Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Hier geen druppel. Het is warm nog. En voor de komende dagen ook geen regen verwacht
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Het regent hier ook. Heerlijk, al 15 mm vandaag.
suzyqfive schreef:
27-07-2019 16:46
Roman, beetje zeven zussenachtig geloof ik.

Gaan ze de MRI ook met contrast doen?
Nee, nooit gedaan ook.
lientje69 schreef:
27-07-2019 18:47
Hier geen druppel. Het is warm nog. En voor de komende dagen ook geen regen verwacht
Hier idem helaas.
Hier ook geen regen. Gaat richting the UK zag ik op buienradar
Hier in het oosten is altijd weinig regen. Maar nu is wel een fris windje af en toe. Zit nu in de tuin, vanmiddag aan de voorkant gezeten in schaduw. Was wel moeilijk met mensen die langs lopen, fietsen en autorijden.
Maar het is me gelukt. Met baby stapjes
Goed zo, Nartjie!

Hier wel regen. Een grijze dag. Maar dat is eigenlijk wel fijn, na die hitte.

Gisteren veel gedaan, dus man ging alleen op pad met de kinderen. Dat vind ik altijd even slikken. Maar toen las ik het topic van Anna_C en vond ik dat ik niet moest klagen. Daarna wat gelezen. Dat was heel lang geleden en ik hield het bijna een uur vol :cheer:

Lise, heb je wel eens een mri scan in eigen beheer overwogen? Dat kan bij bedrijven als prescan etc. Kan ook in Nederland. Je vraagt en krijgt precies wat je wil. Betaal je natuurlijk ook voor :P

Een radioloog geeft ook een diagnose. Je kunt één-op-één overleggen, ze nemen de tijd. In de zomer is het meestal rustig, dus dan zou je evt op korte termijn al kunnen en heb je een onafhankelijke mening van een buitenstaander die puur het beeld beoordeelt.
Nartjie: dat heb je goed gedaan! Met kleine stapjes kom je er ook!
@doro, nee, nooit aan gedacht ook. Het valt me wel op dat artsen zeer weinig van elkaars mening en diagnoses aantrekken dus in die zin zie ik er de meerwaarde ook niet van in.

Eerst maar eens afwachten wat deze scan laat zien.
Intussen is de pijn moeilijker te verdragen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook regen en onweer :thunder:

We zijn langzamerhand wat aan het inpakken. Morgen rond 8 uur weg. We rijden niet in 1x, hoop morgen nog leuk een Duitse stad te kunnen bezichtigen

En overmorgen eindelijk weer computer. Man wat is Forummen irritant op de telefoon

Goed Nartjie, dat je toch voor ging zitten

En goed dat je nog rust neemt, Lientje

Doro, ik vond het altijd lekker als man even alleen met de kinderen wegging, maar ook ben dan ook graag op mezelf en ging ook vaak alleen met de kinderen wat doen.
En bij mij was er geen lichamelijke belemmering om mee te gaan als ik wilde tenminste dat is wat ik toen wist
Later is nu
Het vervolg: gezondheid/wij-leven-met-chronische-pij ... ges/446644

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven