

Wij gaan een dezer dagen naar de film.

Fijn dat er goed geslapen is Lientje!

Vanmorgen dochter uitgezwaaid, die is op vakantie met haar vriend. Ze gaan kamperen in België. Hij heeft een half jaar zijn rijbewijs.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Oh leuk, lion king! Ben ik toen ook geweest. We hebben er toen maar gelijk een dagje Scheveningen van gemaakt haha.

Hier heeft het 5 minuten geregend Yellow. Ben benieuwd of het echt noodweer wordt. Hoop het niet want ik moet vanavond nog weg.
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal! Is inderdaad de een na laatste dag dat ie draait, Suzy!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
We zijn weer thuis. :yes:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Fijn dat het de goede kant opgaat met dochter Lien!

Ik ben moe na gisteren en mijn lijf doet pijn.
Met een beetje hulp van man vanochtend al twee taarten gemaakt voor vanavond. De rest van de dag gelukkig weinig te doen. Vanavond visite en dan zit mijn verjaardag er weer op gelukkig.
Fijn Lientje!

Gelukkig dat je het vandaag rustig hebt Lise. Krijg je veel visite vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Yellow, dank voor de tip.
De zorg heeft het gegeven . Waarschijnlijk meer ter kalmering dan voor wat anders.
Ze is best gespannen als ze weer moet gaan slapen want stel dat het niet lukt.
Verder heeft ze nog wat verhoging, en veel pijn . En last van haar keel. Dat is nog irritatie van de beademingsbuis en door de zwelling die er naar toe zakt.
Maar ze kan weer zelfstandig lopen, zelf naar het toilet of drinken pakken
Eet weer " normaal" ( zacht en gepureerd dan natuurlijk)
Overgeven is gestopt. Kortom. Éindelijk vooruitgang! :cheer2:
lientje69 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 13:39
0.28% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik overigens barstende hoofdpijn. Waarschijnlijk té vast geslapen vannacht na een week bijna niet slapen.
Ga nu zo eens even rustig boodschappen doen. Heb er een pesthekel aan maar is nu bijna een uitje geworden.
Mijn wereldje was wel heel erg klein geworden. Bestond alleen uit dochter verzorgen en sporadisch snel wat in huis doen.
In het ziekenhuis is dat helemaal zo. Dan leef je van maaltijd naar maaltijd en van artsencontrole naar artsencontrole.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Lientje wat fijn dat dochter thuis is, en dat jij ook wat rust hebt kunnen pakken. Wel balen van je hoofdpijn.

Suzy fijn dat je zonder hoofdpijn wakker werd.

Kohaku veel plezier.

Dreamer ook fijn dat bij jou de hoofdpijn even weg was. Goed een dagje rust nu.

Hier heel moe, en heel veel pijn helaas. Hoofdpijn, maar ook pijn in mijn hele lijf. Weinig geslapen afgelopen nacht dus ik ga zo heel even een dutje proberen te doen. Niet te lang, want dan slaap ik vanavond weer niet.
"After all this time?" "Always."
Ik ben knettermoe. Geen idee waarvan. Mijn blds is het niet, die was net voor het eten 6.9mmol. Heb zelfs geen fut om de chinchilla hokken te doen. Voel mij eerlijk gezegt ook teveel. Ben weer veel aan het piekeren. Ik heb Citalopram gebruikt, eerst 20 mg, en later verhoogd naar 30 mg. Maar ben er mee gestopt omdat ik mij opgejaagd voelde, hartkloppingen(heb ik normaal ook, heb tachycardie) en voelde mij er niet mee opknappen. Maar nu heb ik een soort van psychiater en zij wil dat ik weer terug ga naar Citalopram en ik heb gezegt dat doe ik niet, ik wil die klachten niet meer. Nu heb ik half augustus weer afspraak en dan bespreken we het weer. Heb het anderhalf jaar gebruikt, en nu ik het niet meer gebruik heb ik dat opgejaagd gevoel niet meer en die hartkloppingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven